دوستان همراه، احتمالا میدانید زمان در زمان افتتاح حساب پی پال دو نوع حساب پرسونال (Personal) و بیزینسی (Business) را به شما پیشنهاد میدهد. انتخاب یکی از انوع حساب پی پال به اینکه شما کدام را ترجیح میدهید یا به کدام نیاز دارید، بستگی دارد. به همین علت تیم تراپی تفاوت حساب پی پال بیزینس با حساب شخصی را برای شما گردآوری کرده است تا شما با علم به این دو نوع حساب، بتوانید ویژگی های یکی را به دیگری ترجیح دهید و یکی از دو نوع اکانت پی پال را برای خود انتخاب کنید.

تفاوت حساب پی پال بیزینس با حساب شخصی

 

اکانت شخصی (Personal Account)

این حساب کاربری ارائه شده توسط پی پال، اجازه می دهد تا کاربران در یک محیط امن و مطمئن پرداخت خود را بصورت آنلاین انجام دهند. همچنین برای ارسال پول و دریافت خرید نیز استفاده می شود . این اکانت برای کاربرانی که خرید اینترنتی با پی پال انجام میدهند مناسب است. شما همچنین می توانید از حساب پی پال خود برای انتقال پول پی پال نیز استفاده کنید. علاوه بر تمامی این دلایل خوب، ایجاد حساب شخصی در پی پال رایگان است و توسط هزاران فروشگاه های آنلاین پذیرفته شده است.

اکانت بیزینس (Business Account)

حساب بیزینسی پی پال (Account Business)، همانند حساب شخصی (Personal Account)، اجازه می دهد تا کاربران در محیطی امن و مطمئن پرداخت آنلاین انجام دهند و همچنین پرداختی های خود را البته با کسر کارمزدی کم دریافت کنند. این حساب کاربری برای تجارت آنلاین و دیگر نهادهای کسب و کار مناسب است. همچنین اجازه می دهد تا شما تحت نام یک شرکت و یا نام گروه به انجام کسب و کار خود بپردازید.

اکانت بیزینسی (Account Business)، ویژگی های بیشتری نیز برای شما مهیا می کند مانند دریافت پرداختی های خود در وبسایت، ارسال و دریافت پرداختی ها در میان تمامی اعضاء بین 203 کشور جهان. شما همچنین می توانید به پول خود در حساب پی پال تان از طریق کارت های اعتباری (Debit MasterCard BusinessCard) دسترسی داشته باشید. شما می توانید تاریخچه حساب خود را دانلود کنید و سپس پرداختی هایتان را به صدها نفر از مردم به طور همزمان ارسال کنید.

تفاوت حساب پی پال بیزینس با حساب شخصی

زمانی که از ما در مورد تفاوت حساب پی پال بیزینس با حساب شخصی پرسیده می شود ما به کاربران عزیز عرض میکنیم که تفاوت در ویژگی هایی هست که در هر دو حساب نهفته است. در حالیکه هر دو نوع حساب، به شما پرداخت آنلاین در محیطی مطمئن را پیشنهاد میدهند، اکانت بیزینسی امکانات بیشتری فراهم می کند مانند دریافت پرداختی ها به طور مستقیم از طریق وبسایت و داشتن یک مستر کارت اعتباری از پی پال خودتان.

تراپی برای کاربران عادی که احتمالا به سادگی به خرید اقلام از سایت های موردنظر خود می پردازند، ایجاد حساب شخصی را پیشنهاد می دهد. برای صاحبان کسب و کار، حساب بیزینسی بهتر است زیرا به شما امتیاز ارسال پرداخت به کارکنان متعدد بصورت همزمان را میدهد، و همچنین دسترسی چندین کاربر را نیز فراهم میکند.

بنابراین به طور خلاصه، حساب های پی پال برای کاربران مختلف با نیازهای مختلف مورد استفاده می باشد، یک حساب کاربری مناسب برای استفاده شخصی و حساب کاربری دیگری مناسب برای کسب و کار ساخته شده است. در صورت داشتن هر گونه سوال مدیران تراپی خوشحال می شوند پاسخگوی شما باشند. همچنین اگر نوع حساب خود را انتخاب کرده اید و تمایل به ساخت اکانت پی پال وریفای شده دارید، در کمترین زمان ممکن این کار را به ما بسپارید.

همراهان گرامی! در این مقاله سعی کردیم به معرفی حساب پی پال بیزینس و حساب پی پال شخصی بپردازیم، مختصری از ویژگی های ان ها بیان کردیم و سپس تفاوت های آن ها را ذکر کردیم. تیم تراپی سعی کرده است، مطالب مریوط به تفاوت حساب پی پال بیزینس با حساب شخصی را طوری عنوان کند که شما با مطالعه دقیق مطالب مذکور قادر به انتخاب درست و مرتبط با نیاز خود باشید.

با ما در تماس باشید...

 

تاریخ انتشار 09 اردیبهشت 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    علی دل جاویددیزج ۱۹ تیر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    شما حساب بیزینس هم افتتاح میکنید؟

  • تصویر آواتار
    پشتیبانی سایت ۲۰ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    باسلام و احترام

    در حال حاضر سایت ما فقط خدمات افتتاح حساب پی پال را بصورت پرسونال ارایه می دهد
    حساب پی پالی که توسط مجموعه سایت ما افتتاح می شود از کشور فیلیپین می باشد و مواردی همچون vps و قبض خدماتی و برای وریفای یک کارت متصل به حساب ارایه می شود
    در صورت تمایل به دریافت حساب می توانید در سایت عضو شوید و سفارش افتتاح حساب پی پال را ثبت نمایید

    موفق باشید

  • تصویر آواتار
    amirvakili12 ۰۶ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ببخشید یه سوال من الان حساب بیزینس دارم و نمیدونم چجوری استفاده کنم paypal مثل حساب پایر هستش یعنی یه کد داره که میدیم به سایت ها و برداشت کنیه ؟

  • تصویر آواتار
    amir ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    چگونه باید از حساب بیزینس پول برداشت کرد

فرم ارسال نظرات کاربر