یکی از راه هایی که بتوانید با استفاده از ارز دیجیتال به سود برسید استفاده از سرویس های ایردراپ است. البته شما نباید به تمامی آن ها اعتماد کنید. با استفاده از معرفی این سرویس افراد زیادی به دنیای ارز دیجیتال علاقه مند شدند.  برخی از این سرویس ها واقعی عمل کرده و تنها طرحی برای فریب شما نیستند. در این مقاله خبر از دریافت رایگان EOS با استفاده از طرح ایردراپ ارز EOS برای شما داریم با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال EOS یکی از ارزهای دیجیتال نوظهور است. این ارز دارای عملکردی در مشابه با اتریوم است و بر مبنای بلاک چین اتریوم کار می کند. در صورتی که در مورد این ارز نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

طرح ایردراپ ارز EOS

اما در مورد سرویس ایردارپ نیاز است که اطلاعاتی داشته باشید. هر چند که در مقاله ایردراپ (AirDrop) چیست؟ به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم. ایردراپ روش جدیدی است که کاربرانی که از قبل دارای ارز دیجیتال بوده اند می توانند از طریق آن به صورت رایگان ارز دیجیتال دیگری بدست آورند. این کار باعث می شود افراد زیادی به سمت ارز دیجیتال تمایل پیدا کنند که این مسئله همان هدف اصلی سرویس ایردراپ است. بنابراین با این ترفند به جامعه سرمایه گذاران در زمینه ارز دیجیتال افزوده خواهد شد.

طرح ایردراپ ارز EOS

اما شاید بپرسید این دو موضوع چه ربطی به هم دارند؟ خبر خوب این است که دارندگان ارز دیجیتال EOS می توانند در 15 آپریل، در طرح ایردراپ ارز EOS ادعای ارز دیجیتال EOS داشته باشند. طرح های این سرویس به صورت زیر خواهد بود :

  1. افرادی که بیش از 100 توکن EOS دارند، به ازای هر یک توکن خود یک توکن رایگان ردیافت می کنند. این توکن های رایگان به صورت رایگان به کیف پول اتریوم آن ها منتقل خواهد شد. به عنوان مثال کیف پول های Ledger Nano STrezor or MyEtherWallet
  2. افرادی که تعدا توکن های آن ها کمتر از 100 است به طور خودکار توکن رایگان دریافت نمی کنند و باید از روش هایی که در مقاله معرفی ایردراپ بیان شده استفاده نمایند.

طرح ایردراپ ارز EOS

همراهان عزیز هنوز نمی توان با اطمینان 100 درصد از این طرح پشتیبانی کرد چرا که ممکن است این هم یکی از طرح های تقلبی باشد. اما با این حساب ما شاهد افزایش قیمت در ارز دیجیتال EOS بوده ایم. بنابراین ما نه به شما توصیه می کنیم که در طرح ایردراپ ارز EOS شرکت کنید و نه شما را نهی می کنیم! تصمیم با خودتان است. امیدوارم که موفق باشید.

تاریخ انتشار 27 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر