همان طور که می دانید استخراج ارزهای دیجیتال به طور کلی کاری سخت و طاقت فرسا است. شاید اگر به معنای لغتی آن هم دقت کنیم، می توان گفت به اندازه کار یک معدن چی مشکل است. البته نترسید این کار سختی برای شما و جسمتان ندارد بلکه نیاز به یک سخت افزار با پردازنده قوی دارد تا بتواند عملیات استخراج یک ارز مانند بیت کوین را انجام دهد. در این مقاله از جدیدترین اخبار در مورد استخراج ارز دیجیتال با خبر شوید. پس مانند همیشه همراه ما باشید.

استخراج ارز دیجیتال

کمپانی اختراعات در امریکا جدیدا اعلام کرده است که اینتل در حال ایجاد سخت افزاری است که با استفاده از آن می توان عملیات استخراج را با توان و برق کمتری انجام دهید. اساس این طرح این است که بتوان در در زمان کمتر با انرژی مصرفی کمتر بیشترین مقدار سکه و یا همان کوین را استخراج نمود. این طرح سال گذشته در 23 سپتامبر بیان شد و در 29 مارس امسال نیز رونمایی شد.

بر اساس گفته اینتل، اگر بتوان مسیرهایی که برای انجام محاسبات برای استخراج کوین طی می شود را بهینه کرد، علاوه بر این که در زمان مصرفی برای استخراج صرفه جویی شده است می توان تا میزان 35 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.  در میان ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال بیت کوین بیشترین تقاضا را برای استخراج دارد. برای استخراج این ارز نیاز است که الگوریتم های پیچیده ای حل شوند، بنابراین انرژی زیادی مورد مصرف قرار می گیرد که برای محیط زیست بسیار مخرب است. همچنین انجام این فرآیند برای افراد می تواند هزینه زیادی داشته باشد. البته برخی از افراد عیقده دارند که می توان برای استخراج ارز دیجیتال از انرژی های تجدید پذیر استفاده کرد، ولی همچنان طرحی در این مورد تصویب نشده است.

استخراج ارز دیجیتال

علاوه بر این اینتل اعلام کرده است که طرح اعلامی خود برای راحت تر شدن استخراج ارز دیجیتال منحصر به پلت فرم های خاصی مانند FPGA و ... نمی شود و همین عامل کمک می کند تا کاربر راحتی بیشتری را تجربه کند.

در صورتی که می خواهید در مورد استخراج انواع ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید : 

شما همراهان تراپی میتوانید برای خرید انواع ارز دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

بنابراین اگر هم چنان نیز تمایل دارید برای کسب ارز دیجیتال از روش استخراج استفاده کنید می توانید منتظر بمانید تا طرح اسان استخراج ارز دیجیتال اینتل به ثمر برسد و شما بتوانید صاحب ارز دیجیتال شوید. همراهان عزیز در صورت وجود هر گونه سوال و انتقاد می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 17 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر