برای برنامه ریزی یک مسافرت عالی، خیلی بهتر است که شما همه کارها را از قبل انجام دهید. به عنوان مثال رزرو آنلاین هتل، رزور بلیط قطار و ... از جمله کارهایی است که شما با انجام آن ها می توانید سفری لذت بخش برای خود و خانواده تان ایجاد کنید. آیا می دانید روش پرداخت رزرو هتل های خارجی با ویزاکارت و مستر چگونه است؟

برای پرداخت با ویزا و مسترکارت، کلیک کنید!

رزرو هتل های خارجی چگونگی رزرو هتل های خارجی

برای رزرو هتل های خارجی شما باید به وب سایت های معتبر مانند Expedia، Hotwire، Orbitz، Travolineو  Kayak مراجعه نمایید. معمولا در این وب سایت ها تمامی انواع هتل ها و مسافرخانه ها با امکانات مختلفی که دارند معرفی شده اند و در نتیجه انتخاب را برای شما راحت می کنند. برای این که با نحوه رزرو هتل های خارجی را آشنا شوید می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

حساب اسکریل skrill هتل ها را با یکدیگر مقایسه کنید

شما می توانید با سرچ کردن نام هتل و یا با استفاده از وب سایت هایی که به آنها اشاره شد، قیمت هتل ها را با یک دیگر مقایسه کنید. به دنبال هتلی باشید که در زمان مورد نظر شما اتاق خالی دارد و ببینید برای هر شب چه هزینه ای از شما دریافت می کند. شما می توانید از وب سایت های  Travelweb و Hotels.com نیز برای معرفی و رزرو هتل های خارجی و یا اطلاعات پرواز و ... استفاده کنید. هنگام رزرو هتل های خارجی به مالیاتی که باید برای آن پرداخت کنید هم توجه داشته باشید. این مقدار متغیر بین 1 تا 10 است و اگر شما رزرو خود را کنسل کنید دیگر این هزینه به شما بازگردانده نمی شود!

رزرو هتل را انجام دهید

رزرو هتل مورد نظر خود را با استفاده از وب سایت هتل یا سایت سفر آنلاین انجام دهید. اطلاعات تماس و تاریخ های ورود و خروج خود را ثبت کنید.

حساب اسکریل skrill مشخص کنید که چه زمانی هزینه رزرو را پرداخت می کنید.

برخی از وب سایت ها برای پرداخت تمام هزینه به صورت یک جا، به شما تخفیف می دهند. پس بهتر است که هزینه را آنلاین پرداخت کنید. برای پرداخت آنلاین رزرو هتل های خارجی معمولا روش های مختلفی وجود دارد. اما پرداخت با ویزا کارت و یا مستر کارت معمولا بسیار رایج است. در صورتی که خودتان قادر به انجام این کار نیستید می توانید از طریق لینک زیر درخواست پرداخت رزرو هتل های خارجی با ویزاکارت و مستر کارت را برای ما ارسال کنید؛ تا متخصصات تراپی در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری پرداخت هزینه را برای شما انجام دهند :

برای پرداخت با ویزا و مسترکارت، کلیک کنید!

توجه : قبل از این که سفارش خود را ثبت کنید از شرایط رزرو و کنسل کردن هتل به خوبی آگاه باشید. چرا که معمولا برای کنسل کردن باید خسارت زیادی پرداخت کنید.

حساب اسکریل skrill جستجو بر اساس قیمت هتل

اگر هزینه هتل برای شما خیلی اهمیت دارد می توانید از طریق سایت های Priceline یا Hotwire ، قیمت مورد نظر را وارد کنید تا لیست هتل هایی با این رنج قیمت در اختیار شما قرار گیرد   همراهان عزیز برای  این که در طول سفر خود نگرانی و استرس نداشته باشید بهتر است که رزرو هتل های خارجی با ویزاکارت و مستر کارت را انجام دهید. البته قبل از نهایی شدن انتخاب خود حتما قوانین هتل مورد نظر خود را به درستی و با دقت مطالعه کنید تا از بروز هر مشکلی جلوگیری کنید. به علاوه شما می توانید رزرو هتل های خارجی با ویزا و مسترکارت را به ما در تیم تراپی بسپارید.

لطفا در صورتی که به مشکلی برخوردید یا سوالی داشتید، با ما تماس بگیرید. مشاوران ما در اسرع وقت به کلیه ی سوالات شما پاسخ خواهند داد.

فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر