امروزه معاملات و ترید ارز دیجیتال بیشتر با استفاده از کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ انجام می‌شود زیرا این سیستم‌ها رابط کاربری بهتری برای ترید ارز دیجیتال فراهم می‌کند. با این حال ، حمل رایانه شخصی ممکن است برای شما کمی مشکل باشد، از طرفی باید شرایطی برای شما مهیا باشد که بتوانید هر لحظه از شاخص‌های فنی و نوسانات قیمت آگاه باشید. برای این منظور خوب است از دستگاهی که اغلب با خود حمل می‌کنید، استفاده کنید که آن تلفن همراه شما می‌باشد. به این ترتیب شما همواره به هر آنچه لازم است دسترسی خواهید داشت. مبادلات ارزهای دیجیتال با استفاده از اپلیکیشن‌هایی بر روی تلفن همراه شما قابل انجام می‌باشد. در ادامه با تراپی همراه شوید تا شما را با بهترین اپلیکیشن های ترید ارز دیجیتال در 2019 آشنا نمائیم.

اپلیکیشن های ترید

با بهترین اپلیکیشن های ترید ارز دیجیتال در سال 2019 آشنا شوید

در این بخش از مقاله شما را با بهترین اپلیکیشن های ترید ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد.

Binance

صرافی cryptocurrency به عنوان بزرگ‌ترین صرافی مبادله ارز دیجیتال با بیشترین حجم ترید روزانه در سراسر جهان شناخته شده است. در بایننس امکان بیش از 350 نوع مبادله و ترید ارز دیجیتال برای کاربران امکان پذیر است. کاربران در اروپا و انگلیس می‌توانند ارز دیجیتال را در مبادلات با استفاده از پوند انگلیس یا یورو نیز خریداری کنند یا بفروشند.

در حال حاضر، اپلیکیشن Binance فقط برای سیستم عامل اندروید قابل استفاده است. سرمایه گذاران Cryptocurrency می‌توانند با برنامه‌های دسک تاپ ویندوز و MacOS نیز به تجارت و ترید ارز دیجیتال بپردازند.

رابین هود

Robinhoodیکی از بهترین اپلیکیشن های تریدارز دیجیتال  است. رابین هود یک برنامه معاملاتی cryptocurrency مبتنی بر موبایل است که برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و iOS موجود است. این برنامه در سال 2018 با ادعای کاهش هزینه‌های معاملاتی راه اندازی شد. Robinhood به کاربران این امکان را می‌دهد که ارزهای رمزپایه عمده‌ای از جمله بیت کوین و اتریوم را مبادله کنند.

ترید ارز دیجیتال با Coinbase

امروزه Coinbase به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی‌ها در صنعت ارز رمزنگاری شده، شناخته می‌شود. این صرافی مستقر در ایالات متحده ، یک روش سریع برای خرید دارایی‌های دیجیتال مانند Bitcoin (BTC) ، (Ethereum (ETH و (Litecoin (LTC با استفاده از وجه نقدی فیات به کاربران ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن های ترید

این صرافی معتبر رمز ارز برتر ایالات متحده، دارای نسخه وب برای تجارت و نسخه موبایل برنامه استفاده در iOS و Android نیز می‌باشد. برنامه Coinbase برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا ارز دیجیتال خود را نیز خرج کنند.

اما کوینبیس، هنوز بخاطر هزینه‌های سنگین و محدودیت‌های جغرافیایی مربوط به اتحادیه اروپا و شهروندان ایالات متحده به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

Enjin Wallet

جالب است بدانید اخیرا Enjin Wallet در گلکسی S10 به بازار عرضه شد. شرکت ارائه دهنده‌ی این کیف پول همچنین ارز دیجیتال Enjin را عرضه کرده است ، کیف پول Enjin به خودی خود یک برنامه تجاری نیست اما یکی از قدرتمندترین و امن‌ترین کیف پول‌های دیجیتال در بازار امروز به شمار می‌رود. یکی از امکانات این کیف پول این است که اگر تلفن همراه خود را گم کردید ، می‌توانید با نوشتن 12 کلمه بر روی یک تکه کاغذ و اسکن کردن آن با استفاده از برنامه ، کیف پول خود را در دستگاه دیگری بازیابی کنید.

Blackfolio

به نظر می‌رسد آخرین برنامه‌ای که برای معاملات cryptocurrency در سال 2019 باید به دنبال آن باشید ، اپلیکیشن Blockfolio باشد. برنامه‌ای که به منظور کمک به معامله‌گران در مدیریت و بررسی نمونه کارهای خود طراحی شده است. Blackfolio یک برنامه رایگان است که برای استفاده در Android و iOS در دسترس است.

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین اپلیکیشن های ترید ارز دیجیتال آشنا نمائیم. امید است مطالب گفته شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. لطفا چنانچه شما نیز تجربه‌ی استفاده از اپلیکیشن های ترید ارز دیجیتال را داشته‌اید و به مطالب مفیدی در این زمینه دست یافته‌اید، آن مطالب را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن‌ها نیز از تجربیات شما بهره‌مند گردند.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود. 

تاریخ انتشار 30 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر