ارز دیجیتال این روزها جایگاه خود را در حوزه‌ی اقتصاد و مبادله و خرید و فروش آنلاین در دنیا به خوبی پیدا کرده است. همانطور که می‌دانید به دو روش می‌توان ارز دیجیتال به دست آورد، یا می‌توان از طریق مبادلات رمز ارزها، ارز دیجیتال خرید و یا می‌توان با استفاده از انواع ماینر یا ریگ ماینینگ، به استخراج ارز دیجیتال پرداخت و از این طریق بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را به دست آورد. دوستان همیشه همراه تراپی و علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال در این مقاله به معرفی بهترین نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال در سال 2019 برای شما پرداخته‌ایم. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

آشنایی با بهترین نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال

با وجودی که در سال گذشته شاهد کاهش قیمت بیت کوین بودیم، اما تکنولوژی دفتر کل توزیع شده (DLT) هنوز هم آینده‌ی خوبی را برای ارز دیجیتال بیت کوین پیش بینی می‌کند.

اگر چه در حال حاضر ارزهای رمزنگاری شده چندان قانون‌مند نشده‌اند، موفقیت بیت کوین (BTC)، همراه با اتریوم(ETH)، ریپل (XRP) و لیت کوین (LTC)، به این معنی است که دولت‌ها و بانک‌ها در حال حاضر به فکر راه کارهای مناسبی هستند که بتوانند ارزهای دیجیتال را  به جریان اصلی اقتصاد کشورها وارد کنند.

نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال

علت این امر بسیار ساده است، زیرا استفاده از ارزهای دیجیتال راهی عالی و بی نظیر برای سرعت بخشیدن به معاملات مالی و کاهش هزینه‌ها می‌باشد.

برای به دست آوردن ارز دیجیتال می‌توان به استخراج آن پرداخت، اما این نیاز به قدری صبر و بردباری دارد  و برای ماین کردن بایستی اندکی صبور باشند. اگر شما دوست عزیز نیز تصمیم گرفته‌اید یا دستگاه ماینر تهیه کنید و شانس خود را برای استخراج بیت کوین امتحان کنید، می‌توانید به یک استخر ماینینگ یا ماینینگ پوول متصل شوید. به این ترتیب این امکان برای شما فراهم می‌شود تا منابع سخت افزاری خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید و بخشی از سهم سود ماینینگ را برداشت کنید.

نرم افزارهای بسیاری هستند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال را به خوبی مدیریت کنید. در ادامه به بیان بهترین نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال برای شما خواهیم پرداخت.

CGMiner

نرم افزار  CGMiner  یکی از انعطاف پذیرترین و بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین می‌باشد که می‌توان گفت تقریبا هر پلتفرمی را پشتیبانی می‌کند. CGMiner به مدت بیش از شش سال است که ارائه شده است و به زبان برنامه نویسی C کد شده است، به این معنی که تقریبا با تمام سیستم عامل‌ها سازگار است. CGMiner از طریق یک رابط خط فرمان ساده کار می‌کند و از چندین استخر و دستگاه‌های ماینینگ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در درجه اول طوری طراحی شده است که در سخت افزارهای ماینیگ مورد استفاده قرار گیرد، اما می‌تواند از آن در هر GPU متصل به دستگاه خود نیز استفاده کنید.

برای استفاده از CGMiner نشانی اینترنتی، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید (و در صورت لزوم)، سپس دستگاه به طور خودکار هر نوع سخت افزاری را که به آن متصل کرده‌اید ، مانند یک دستگاه ASIC شناسایی می‌کند.

نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال

Bitminer

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین ، نرم افزار Bitminer می‌باشد که یک پلتفرم فوق العاده با قابلیت استفاده (UI) بسیار آسان است..

استخر ماینینگ Bitminter از سال 2011 بوده است و به عنوان یکی از قابل اطمینان ترین نرم افزارهای ماینینگ به شمار می‌رود.Bitminter  دارای یک رابط کاربری گرافیکی بسیار دقیق است و می‌تواند با GPU‌ها و دستگاه‌های ASIC نیز به خوبی کار کند.

BFGMiner و MultiMiner و EasyMiner نیز از دیگر نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال می‌باشد که این‌ها نیز جز بهترین‌ها هستند و شما می‌توانید برای استخراج ارز دیجیتال یکی از این نرم افزارها را با توجه به ویژگی‌های آن‌ها و نیازهای خود انتخاب کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با برخی از بهترین نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال آشنا نمائیم، امید است آنچه گفته شد توانسته باشد بر اطلاعات مفید شما در زمینه‌ی ارز دیجیتال و استخراج و ماینینگ افزوده باشد.

عزیزان چنانچه بعد از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه شما دوست عزیز نیز در زمینه‌ی استخراج ارز دیجیتال به تجربیات مفیدی دست یافته‌اید، از طریق کامنت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز از این اطلاعات مفید بهره‌مند گردند.

تاریخ انتشار 10 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر