نتلر یک سرویس انتقال پول الکترونیکی است که در بین شرکت­ها و افراد مورد استفاده قرار می­گیرد.  تقریبا بیش از یک دهه است که نتلر به عنوان یکی از راه­های سریع، ساده و امن برای انتقال پول در بین شرکت­ها و افراد شناخته می­شود. این شرکت هر ساله به عنوان یکی از بزرگ­ترین شرکت­های مستقل انتقال پول در جهان، میلیون­ها دلار هزینه پردازش می­کند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا در مورد سرویس نتلر ، مزایای کلیدی آن، خرید، آموزش افتتاح حساب و وریفای حساب آن مطلع گردید.

معرفی شرکت نتلر

سرویس نتلر توسط Paysafe Financial Services Limited   در سال 1999  در کانادا تاسیس و در سال 2004 به جزیره Man منتقل شد. نتلر در واقع یک کیف پول الکترونیکی آنلاین است که برای پرداخت­های ارزی و انتقال ارز مورد استفاده قرار می­گیرد. از این رو میلیون­ها نفر هر روزه از سرویس نتلر برای پرداخت و دریافت پول درسراسر جهان استفاده می­کنند.

سرویس نتلر جهت برداشت هزینه گزینه­ی آنلاین و آفلاین دارد، آنها همچنین دسترسی سریع به پول نقد خود را در میلیون­ها نقطه، ATM و مکان­های آنلاین در اختیار کاربران قرار داده است.

با استفاده از سرویس­های ارائه شده در نتلر قادر به انتقال وجوه در سایت­های مورد علاقه خود در سریع­ترین زمان و علاوه بر آن مدیریت چند حساب به صورت همزمان نیز می­باشید. بنابراین با داشتن این حساب به نوعی نیازی به کارت­های اعتباری و افتتاح حساب در بانک­های سنتی را ندارید، چرا که به نوعی می­توان گفت که نتلر یک حساب ارزی واسط به شمار می­رود.

مقررات مالی سرویس نتلر

شرکت Paysafe Financial Services Limited، یک شرکت تابع کمپانی Paysafe Group Limited است که از سوی اداره­ی امور مالی تحت قوانین پول الکترونیکی کشور انگلستان اداره می­شود. بنابراین این کمپانی تحت قوانین مبارزه با پولشویی، فساد، سرقت، کلاهبرداری و تقلب اداره می­شود.

  این شرکت جهت جلب رضایت کاربران و آرامش خاطر آنها نیز از رمزنگاری SSL، احراز هویت دو مرحله­ای و پروتکل­های امنیتی پیشرفته استفاده می­کند و برای اعضای VIP نتلر نیز یک تضمین 100 درصد جهت جلوگیری از تقلب و کلاهبرداری وجود دارد.

سرویس

حساب نتلر یک حساب آنلاین است که میلیون­ها نفر از کاربران جهت برداشت، انتقال و افزودن وجه از آن استفاده می­کنند. زمانی که در یک حساب کاربری ثبت نام می­کنید، به یک میزبان خدمات دسترسی پیدا می­کنید که از آن جمله می­توان به Money Transfer اشاره کرد. Money Transfer یک راه سریع، ایمن و ساده برای انتقال پول نقد آنلاین است، این گزینه به صورت رایگان در تمامی حساب­های نتلر وجود دارد و جایگزین روش­های جایگزین سنتی ارسال پول است.

کارت نتلر

سرویس نتلر دارد دو کارت مختلف Mastercard's - Net+ Prepaid و Mastercard & Net+ Virtual  است از جمله مزایای آنها عبارتند از:

Net+ Prepaid Mastercard

این کارت به کاربران خود اجازه می­دهد که هر مبلغی را را که در حساب نتلر خود دارید را در مکان­هایی که مورد قبول مستر کارت است، حتی از طریق atm ها در سراسر جهان و خرید آنلاین مورد استفاده قرار دهید.

مزایای استفاده از این کارت

استفاده­ی روزانه

خرید آنلاین و آفلاین

پشتیبانی از 8 ارز موجود در دنیا

کارمزد پایین

10  تخفیف در هر 24 ساعت

Net + Virtual Prepaid Mastercard

برای داشتن این کارت نیازی به پرداخت هزینه نیست و علاوه بر آن کاربران قادر به داشتن 5 کارت مجازی به نام خود را دارند.

مزایای استفاده از کارت نتلر

پشتیبانی از 8 ارز دنیا

کارت اول رایگان است

خرید از کلیه سایت­ها

کارمزد پایین

آموزش افتتاح حساب در نتلر

برای استفاده از خدمات و سرویس­های موجود در نتلر نیاز به افتتاح حساب و وریفای آن می­باشد. از این رو در ادامه­ی مطلب به مراحل افتتاح حساب پرداخته شده است.

از آنجایی که ایران در لیست کشورهای این شرکت وجود ندارد، از این رو باید جهت ثبت نام  در آن از نام و نشانی شخص دیگری خارج از ایران  استفاده کنید یا با vpn  به این سایت وارد شده و ثبت نام خود را آغاز نمایید.

برای افتتاح حساب نتلر، کلیک کنید!

به وب سایت نتلر با نشانی https://www.neteller.com وارید شوید، سپس گزینه­ی Join for Free را انتخاب و به صفحه­ی بعد جهت وارد کردن اطلاعات ابتدایی وارد می­شوید.

سرویس نتلر

پس از پر کردن کامل صفحه و زدن دکمه­ی register now به صفحه­ی اطلاعات تکمیلی وارد می­شوید که پس از پر کردن کامل آن و زدن دکمه­ی continue به سوالات امنیتی جهت افزایش امنیت حساب خود پاسخ دهید.

سرویس نتلر

 

شارژ حساب نتلر

گزینه­ های متنوعی برای تأمین مالی حساب کاربری نتلر وجود دارد که از آن جمله می­توان به بیت کوین، epay،  edeq، eps، ویزا کارت و غیره اشاره کرد که هر یک کارمزدی حدود 2.5 درصد دارند.

برای شارژ حساب نتلر، کلیک کنید!

 

تاریخ انتشار 26 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر