با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات، نیاز به امکانات جدید نیز احساس می شود. در گذشته به دلیل نبود وسایل ارتباط جمعی، بهره مندی از خدمات سایر موسسات آموزشی، فرهنگی و ...، برقراری ارتباطات تجاری با شرکت های خارج از کشور و همچنین خرید از فروشگاه های اینترنتی سایر کشورها، امری مشکل تلقی می شد. خوشبختانه امروزه تمامی این موارد به آسانی انجام می پذیرد چرا که در همین راستا موسسات بسیاری در ایران با هدف انجام خدمات پرداخت ارزی تاسیس شده است. حتی با وجود تحریم هایی که بر علیه کشور عزیزمان ایران اطلاق می شود، مشاوران این موسسات می توانند یاری دهنده شما در این راه باشند. مجموعه تراپی، مفتخر است بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند. در ادامه به توضیح خدمات پرداخت ارزی که مجموعه تراپی ارائه می دهد خواهیم پرداخت اما مختصرا مواردی مانند خرید از انواع فروشگاه های معتبر خارجی، ثبت نام انواع آزمون های بین المللی، رزرو هتل، نقد کردن درآمد ارزی و .... را می توان نام برد. برای کسب بهترین ها همراه "ما" باشید.

انجام خدمات پرداخت ارزی

خدمات پرداخت ارزی مجموعه تراپی

مجموعه تراپی، با بهره مندی از متخصصانی کارآزموده در تمامی این سال ها توانسته محیطی مطمئن را برای کاربران فراهم کند تا بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند. مشاوران ما همیشه مشوق شما برای ارتقاء تخصصتان می باشند و هیچ گونه کمکی را از شما دریغ نخواهند کرد. خدماتی که توسط ما در این زمینه انجام می شود عبارتند از:

خرید از فروشگاه های معتبر خارجی

فروشگاه های معتبر زیادی وجود دارد که ارائه دهنده انواع کالا و خدمات می باشند. تعدادی از این فروشگاه های اینترنتی نیز امکان انتقال کالا به ایران را نیز فراهم کرده اند که موجب شده روز به روز بر تعداد مراجعه کنندگان ایرانی افزوده شود.  متخصصان ما در تراپی پرداختی های شما برای خرید کالا یا خدمت را انجام  می دهند. تنها لازم است فرم درخواست سفارش را تکمیل نموده و برای ما ارسال نمائید. پس از واریز معادل ریالی متخصصان ما درخواست شما را پیگیری خواهند کرد.

نقد کردن درامد ارزی

از مشکلاتی که همیشه با افرادی که درآمد ارزی دارند همراه است تبدیل ارزشان به ریال می باشد. بارزترین خصوصیتی که مجموعه تراپی دارد این می باشد که می تواند انواع ارزها شامل دلار، یورو، پوند و روبل را به ریال تبدیل کند و به حساب بانکی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید واریز نماید.

ثبت نام در آزمون های بین المللی

ایرانی ها در تمامی این سال ها ثابت کرده اند که رقبای سختی برای دیگر کشورها از لحاظ کسب جایگاه های علمی هستند. خوشبختانه این روزها شما می توانید در بیشتر آزمون های بین المللی شرکت کنید و با مدرکی که از آنها می گیرید در حرفه خود پیشرفت کنید. کاربران زیادی روزانه برای ثبت نام در آزمون های بین المللی مانند GRE به ما مراجعه می کنند.

 

رزرو هتل و بلیط هواپیما

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید بدون تور سفر کنید؟ می توانید به آسانی هتل خود را انتخاب نمائید و رزرو آن را به ما بسپارید. حتی ممکن است تمایل داشته باشید در ماه خاصی به مسافرت بروید و از چند ماه قبل به دنبال تهیه بلیط هواپیما با قیمیت پایین تر هستید. می توانید با خیالی آسوده بلیط هواپیما موردنظر تان را پیدا کرده و پرداخت هزینه آن را از ما بخواهید تا برایتان انجام دهیم.

تعیین وقت سفارت و پرداخت هزینه های دانشجویی

یکی دیگر از خدماتی که در مجموعه تراپی، جهت انجام خدمات پرداخت ارزی صورت می گیرد تعیین وقت سفارت همچنین پرداخت هزینه های دانشگاه می باشد.

 

 

 

نحوه ارائه انجام خدمات پرداخت ارزی

متخصصان ما در مجموعه تراپی، انواع پرداختی های شما را با پی پال و...انجام می دهند. برای انجام خدمات پرداخت ارزی توسط ما در ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید. سپس با توجه به درخواست خود، فرم سفارش آن را تکمیل فرمائید و سپس ارسال نمائید. هدف ما ارائه خدمات در محیطی مطمئن در کمترین زمان ممکن می باشد.

 

امید است بتوانیم گامی مثبت در جهت رفع نیازهای شما برداریم...لطفا همراه ما باشید!

تاریخ انتشار 09 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر