همان طور که می دانید بازار ارزهای دیجیتال به سرعت رو به رشد است چرا که انجام بسیاری از انتقالات مالی و همچنین پرداخت های ارزی با استفاده از این سیستم پرداخت بسیار آسان تر خواهد بود. هدف استفاده از ارزهای دیجیتال این است که تمامی افراد جهان بتوانند با یکدیگر ارتباط تجاری برقرار کنند بدون آنکه نگران ناهمخوانی ارزهای مختلف با یکدیگر باشند. با استفاده از این سیستم دیگر فرقی نمی کند شما در کجای جهان هستید، می توانید از هرکجا که می خواهید خرید کنید و انتقال وجه انجام دهید. اما جالب است بدانید که در میان تمامی انواع ارزهای دیجیتالی که وجود دارد، ارز دیجیتال اتریوم Ethereum به سرعت در حال رشد است و توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار را به خود جلب کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تراپی همراه باشید.

پیرو  بیانیه بانک مرکزی در خصوص ممنوعیت ارز های  دیجیتال اعلام میداریم تراپی هیچگونه خدماتی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال به مشتریان گرامی نخواهد داشت .

بیشتر بخوانید:

به گفته جوزف لوبین، همکار و سازنده Ethereum و همچنین بنیانگذار ConsenSys، استودیوی نرم افزاری بلاک چین که در نیویورک مستقر و دارای ۱۰۰۰ توسعه دهنده است، "فناوری بلاکچین چیزی فراتر از یک بازاریابی ساده است. استفاده از این فناوری برای شبکه های غیر متمرکز یک حرکت به سمت جلو محسوب می شود چرا که آمار زیر نشان دهنده موفقیت آمیز بودن استفاده از این فناوری در ارز دیجیتال اتریوم Ethereum است :

  • روزانه ۱۰ میلیون درخواست از API های Infura
  • ۱ میلیون دانلود Truffle
  • دانلود ۱ میلیونی MetaMask
  • ۱۲ هزار نود فعال اتریوم Ethereum
  • ۴۸ میلیون آدرس منحصر به فرد اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم Ethereum

توجه : برای استفاده از هر ارز دیجیتالی نیاز به یک سری زیر ساخت هایی است. زیر ساخت های لازم که به عنوان ستون اصلی ارز دیجیتال اتریوم Ethereum شناخته می شوند، سه مورد Infura ، Truffle و MetaMask است. این سه مورد گاهی به عنوان TIM نیز شناخته می شوند.

  • Truffle یک چارچوب توسعه دهنده بلاکچین اتریوم Ethereum  است، که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا فرآروده های بلاکچین را تولید کنند.
  • Infura یک زیرساخت گره است که درخواستهای برنامه های محبوب را پردازش می کند.
  • MetaMask که ارز دیجیتال اتریوم Ethereum بیشترین استفاده را از آن می کند به عنوان کیف پول ERC20 شناخته شده و محیطی برای راه اندازی Infura در نظر گرفته می شود.

در تاریخ ۴ نوامبر گزارش شد که این سه ابزار بلوکچین به نقاط قوت اصلی دست یافته اند. MetaMask یک سرویس تلفن همراه را راه اندازی کرد، Truffle یک میلیون دانلود داشته است، و Infura آمار بیش از ۱۰ میلیارد درخواست را رد کرده است!

علی رغم این که در ۱۳ ژانویه، ارز دیجیتال اتریوم Ethereum بیش از ۹۲ درصد از ارزش خود را از دست داد، بار دیگر توانسته است که بازار را در دست گرفته و ارزش واقعی خود را پیدا کند. دلیل این مسئله هم ارتقا زیرساخت بلاکچین در ارز دیجیتال اتریوم است چرا که به خوبی توانسته است در زمینه های مختلف قدرتمند عمل کند.

ارز دیجیتال اتریوم Ethereum

جوزف لوبین، موسسه ConsenSys تاکید کرد که استفاده از Ethereum در کشورهای در حال توسعه مانند فیلیپین شروع به افزایش است، چرا که فیلیپین بانک های روستایی را از طریق یک سیستم پرداخت پول نقد رمز نگاری شده، به رهبری یکی از بانک های تاثیر گذار کشور، بانک Union ، متصل می کند.

با توجه به اینکه شرایط ارز دیجیتال اترویم Ethereum در طول یازده ماه گذشته تغییرات رو به رشدی داشته است، بدون در نظر گرفتن عملکرد ضعیف رمزنگاری ها، لوبین اظهار داشت که او در رابطه با رشد و Ethereum در دراز مدت خوش بین است چرا که " من به افرادی که در زمینه فناوری ارز دیجیتال اتریوم در حال فعالیت هستند، باور دارم. توسعه دهندگان، مهندسان و سایر افرادی که در ایجاد و عملکرد درست این ارز دیجیتال نقش دارند."

همراهان عزیز سرمایه گذاری در یکی از ارزهای دیجیتال می تواند ریسک بزرگی باشد، چرا که تمامی ارزها مانند بیت کوین، ارز دیجیتال اتریوم Ethereum در طول روند کاری خود نوسانات زیادی را تجربه می کنند. اما چیزی که به وضوح مشخص است، رقیب اصلی بیت کوین، اتریوم است.

برای خرید انواع ارز دیجیتال کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی
تاریخ انتشار 20 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر