دوستان در مقاله ای با عنوان " مدرک سلتا (CELTA) چیست " ، این مدرک بین المللی را به شما عزیزان معرفی کردیم. اگر با مطالعه آن تصمیم گرفته اید تا به عنوان یک آموزگار زبان انگلیسی در هر جای دنیا به تدریس بپردازد، بهتر است این مقاله را نیز تا پایان مطالعه نموده و نکات اصلی آن را مد نظر قرار دهید. در این مقاله نیز در مورد گواهی سلتا (CELTA) مطالبی را بیان خواهیم کرد.

در زمینه ی آموزش نحوه ی تدریس زبان انگلیسی، ممکن است گوش شما با نام های زیادی آشنا باشد و ممکن است در مورد انواع مدارک در زمینه ی تدریس زبان انگلیسی چیز های زیادی شنیده باشید، اما گواهی سلتا (CELTA) یکی از این مدارک است که با بقیه قدری متفاوت است. از کسی پنهان نیست که امروزه زبان انگلیسی، به عنوان زبان غالب دنیا شناخته شده است و داوطلبان زیادی برای یادگیری این زبان در سراسر دنیا وجود دارد و این دقیقا به این خاطر است که زبان انگلیسی در دوره ی مدرن و در عصر تکنولوژی بسیار پر رونق شده است و بسیاری از افراد به سمت شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی روی آورده اند.

گواهی سلتا (CELTA)

نکاتی در مورد گواهی سلتا (CELTA)

آشنائی با روش های برگزاری دوره ی آمادگی دریافت گواهی سلتا (CELTA)

راه های برگزرای دوره های آزمون سلتا، به صورت پاره وقت، تمام وقت و به صورت ترکیبی از هر دو می باشد که در 77 مرکز در کل دنیا برگزار می شود. کلاس ها به مدت 8 ساعت در روز برگزار می شود که بخشی از آن به صورت تئوری و بخش دیگر به صورت عملی می باشد. آموزش عملی به این صورت است که شرکت کنندگان می بایست در کلاس واقعی به تمرین عملی آموزش به افراد حاضر در کلاس بپردازند و این همان ویژگی منحصر به فرد دوره سلتا است که آن را از دوره های دیگر متمایز ساخته است.

حتما بخوانید : 

مدرک TEFL چیست؟

تفاوت بین Tefl و Celta چیست

این دوره یک دوره فشرده است و شامل 5 واحد درسی است که عبارتند از مهارت های زبان انگلیسی و برنامه ریزی درسی و آموزش هایی در زمینه ی مهارت های شخصی و حرفه ای.

گواهی سلتا (CELTA) از دیگر مدارک بین المللی که هدف آن ها آموزش  زبان انگلیسی به بزرگسالان می باشد، برتری دارد . شرکت در این دوره آموزشی را بسیاری از کارمندان در سراسر دنیا به دوره های دیگر ترجیح می دهند و این دوره یک نقطه عطف در صنعت آموزش زبان انگلیس محسوب می شود.

فرقی نمی کند که شما یکی از افراد بومی مناطقی باشید که زبان انگلیسی، زبان مادری آن ها هست یا نه، در هر صورت برای کسب مجوز تدریس بین المللی می بایست در دوره های آموزش زبان انگلیسی سلتا شرکت نموده و گواهی سلتا (CELTA) را کسب نمائید.

باید بدانید که :
طبق گفته ی یکی از مدرسان سابق دوره های سلتا، بدون داشتن این گواهی بین المللی احتمال یافتن شغل مناسب برای شما بسیار ضعیف می باشد.

 

یک ویژگی خوب دیگری که برای گواهی سلتا (CELTA) وجود دارد این است که، این مدرک را در هر جای دنیا می توان کسب کرد. اما حتی الامکان سعی کنید در انتخاب مکان برگزاری این دوره، دقت لازم را داشته باشید و خود را از کیفیت های آموزشی ارائه شده در کشورهای خوب دنیا محروم ننمائید. چرا که هر چه کیفیت آموزشی بالاتر باشد، بازدهی بهتری خواهد داشت.

همراهان همیشگی، از اینکه تا پایان مقاله، مطالب را دنبال کردید از شما بسیار سپاسگزاریم. در صورت برخورد با هر گونه مشکل و یا سوال، همکاران ما را در جریان قرار دهید. مشاوران مجرب ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به کلیه سوالات شما می باشند. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم. 

تاریخ انتشار 28 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر