تلاش برای کسب درآمد، از ملزومات زندگی هر فرد می‌باشد و افراد از راه‌ها و روش‌های مختلفی درآمد کسب می‌کنند و یکی از پر طرفدارترین راه‌های کسب درآمد نیز استفاده از روش‌های آنلاین می‌باشد. به طور مثال عده‌ای از طریق وب سایت‌های بازی درآمد کسب می‌کنند، عده‌ای از طریق ارزهای دیجیتال و عده‌ای دیگر از طریق فریلنسری و ... برای کسب درآمد تلاش می‌کنند. در این مقاله قصد داریم برای شما عزیزان راهی تقریبا ساده را برای به دست آوردن پول معرفی کنیم و آن هم کسب درآمد از اینترنت است. تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با این روش به دست آوردن پول آشنا کنیم.

آیا مایلید درآمد خود را اندکی افزایش دهید؟

به طور کلی اگر به دنبال راهی برای به دست آوردن درآمد اضافه‌تری از درآمد روتین خود هستید، اینترنت برای شما پیشنهاداتی دارد که شما می‌توانید در کنار کار پاره وقت خود به کسب درآمد از طریق اینترنت نیز بپردازید. به این صورت که شما می‌توانید از طریق برخی از سایت‌ها تنها از طریق اینترنت به کسب درآمد بپردازید.

کسب درآمد از اینترنت

معرفی بهترین وب سایت‌ها برای کسب درآمد از اینترنت

در حقیقت راه‌های کسب درآمد آنلاین به شغل‌های پاره وقت محدود نمی‌شود و به مدد نوآوری‌ها و خلاقیت‌های موجود در دنیای تکنولوژی و به وجود آمدن استارت اپ‌ها، راه‌های کسب درآمد برای علاقه‌مندان بسیار است. در این راستا برخی از وب سایت‌ها نیز وجود دارد که تنها برای استفاده از اینترنت به شما پول می‌پردازند. در واقع آن‌ها برای فعالیت‌هایی نظیر : جستجو در وب، انجام نظرسنجی و یا انجام تحقیقات گسترده آنلاین به شما مبلغی را پرداخت می‌کنند. همچنان با ما همراه باشید تا به معرفی این وب سایت‌ها برای کسب درآمد از اینترنت بپردازیم.

Wonder

اگر فکر می‌کنید که از مهارت‌های کافی برای انجام تحقیقات برخوردار هستید، و مایلید تا از این طریق پولی به دست آورید، وب سایت Wonder گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

در این وب سایت از هر کسی، اعم از روزنامه نگار، صاحبان شرکت‌ها، یا حتی افراد معمولی دعوت می‌شود تا برای پاسخ به سوالاتی که بیشتر در وب سایت پرسیده می‌شود، با استفاده از تحقیق و جستجو پاسخی صحیح بیابید و در ازای آن مبلغی را دریافت نمایند.

Swagbucks

برای انجام کارهای ساده تری که نیاز به نیروی فکری زیادی هم ندارد، می‌توانید به وب سایت Swagbucks مراجعه کنید. در این وب سایت شما می‌توانید به جستجو در وب بپردازید یا بازی کنید. اما قبل از آن باید در وب سایت Swagbucks ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام نوار جستجوی Swagbucks روی سیستم شما بارگیری می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید برای خرید آنلاین، تماشای فیلم‌های هدفمند، جستجوی وب و انجام نظرسنجی‌های آنلاین امتیاز کسب کنید و در ازای امتیازی که کسب می‌کنید می‌توانید کارت خرید از این وب سایت هدیه بگیرید و از فروشگاه‌های محبوب خود نظیر آمازون و المارت خرید نمائید.

User Testing

این وب سایت یکی دیگر از بهترین وب سایت‌های کسب درآمد از اینترنت است که به ازای انجام نظرسنجی‌های آنلاین در مورد فنون بازاریابی و محصولات خود، به افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، پاداش می‌دهد.

بیش از 34000 مشتری و شرکت در سراسر جهان، به این وب سایت، استراتژی‌های بازاریابی و تکنیک‌های مورد استفاده آن اعتماد می‌کنند.

کسب درآمد از اینترنت

Smart Panel

این وب سایت یکی دیگر از وب سایت‌های کسب درآمد از اینترنت است که به آسانی می‌توانید مبلغی پول نقد را از طریق آن به دست آورید. به محض اینکه پرسشنامه‌ی سه دقیقه‌ای را کامل کردید و صلاحیت شما تشخیص داده شد، شما می‌تواند برای هر کاری از این وب سایت پول دریافت کنید.

جالب است بدانید که برای تازه کاران، جهت پر کردن فرم صلاحیت نیز مبلغ 5 دلار پاداش در نظر گرفته شده است.

تجربه نشان داده است که از طریق سایت Smart Panel شما می‌توانید در 12 ماه، بیش از 110 دلار و در 24 ماه بیش از 230 دلار درآمد داشته باشید.

از دیگر وب سایت‌ها برای کسب درآمد از اینترنت وب سایت mobileXpression ، Inbox Dollars ، Small Business Knowledge Center و MyPoints نیز می‌باشد.

بشتر بخوانید : چگونگی کسب درآمد از کد کپچا

در این مقاله برخی از وب سایت‌ها را برای کسب درآمد از اینترنت به شما عزیزان معرفی کردیم. به این ترتیب شما می‌توانید در صورت داشتن شغل پاره وقت، اگر مایل به درآمد بیشتری هستید، به این وب سایت‌ها مراجعه کنید و پول به دست آورید.

از اینکه همواره ما ا را همراهی می‌نمائید از شما کمال تشکر را داریم.

تاریخ انتشار 27 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    سعید ۰۹ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    کسانی که مبخوان تو این روزای کرونایی که تو خونه نشستن ازطریق ارزدیجیتال کسب درامدکنید...سایتی خوب برای خرید فروش ارز دیجیتال این سایت کارخودشو 5 ساله شروع کرده و یکی ازبهترین و پربازدید ترین سایت مطرح ایران شناخته شده واولین بازار رسمی برای معامله گری ارز دیجیتال هستش.دارای کیف پول رمزارزپشتیبانی بسیارعالیی وکارمزدکم وقیمت های به روزچون به عنوان واسطه عمل میکنه به خاطرهمین گرون نمیفروشه ارزون نمیخره.زندگیت روخودت باید تغییر بدی موفق باشید.**** لینک حذف شد

فرم ارسال نظرات کاربر