این روزها افراد بیشتر ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند چرا که به این ترتیب می‌توانند در وقت و انرژی و هزینه‌های خود صرفه جویی نمایند. شما کدامیک از فروشگاه‌های آنلاین را می‌شناسید؟ اچ اند ام ، دبنهامز، میسیز و...را می‌شناسید؟ این وب سایت‌ها از کدام درگاه‌های پرداخت استفاده می‌کنند؟ آیا تا کنون برای پرداخت هزینه خریدهای خود از ارز دیجیتال استفاده کرده‌اید؟ با کدام یک از درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال آشنا هستید؟ آیا ما یلید تا با درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن آشنا شوید؟ پس با تراپی تا پایان این مقاله همراه باشید.

معرفی درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن

قبل از هر چیز باید به شما بگوئیم که اگر فروشگاه آنلاینی راه اندازی کرده‌اید و هنوز استفاده از ارز دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت در آن در نظر نگرفته‌اید، سخت در اشتباهید، چرا که در حال حاضر ارز دیجیتال در هر کجا یافت می‌شود به خصوص در دنیای آنلاین. پس همین حالا تصمیم بگیرید و پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال را در برنامه‌ی کار وب سایت خود قرار دهید تا از رقبای خود جا نمانید. در ادامه ما شما را با درگاه‌های پرداخت ارز دیجتال امن آشنا خواهیم کرد و شما می‌توانید از این درگاه‌های پرداخت اینترنتی در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن

Coinbase Commerce

کوین بیس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایالات متحده است و همچنین یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان است. این صرافی یک درگاه پرداخت دارد به نام Coinbase Commerce . اگر شما یک وب سایت ووکامرس یا Shopify راه اندازی کرده‌اید، می‌توانید از این درگاه پرداخت ارز دیجیتال برای پرداخت از طریق بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لیت کوین به صورت رایگان استفاده کنید. نه تنها ووکامرس و Shopify بلکه این درگاه پرداخت با PrestaShop ، Magento و OpenCart و...کار می‌کند.

BitPay

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنوز در مورد تکنولوژی‌هایی نظیر ارز دیجیتال اطلاعات چندانی ندارید، اما مایلید تا از این طریق به سود و کسب درآمد برسید، BitPay  می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. به این علت که BitPay یک درگاه پرداخت ساده و آسان است که نصب آن نیز بسیار راحت است. BitPay از سال 2011 پرداخت از طریق بیت کوین و بیت کوین کش را آعاز نمود. این درگاه پرداخت ارز دیجیتال از فیات‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند، از جمله دلار آمریکا، یورو، پوند استرلینگ و یوان چین. BitPay مورد اعتماد شرکت‌های بزرگی همچون مایکروسافت، airBaltic، Neweg، Neteller، Virgin، Shopify و دیگر شرکت‌های بزرگ می‌باشد.

CoinGate

اگر مایلید تا با انواع ارزهای دیجتال دیگر به جز بیت کوین، بیت کوین کش یا اتریوم کار کنید، CoinGate می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. زیرا این درگاه پرداخت با بیش از50 نوع آلت کوین را با هزینه‌ی پردازش 1 درصد می‌پذیرد. CoinGate با ووکامرس، Magento، PrestaShop، WHMCS و...کار می‌کند.

GoUrl

اگر کسب و کار خود را به تازگی آغاز نموده‌اید و نمی‌دانید چگونه بیت کوین را به عنوان یک گزینه‌ی پرداخت بپذیرید، در حالی که هیچ حساب بانکی ندارید، می‌توانید از GoUrl استفاده کنید. چرا که این درگاه پرداخت با همه‌ی کیف پول‌های اصلی بیت کوین کار می‌کند. GoUrl یک پلتفرم منبع باز است که به راحتی می‌توانید در آن عضو شوید و نیازی به آی دی تائید و یا ثبت نام در آن وجود ندارد.

درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن

Spectro Coin

Spectro Coin یکی از درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن و استاندارد است برای خرید در خارج از اروپا. یکی از ویژگی‌های خوبی که برای این درگاه پرداخت ارزی وجود دارد این است که برای ایجاد حساب کاربری به وریفای کردن نیازی نیست بنابراین خریداران می‌توانند سریع عضو آن شوند و بدون ترید و تعلل از آن استفاده کنند.

دوستان عزیز تا به این بخش از مقاله شما را با چند درگاه پرداخت ارز دیجیتال امن آشنا کردیم. دیگر  درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن در ادامه ذکر شده اند.

  • CoinPayments
  • CoinsBank
  • SpicePay
  • Btcpay

شما همراهان تراپی میتوانید برای خرید انواع ارز دیجیتال مانند اتریوم، بیت کوین، ریپل و... بر روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

حال که با درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن آشنا شدید، چنانچه یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده‌اید می توانید با توجه به نیازهای خود و مشتریان و نوع ارز دیجیتالی که می‌خواهید در آن به فعالیت بپردازید، یکی از این درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن را انتخاب نمائید و در وب سایت فروشگاهی خود مورد استفاده قرار دهید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. دوستان با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 16 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر