آیا تا کنون به این نکته توجه کرده‌اید که افراد در پیرامون شما کلا دو دسته شغل دارند، دسته‌ای شغل‌های کسل کننده و دسته‌ای دیگر در شغل‌های هیجان انگیز و جالب مشغول به فعالیت هستند و به طور کلی راه‌های مختلفی برای کسب در آمد وجود دارد. به طور مثال برخی از راه فریلنسری پول به دست می‌آورند، برخی از طریق اینترنت و عده‌ای از راه‌ها و روش‌های دیگر درآمد به دست می‌آورند. در این مقاله قصد داریم مطالبی را در مورد کسب درآمد از عکاسی به شما آموزش دهیم و مطالب مفیدی را برای شما بیان کنیم. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

آشنایی با نحوه‌ی کسب درآمد از عکاسی

قطعا دلیل اصلی برای اینکه شما به عنوان یک عکاس مشغول به فعالیت می‌شوید، عشق و علاقه‌ی شما به این کار است. در شغل عکاسی شما می‌توانید از هر جنبه‌ی کاری خود لذت ببرید و از روش‌های مختلف درآمد کسب کنید. در این بخش از مقاله به بیان راه‌های کسب درآمد از عکاسی خواهیم پرداخت. لطفا با ما همراه شوید.

کسب درآمد از عکاسی

عکاسی از مشاغل کوچک

امروزه اکثر کسب و کارها چه کوچک و چه بزرگ به این مسئله پی برده‌اند که بدون یک وب سایت گویی کسب و کار آن‌ها رونق چندانی نخواهد گرفت. بیشتر صاحبان کسب و کار مایلند که وب سایتی داشته باشند تا بتوانند در آن محصولات و خدمات خود را به مشتری معرفی کنند و به برای داشتن تبلیغات موثر به عکس‌های با کیفیت و حرفه‌ای نیاز دارند. بنابراین شما می‌توانید به عنوان یک عکاس برای چنین کسب و کارهایی، فعالیت خود را آغاز نموده و از آن کسب درآمد کنید.

آموزش عکاسی

شما می‌توانید به علاقه‌مندان به حرفه‌ی عکاسی آموزش دهید. برای مبتدیان اصول اولیه عکاسی را یاد دهید و مطمئن باشید که در حین آموزش به آن‌ها، خودتان نیز مطالب جدیدتری خواهید آموخت. توصیه می‌شود که از برنامه‌ی  Wix Bookings در وب سایت خود استفاده کنید و از طریق آن کلاس‌های فردی و گروهی نیز برگزار کنید، برنامه‌های کلاسی و تقویم آموزشی خود را به روز رسانی کنید و پیام‌های یادآوری برای هنرآموزان ارسال کنید.  

عکس‌ها را به صورت دیجیتال یا پرینت شده بفروشید

همه عاشق عکاس‌های زیبا هستند. در گذشته، امکان دستیابی به یک اثر هنری و عکس‌های زیبا تنها محدود بود به حلقه کوچکی از افراد جامعه یا شرکت‌های مرفه. در قرن بیست و یکم ، تعداد بیشتری از شرکت‌ها به عنوان نماینده عکاسان، عکس‌های باکیفیت و با قیمت بسیار مناسب را برای آن‌ها به فروش می‌رساندند. اما امروزه دیگر نیاز به واسطه برای فروش عکس‌های شما نیست. با استفاده از اپلیکیشن Wix Art Storeis می‌توانید وب سایت عکاسی خود را به یک فروشگاه قدرتمند تبدیل کنید. بازدید کنندگان شما می‌توانند عکس‌های شما را با بالاترین کیفیت ممکن ببینند و به سادگی مورد یا موارد مطلوب را برای خرید انتخاب کنند.

کسب درآمد از عکاسی

عکس‌های خود را در وب سایت های Stock به فروش برسانید

اگر مجموعه‌ای از نمونه کارهای قوی و قابل توجهی از تصاویر دارید ، بهترین گزینه، فروش آن‌ها در سایت‌های Stock  است.  این سیستم‌ها میلیون‌ها تصویر و فیلم جمع آوری می‌کنند و آن‌ها را به مشاغل ، آژانس‌های بازاریابی و رسانه‌ها می‌فروشند و در عوض ، عکاسان هر بار که کارهایشان دانلود می‌شود ، کمیسیون دریافت می‌کنند.  بنابراین اگر می‌خواهید درآمد کسب کنید ، باید روی کمیت هدف گذاری کنید و مرتباً محتوای تازه را در سایت Stock بارگزاری کنید.

یک وبلاگ عکاسی بنویسید

در وب سایت خود، یک وبلاگ عکاسی راه بیندازید.  این به بهبود سئو و  افزایش رتبه وب سایت عکاسی شما کمک می‌کند و شما در مدت زمان کمی به عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود مشهور خواهید شد. شما می‌توانید در وبلاگ عکاسی خود به چند روش درآمد کسب کنید. مورد اول شامل قرار دادن تبلیغات است و هر بار که بازدید کننده روی آن‌ها کلیک می‌کند ، هزینه دریافت می‌کنید. مورد دوم با موافقت با قراردادن لینک‌های ارجاع در وب سایت خودُ اساساً ، به این معنی است که شما با نشان دادن پیوند خاصی در یکی از مقاله‌های خود موافقت می‌کنید. درست مانند تبلیغات ، هر وقت خوانندگان روی این پیوند کلیک می‌کنند ، کمیسیونی از سایت مربوطه دریافت خواهید کرد. آخرین مورد با نوشتن نظرات در مورد محصولات یا خدمات شرکت‌ها است.

تا این بخش از مقاله شما را با چند روش برای کسب درآمد از عکاسی آشنا کردیم، امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما واقع شده باشد. دوستان همراه، در صورتی که مایلید تا با دیگر روش‌های کسب درآمد از عکاسی آشنا شوید، ما را در قسمت دوم همین مقاله دنبال کنید. در مقاله‌ی آتی شما را با روش های جداب دیگر برای کسب درآمد از عکاسی آشنا خواهیم کرد.

تاریخ انتشار 14 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر