شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توئیتر و تلگرام جز محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی هستند که قطعا شما نیز آن‌ها را به خوبی می‌شناسید. شبکه اجتماعی فیسبوک به تازگی گزینه‌ای را به امکانات موجود در اپلیکیشن خود افزوده است که با استفاده از آن امکان انجام پرداخت از طریق این شبکه‌ی اجتماعی برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین اخیرا خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه فیسبوک تصمیم دارد که ارز دیجیتال ارائه دهد. شبکه‌های اجتماعی توئیتر و تلگرام نیز در شرف ارائه ارز دیجیتال هستند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا فیسبوک، توئیتر و تلگرام را بایستی به عنوان یک ارز دیجیتال در نظر گرفت یا آن‌ها تنها برنامه‌هایی برای مدیریت مالی هستند؟ جهت آگاهی از این مسئله و کسب اطلاعات در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال جدید فیسبوک، توئیتر و تلگرام لطفا با تراپی همراه شوید.

ارز دیجیتال فیسبوک، توئیتر و تلگرام

فیسبوک از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا است که در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته است و به عنوان بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد، اما علی رغم اینکه کاربران زیادی در این شبکه‌های اجتماعی وجود دارند و افراد زیادی از این شبکه‌ی اجتماعی بزرگ استفاده می‌کنند همیشه این شک و شبهه برای کاربران وجود دارد که داده‌های شخصی ما در این شبکه‌ی اجتماعی چه می‌شود و چه استفاده‌ای از آن‌ها می‌شود. اتفاقات ناخوشایندی در گذشته در مورد هک داده‌های خصوصی افراد در فیسبوک گزارش شده است و این باعث نگرانی بیشتر کاربران شده است.

ارزهای دیجیتال جدید فیسبوک، توئیتر و تلگرام

اما همزمان با این مسئله، برای افرادی که به ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند، این مسئله بسیار اهمیت دارد که ارز دیجیتال آن‌ها مورد حمایت یک شبکه‌ی بسیار بزرگ همچون فیسبوک قرار گیرد. این خبر بسیار در میان کاربران فیسبوک که علاقه‌مند به ارز دیجیتال هم هستند بسیار داغ و جذاب بوده است. اما این موضوع جای بحث نیز دارد که، با وجود سابقه‌ای که فیسبوک در گذشته در مورد لو دادن داده‌های افراد داشته است، آیا ورود آن به عرصه ارزهای دیجیتال، یک اتفاق خوشایند خواهد بود یا نه؟

شایعات بسیاری مبنی بر اینکه فیسبوک در حال ارائه‌ی ارز دیجیتال خود است منتشر شده است که این شایعات از سوی رسانه‌ای نامعتبر انتشار یافته بود. اما به دنبال این شایعات نیویورک تایمز نیز خبری در این مورد منتشر کرد که فیسبوک به برخی از صرافی‌ها ارز دیجیتال خود را منتشر خواهد کرد.

صرف نظر از این مسئله که این خبر برای کدام یک از شرکت‌های فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام که همگی متعلق به فیسبوک هستند، صحت دارد، آنچه به قطعیت اعلام شده است این است که در ماه می 2018 فیسبوک پروژه‌ای مرتبط با ارزهای دیجیتال آغاز نموده است که از تکنولوژی بلاک چین در آن استفاده شده است و با مدیریت آقای دیوید مارکس در حال انجام است.

بنابراین، این که فیسبوک حضور رسمی خود را به عنوان یکی از فعالان عرصه ارز دیجیتال رسما مطرح کند، در گرو زمان است.

به علاوه توئیتر به تازگی از نوآوری‌های شبکه لایتنینگ پشتیبانی نموده است و این امر احتمال پشتیبانی توئیتر از ارزهای دیجیتال را نیز اجتناب ناپذیر کرده است.

ارزهای دیجیتال جدید فیسبوک، توئیتر و تلگرام

شبکه‌ی اجتماعی تلگرام نیز در ماه اکتبر ارز دیجیتال خود را با نام "گرام" منتشر خواهد کرد و به دنبال آن پلتفرم خود را که مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین است را نیز منتشر خواهد کرد و هدف آن نیز رقابت با ارز دیجیتال اتریوم است.

با وجود همه‌ی آنچه گفته شد سوالی که برای بسیاری از از کاربران و فعالان ارز دیجیتال وجود دارد این است که آیا ارائه ارزهای دیجیتال جدید فیسبوک، توئیتر و تلگرام چه مزیت مهمی به همراه خواهند داشت و آیا این مسئله می‌تواند تحولی در بانک‌داری شخصی ایجاد کند یا نه؟ که این مسئله هنوز مورد بحث و بررسی است.

دوستان گرامی با مقاله‌ای دیگر و با عنوانی جذاب در ارتباط با عرضه ارزهای دیجیتال جدید فیسبوک، توئیتر و تلگرام با شما بودیم. امید است مطالب گفته شده برای شما عزیزان مفید و کاربردی واقع شده باشد.

از اینکه تا پایان مقاله عرضه ارزهای دیجیتال جدید فیسبوک، توئیتر و تلگرام با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. دوستان گرامی اگر پس از مطالعه‌ی مقالات با سوالاتی مواجه شدید و یا به مشکلی برخوردید با ما تماس بگیرید و مشکلات خود را مطرح نمائید. ما برای پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان آماده ‌ایم و به خدمت رسانی برای شما عزیزان مفتخریم. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم. لطفا با ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار 02 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر