راه‌ها و روش‌های مختلفی برای انتقال پول به کشورهای دیگر وجود دارد اما از آن جا که استفاده از برخی از روش‌ها برای ما به دلیل وجود تحریم‌ها وجود ندارد، تنها قادر به استفاده از راه‌های محدودی هستیم. در این مقاله قصد داریم برای شما بگوئیم که چگونه می‌توان به امارات پول ارسال کرد. در این مقاله تا پایان با تراپی  همراه شوید تا شما را با راه‌ها و روش‌های ارسال پول به امارات را بیان کنیم.

بیشتر بخوانید : 

مشکلات در انتقال پول بین المللی 

اشتباهات رایج در پرداخت با سیستم های پرداخت بین المللی

به این دلیل که هموطنان ما که سال‌ها قبل به کشور امارات مهاجرت کردند نیازمند که به نقل و انتقال پول با بستگان خود از امارات به ایران و برعکس بپردازند، همچنین بسیاری از تجار برای انتقال پول به این کشور، یا بستگان دانشجویان ایرانی در امارات به دنبال راه‌ها و روش‌های مطمئن انتقال پول می‌گردند، در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا برخی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های ارسال پول به امارات را برای شما معرفی کنیم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

ارسال پول به امارات

روش‌های ارسال پول به امارات

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که برای اینکه بتوانید به امارات متحده پول ارسال کنید از چه روش‌هایی می‌توانید استفاده کنید.

روش ارسال پول به امارات از طریق وسترن یونیون

ممکن است شخصی که قصد ارسال پول برای او را دارید دارای حساب ارزی نباشد یا ممکن است زمان برای شما بسیار اهمیت داشته باشد و بخواهید ارز مورد نظرتان در کمترین زمان ممکن ارسال شود، در این صورت می‌توانید از روش دیگری استفاده کنید و آن هم ارسال پول به امارات از طریق وسترن یونیون می‌باشد.

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین سیستم‌های انتقال پول در دنیا، سیستم انتقال ارز وسترن یونیون است و در چندین کشور دارای نمایندگی می‌باشد. این سیستم انتقال پول هم بسیار سریع و هم مطمئن است.

روش ارسال پول به امارات از طریق حواله سوئیفت

حواله‌ی سوئیفت یک حواله‌ی بسیار مطمئن می‌باشد که از طریق آن می‌توانید به هر میزان که خواستید، درهم به امارات ارسال کنید. در واقع شما می‌توانید از کشور ایران به حساب افراد حقیقی و حقوقی از طریق حواله‌ی سوئیفت، درهم ارسال کنید.

حواله‌ی سوئیفت دارای امنیت بسیار بالایی می‌باشد به طوری که چنانچه هر گونه اختلال یا اشتباهی در ارتباط با گیرنده وجود داشته باشد که مانع از ارسال حواله برای وی گردد، مبلغ مورد نظر به حساب شما بازگشت داده می‌شود.

به طور کلی صرافی‌های زیادی در امارات وجود دارد که انتقال پول در آن‌ها از طریق روش‌های سنتی انجام می‌شود. اما در کل این روش‌ها بسیار کند هستند و دارای کارمزد بسیار بالایی است. پس استفاده از روش‌های ذکر شده در این مقاله می‌تواند بسیار بهتر از روش‌های سنتی باشد.

ارسال پول به امارات

اما ممکن است بپرسید برای چه به استفاده از حواله‌ی ارزی نیاز داریم؟ یا به عبارتی در چه مواردی به استفاده از حواله‌ی ارزی برای ارسال پول به امارات نیاز داریم؟ در ادامه به این موارد پرداخته‌ایم.

موارد کاربرد حواله‌ی ارزی برای ارسال پول به امارات

در این بخش از مقاله خواهیم گفت که در چه مواقعی به ارسال پول از طریق حواله‌ی ارزی نیاز است.

  • برای رزرو هتل و یا رزرو پرواز در امارات نیاز به استفاده از حواله‌ی ارزی می‌باشد.
  • ثبت نام آزمون‌هایی که در کشور ایالات متحده برگزار می‌شود.
  • برای شرکت در دوره‌های آموزشی و کنفرانس‌ها و سمینارهایی که در کشور امارات برگزار می‌شود.
  • پرداخت هزینه‌ی مهاجرت به کشور امارات از طریق حواله‌های ارزی انجام می‌شود.
  • برای خرید از فروشگاه‌ها در امارات و پرداخت هزینه آن از حواله‌های ارزی استفاده می‌شود.

این موارد از مهم‌ترین موارد کاربرد حواله‌های ارزی برای ارسال پول به امارات می‌باشد.

چگونگی دریافت پول از امارات

برای ارسال پول از امارات به ایران هم می‌توانید از روش‌های گفته شده در این مقاله استفاده کنید. یعنی با استفاده از حواله‌ی سوئیفت و با استفاده از سیستم پرداخت وسترن یونیون شما می‌توانید از امارات متحده به ایران هم پول ارسال کنید.

در این مقاله شما را با روش‌های ارسال پول به امارات آشنا کردیم، چنانچه پس از مطالعه‌ی مقاله با سوال یا مشکلی برخورد کردید می‌توانید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

از اینکه همواره ما را مورد لطف و توجه قرار می‌دهید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 26 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر