اتریوم چیست؟ از تفاوت بیت کوین و اتریوم آگاهی دارید؟ انواع کیف پول ارز دیجیتال اتریوم را می شناسید؟ در مورد کارت‌های debit اتریوم چه می‌دانید؟ آیا جایگزینی کارت‌های debit اتریوم به جای کارت‌های بانکی مختلف در آینده یک رویا است؟ برای تحقق این رویا چه باید کرد؟ در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما را با مفهوم اتریوم، دبیت کارت اتریوم و همچنین مزایای استفاده از آنها آشنا کنیم.

اتریوم چیست؟

برای درک بهتر موضوع دبیت کارت اتریوم ابتدا به مفهوم اتریوم می‌پردازیم.

در ساده ترین حالت، اتریوم یک پلت فرم نرم افزاری متن باز است که مبتنی بر فناوری بلاکچین می‌باشد و توسعه دهندگان را قادر به ایجاد و گسترش برنامه‌های غیر متمرکز می سازد. برای بهره برداری از پلت فرم نرم افزار اتریوم نیاز به یک واحد ارز دیجیتالی به اسم Ether است که یک فرمی از پرداخت محاسبات مرتبط به دستگاه‌های اجرای عملیات درخواست شده است.

برای خرید اتریوم، کلیک کنید!

بیشتر بدانید:

کیف پول ارز دیجیتال اتریوم

استخراج اتریوم

در ادامه مطلب به جزییات بیشتری از این موضوع و همچنین دبیت کارت‌های اتریوم پرداخته می‌شود.

دبیت کارت اتریوم

دبیت کارت اتریوم

ارز دیجیتال تا زمانیکه به صورت قانونی در دنیای واقعی مورد استفاده قرار نگیرد،  پذیرفته نمی‌شود. برای پذیرش بهتر ارزهای دیجیتالی در آینده بهتر است از کارت‌های debit استفاده شود. این ایده خیالی نیست، بلکه در حال حاضر موجود است اما متاسفانه تعداد اندکی از آن استفاده می‌کنند و مردم هنوز آمادگی لازم برای پذیرش این نوع از ارزها را ندارند.    

دبیت کارت اتریوم چیست؟

دبیت کارت اتریوم مانند  Debit Card های موجود یا کارت بانکی FIAT می‌باشد که به کاربر اجازه می‌دهد تا هزینه خود را صرفا با ارائه یک کارت به صورت آنلاین یا آفلاین به فروشنده پرداخت کند.

دبیت کارت اتریوم دقیقا همانند کارت‌های اعتباری، Debit یا FIAT  موجود در بازار است و به کاربران خود اجازه خرید محصول یا سرویس را می‌دهد.

با توجه به این موضوع نگاهی به کارت‌های Debit مبتنی بر اتریوم در سال 2019 می‌اندازیم.

دبیت کارت اتریوم

انواع دبیت کارت‌های اتریوم

  • TenX یک debit کارت مبتنی بر اتریوم است که امکانات زیادی را به کاربران خود می‌دهد. به طور کلی متقاعد کردن مردم در استفاده از کارت‌های ارز دیجیتالی کار بسیار سختی است. بنابراین ارائه دهندگان دبیت کارت اتریوم امکانات زیادی را برای استفاده از آن در نظر گرفته‌اند که تعدادی از این امکانات در ادامه مطلب ارائه شده است.

یکی از این امکانات عدم پرداخت کارمزد برای تراکنش‌ها می‌باشد، از دیگر پاداش‌های استفاده از این کارت‌ها می‌توان به برگشت 0.01 درصد از پول خرج شده، اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده  TenX به کاربران اجازه می‌دهد تا Ether خود را در بیش از تقریبا 200 کشور در دنیا و تا بیش از 42 میلیون  points به صورت آفلاین و آنلاین در یک روز خرج کنند. کاربران این debit کارت همچنین می‌توانند crypto خود را به پول fiat تبدیل کنند.

به طور کلی، از کارت‌های اعتباری Ethereum معمولا برای استفاده در بسیاری از کشورهای مختلف در دنیا می‌توان استفاده کرد زیرا هیچ قدرت یا حاکمیتی بر اتریوم وجود ندارد.

  • Uquid یکی دیگر از دبیت کارت اتریوم است که ماهیت بریتانیایی دارد و به کاربران خود اجازه دسترسی به هر دو نوع کارت‌های فیزیکی و مجازی را می‌دهد. Uquid از 80 ارز دیجیتالی متفاوت پشتیبانی می‌کند، به این معنی که دامنه پذیرش در آن بسیار وسیع است.

این شرکت بیشتر مورد توجه مسافران یا افراد منحصر به فردی است که هیچ حساب بانکی ندارند. از این کارت می‌توان برای خرید محصولات و سرویس‌های مختلف از جمله خرده فروشی، داروخانه، پرداخت هزینه‌های تلفن همراه و حتی خدمات خانگی استفاده کرد. صاحبان کارت‌های Uquid می‌توانند از این کارت‌ها در سایت‌هایی هچون PayPal، freelancing و حتی قمار استفاده کنند.

از کارت‌های Uquid حتی می‌توان در دستگاه‌های خودپرداز 34 کشور مختلف در جهان استفاده کرد.  

از اینکه تا آخر این مقاله همراه ما بودید بسیار سپاس‌گذاریم. امید است که درسال 2019 شرکت‌های بیشتری به دلیل محبوبیت دبیت کارت اتریوم در این عرصه ظهور کنند تا خدمات بیشتری را به مردم عرضه نمایند.

درصورتی‌ که تجربه استفاده از ارزهای دیجیتالی و دبیت کارت اتریوم را دارید، یا اطلاعاتی جهت کمک به دیگران در استفاده از آن‌ها و همچنین مزایا و معایب هر یک از آن‌ها دارید؛ لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر مخاطبان نیز از آنها بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 05 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر