آیا می‌دانید بلاک چین چیست؟ تا چه حد با ارزهای دیجیتال آشنا هستید؟ قطعا می‌دانید که استفاده از فناوری بلاک چین تا چه حد گسترده شده است و طرفداران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال همواره در حال افزایشند. حال بگوئید چقدر به فوتبال علاقه دارید؟ کدام تیم‌های ورزشی را می‌شناسید؟ تیم مورد علاقه‌ی شما کدام است؟ شاید تعجب کنید و بگوئید که این دو سوال ربطی به یکدیگر ندارد. اگر شما از علاقه مندان به ورزش فوتبال باشید و مسابقات فوتبال را دنیال کرده باشید، قطعا تیم برتر باشگاه‌های اروپا، یعنی اتلتیکومادرید را می‌شناسید. خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه باشگاه اتلتیکومادرید برای هواداران خود توکن ارائه می‌دهد. با تراپی همراه شوید تا جزئیات بیشتری در مورد Fan Tokens برای شما بیان کنیم.

با توکن اتلتیکومادرید ( Fan Tokens ) که برای هوادارانش ارائه داده است آشنا شوید

تیم برتر باشگاه‌های اروپایی فعالیت خود را در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاک چین آغاز نموده است. همانطور که گفتیم اتلتیکومادرید یک تیم فوتبال اسپانیایی است که با بلاک چین ورزشی Chiliz همکاری خود را آغاز کرده است تا Fan Tokens یا توکن هوادان خود را ایجاد کند. Fan Tokens پلتفرمی است که به هواداران امکان دسترسی به محصولات ورزشی تیم، اطلاعات و تجربیات تیم را می‌دهد.

Fan Tokens

طبق اخبار منتشر شده، تیم اتلتیکومادرید در سال 2019 رتبه‌ی چهارم را در رتبه بندی UEFA’s Club Coefficients در میان سایر تیم‌ها به دست آورد. تیم اتلتیکومادرید نیز به دیگر تیم های فوتبال مثل یوونتوس و وست هام یونایتد در Socios.com که پلتفرم هوادارن است، خواهد پیوست.

با توکن هواداران تیم اتلتیکومادرید، Fan Token آشنا شوید

Fan Token ارزشی معادل با 2 یورو دارد و در فصل پائیز به طور انحصاری از طریق سایت Socios.com در دسترس کاربران خواهد گرفت.

دارندگان Fan Token اتلتیکومادرید، بر روی این پلتفرم از حقوق انحصاری برخوردار خواهند بود. این حقوق عبارتند از : دسترسی به تجربیات منحصر به فرد و وسیع، تبلیغات، قرعه کشی و نظرسنجی.

طرفداران تیم اتلتیکومادرید همچنین می‌توانند، با استفاده از این توکن کالاهای ورزشی را خردیاری کنند و با اسنفاده از اپلیکیشن آن، توکن‌ها را با یکدیگر مبادله کنند.

البته اتلتیکومادرید یکی از چند باشگاه ورزشی است که فعالیت خود را در زمینه ارز دیجیتال آغاز کرده است. جالب است بدانید تیم برتر لیگ فرانسه پاری سن ژرمن نیز در سال 2018 ارز دیجیتال خود را در وب سایت Socios.com ارائه داده است. این پلتفرم قصد دارد باشگاه‌های ورزشی بیشتری را به لیست خود بیفزاید.

الکساندر درفوس، مدیرعامل و موسس این باشگاه در سال گذشته اعلام کرده است که : هدف ما این است که بزرگ‌ترین جامعه‌ی فوتبال جهانی را ایجاد کنیم و بازاری برای طرفداران فوتبال ایجاد کنیم که از طریق آن به جهان ثابت کنیم فناوری بلاک چین و ارز دیجیتال یک فناوری قابل اعتماد است.

این پلتفرم در حقیقت از بسیاری از پیچیدگی‌های مبادلات ارز دیجیتال اجتناب می‌کند و در عوض به عنوان یک سیستم حمایت از هواداران عمل می‌کند. کاربران می‌توانند با پر کردن فرم های نظرسنجی در اپلیکیشن، توکن به دست آورند و با استفاده از این اپلیکیشن آن توکن ها را با یکدیگر مبادله کنند.

Fan Tokens

سخن آخر

 همانطور که ملاحظه کردید، بلاک چین در حوزه‌ی ورزش نیز ورود پیدا کرده است و برخی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ورزشی ارز دیجیتال مخصوص به خود را ارائه داده‌اند تا طرفداران آن‌ها بتوانند به سهولت از کالاهای ورزشی خریداری کنند و از خدمات ارائه شده برای آن‌ها با استفاده از توکن‌ها و سکه‌های رمزنگاری شده بهره‌مند شوند. تیم اتلتیکومادرید نیز توکن Fan Tokens را برای طرفداران خود ارائه خواهد کرد و این نشان می‌دهد که تا چه میزان فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال گسترده شده‌اند.

در این مقاله در مورد Fan Tokens توکنی که توسط باشگاه برتر اروپا، اتلتیکومادرید برای هوادارانش ارائه شده است، مطالبی را بای شما عزیزان بیان کردیم. امید است این مطالب مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد.

در صورتی که پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما درتیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

اگر شما دوستان در گذشته تجربه‌ی سرمایه گذاری یا مبادله ارز دیجیتال را داشته‌اید، در صورت تمایل، از طریق کامنت اطلاعات و تجربیات مفید خود را با دیگر دوستان در میان بگذارید.

از اینکه همواره با ما هستید، از شما کمال تشکر را داریم.

تاریخ انتشار 09 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر