قطعا شما ارزهای دیجیتال مختلف را می‌شناسید از جمله : بیت کوین، اتریوم، ریپل و...همچنین با تکنولوژی بلاکچین آشنا هستید. جوزف لوبین، یکی از بنیانگذاران Ethereum (ETH) ، معتقد است که 10 الی 20 سال آینده اقتصاد جهانی با استفاده‌ی گسترده از بلاکچین، رشد چشمگیری خواهد کرد. او می‌گوید، وضعیت فعلی بلاک چین به گونه‌ای است که در یک فضای نوظهور قرار دارد و مشابه زمانی است که تنها تعداد انگشت شماری از متقاضیان از ایمیل استفاده می‌کردند. به تدریج سرمایه گذاران قدیمی بزرگ در زمینه‌های مختلف، از قدرت تکنولوژی بلاکچین و ارز دیجیتال مطلع شدند، همچنین استفاده از این تکنولوژی را در استارتاپ‌های مختلف برای کسب درآمد، بسیار کارآمد دانستند. که این باعث شد که فعالان در این عرصه به قیمت ارزهای دیجیتال که با استفاده از تکنولوژی بلاکچین به دست می‌آیند، توجه بیشتری داشته باشند. در ادامه با تراپی همراه شوید تا مطالب بیشتری در این مورد برایتان بیان کنیم.

قیمت ارزهای دیجیتال

قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2019

ملت‌های مختلف نیز این تکنولوژی را آغاز راه پیشرفت خود در زمینه‌های مختلف می‌دانند. این پیشرفت می‌تواند برای آینده‌ی صنایع مختلف بسیار مثبت باشد. در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت که در استخراج آن‌ها از تکنولوژی بلاکچین استفاده شده است.

بیت کوین

اگر چه بیت کوین (BTC)در سه روز گذشته از نقطه‌ی مقاومتی 4000 دلاری گذشت و به مدت سه سال درحال افزایش بود، اما این کافی نبود و بیت کوین نتوانست این روند را حفظ کند. این نشان می‌دهد که سود دهی نیاز به افزایش قیمت بیشتر و در سطوح بالاتر دارد. در صورتی که به زودی قیمت بیت کوین به بیش از 4000 دلار نرسد، پیش بینی می‌شود که اصلاحات کمی در EMA  بیست روزه و در زیر آن به سوی خط سیر صعودی انجام شود.

اتریوم

اتریوم (ETH) در تاریخ 16 مارس نتوانست قیمت خود را درسطح 144.78 دلار حفظ کند و این نشان دهنده‌ی کاهش تقاضا و خرید با این قیمت در تاریخ 16 مارس است. این قیمت نیز دوباره در یک EMA  بیست روزه کاهش یافته ، که احتمال سقوط آن به کمتر از 134.50 دلار نیز وجود دارد. یکی شکست و نزدیک شدن به قیمت 144.78 دلار می‌تواند منجر به یک افزایش مقاومتی دیگر تا 167.32 دلار بشود. از سوی دیگر اگر اتریوم به زیر قیمت میانگین سقوط کند، می‌تواند به خط روند الگوی مثلث صعودی حرکت کند. معامله گران می‌توانند توقف‌های موجود در موقعیت‌های باقیمانده را با قیمت 125 دلار حفظ کنند.

ریپل

 ریپل(XRP) در چند روز گذشته نزدیک به قیمت‌های میانگین‌های معامله شده است. این دوره از معاملات برای مدت زمان طولانی ادامه نخواهد یافت و در چند روز آینده انتظار می‌رود که یک شکست اتفاق بیفتد. شکست 0.33108 دلاری، XRP را به سوی خط مقاومت کانال نزولی سوق می‌دهد. از سوی دیگر اگر این ارز دیجیتال در زیر مثلث صعودی قرار گیرد، می‌تواند به 0.27795 دلار کاهش یابد. همچنین کمتر از این حد و تا 0.24508 نیز امکان پذیر است.

قیمت ارزهای دیجیتال

بیت کوین کش

بیت کوین کش (BCH) به سرعت به نقطه‌ی مقاومت بالای 163.89 دلار افزایش یافت اما تلاش برای حفظ آن در بالای نقطه مقاومت با شکست مواجه شد. با این وجود، با حرکت 20 روزه EMA و شروع به حرکت RSI در منطقه بازپرداخت، خط سیر افزایشی با کمترین مقاومت در حال حرکت است و می‌تواند به بالاتر از 163.89 دلار، 175 دلار و یا به 220 دلار برسد. اگر بیت کویت کش به بالای 163.89 دلار برسد، مجددا به EMA بیست روزه باز خواهد گشت و یک رویکرد منفی خواهد داشت اگر قیمت به 120.46 دلار کاهش یابد.

ترون

اگرچه ترون (TRX) از تاریخ 16 مارس از EMA  بیست روزه خارج شد، اما از SMA  پنجاه روزه دوباره بازگشت داشت. هر دو میانگین شیب متحرک دارند و RSI نیز به سوی ناحیه منفی تضعیف شده است. در مسیر نزولی، خطوط پشتیبانی برابر با 0.02094452 دلار است. اگر این سطح با شکست مواجه شود، سطح مورد انتظار دیگر برابر است با، 0.01830 دلار و ما در برابر ارز دیجیتال بدون تغییر می‌مانیم تا زمانی که این حالت از بین برود و در بالای رنج مشخص شده باقی بماند.

گرامیان، در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعاتی را در مورد قیمت ارزهای دیجیتال برای شما بیان کنیم. از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی نمودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 16 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر