دوستان عزیز امروز همراه شما هستم تا از یک تغییر برزگ در روش های پرداخت الکترونیکی شما را آگاه سازم. در صورتی که مقاله پرداخت اینترنتی با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین - اتریوم را مطالعه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که می توان با برخی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، اتریوم و ... مانند سایر روش ها مثل پی پال و ... پرداخت را انجام داد. اما خبر من در مورد ارز دیجیتال بیت کوین کش است. که به عنوان یکی از روش های پرداخت به عنوان زیر گروه ارز دیجیتال بیت کوین در بسیاری از سازمان ها اضافه شده است. یکی از این سازمان ها، سازمان خیریه است که برای افراد این امکان را قرار داده است که مبلغی که می خواهند به خیریه ببخشند را از طریق ارز های دیجیتال بیت کوین و بیت کوین کش پرداخت نمایند. در این مقاله همراه ما باشید تا آگاهی بیشتری در این مورد پیدا کنید.

 

سازمان خیریه (Electronic Frontier Foundation) اخیرا اعلام کرده است که به گزینه های پرداختی خود که قبلا Credit Card و پی پال بوده است، پرداخت توسط بیت کوین را نیز اضافه کرده است. همان طور که قبلا گفتم، این سازمان علاوه بر بیت کوین، بیت کوین کش نیز دریافت می کند، و این ارز را جزء زیر گروه ارز دیجیتال بیت کوین قرار داده است. بنابراین اگر کاربر وارد سایت این سازمان شود و گزینه "بیت کوین" را انتخاب کند، به صفحه زیر هدایت خواهد شد :

بیت کوین و بیت کوین کش

در این صفحه به شما پیشنهاد داده می شود که مبلغ مورد نظر خود را با استفاده از بیت کوین و یا بیت کوین کش به این خیریه بپردازید.

بیت کوین و بیت کوین کش

یکی دیگر از سازمان هایی که این کار را انجام داده است (پرداخت با بیت کوین و بیت کوین کش) ، سازمان مایکروسافت است.

جالب است که بدانید به طور متوسط با استفاده از بررسی هایی که انجام شده است، حدود 12 درصد از پرداخت ها توسط بیت کوین و 13 درصد از پرداخت ها توسط بیت کوین کش انجام می شود. بنابراین با توجه به این آمار می توان نتیجه گرفت که پرداخت با ارز دیجیتال بیت کوین و بیت کوین کش و ... به زودی فراگیر خواهد شد.

بنابراین اگر همچنان در یکی از ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده اید، سریعا اقدام کنید. اگر می پرسید چرا و یا هنوز از علت انجام این کارمطمئن نیستید می توانید از مقاله  معرفی 3commas و کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال و کسب در آمد از طریق ارزهای دیجیتال که توسط تراپی برای شما عزیزان آماد شده است استفاده کنید تا بتوانید با استفاده از آن از سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیشترین سود را برای خود داشته باشید.

تاریخ انتشار 14 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
فرم ارسال نظرات کاربر