اگر تجربه خرید از سایت‌های خارجی را داشته باشید، حتماً می‌دانید که روش‌های مختلفی برای پرداخت ارزی وجود دارد. مانند خرید با ویزا کارت و مستر کارت، خرید با پی پال و ... . اما آیا تجربه ایجاد حساب کاربری در یک سایت را نیز داشته‌اید؟ آیا تا کنون برای شما پیش آمده که جهت استفاده از خدمات یک نوع سایت، مجبور به ایجاد حساب کاربری و وارد کردن اطلاعات حساب ارزی‌تان شوید؟ اگر پاسخ سؤالات شما مثبت است، پس وقت آن رسیده که با ویزا کارت رایگان و روش دریافت آن آشنا شوید.

ویزا کارت رایگان چیست؟

ویزا کارت رایگان همان ویزا کارت و یا کارت اعتباری می‌باشد که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود. اما از آنجایی که هیچ چیز خوبی را در جهان هستی به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی‌دهند، این نوع کارت نیز دارای محدودیت‌های منحصر به خود می‌باشد. بنابراین شما با دریافت ویزا کارت رایگان، اطلاعاتی از قبیل شماره 16 رقمی کارت، تاریخ انقضای کارت، CVV یا CSV و ... را دریافت می‌کنید.

در نتیجه با استفاده از این اطلاعات می‌توانید در تمامی سایت‌هایی که هنگام استفاده از خدمات آن‌ها مجبور به وارد کردن اطلاعات ویزا کارت هستید، استفاده نمایید.

ویزا کارت رایگان

روش‌های دریافت ویزا کارت رایگان

از آنجایی که بسیاری از افراد امکان و توانایی خرید ویزا کارت را جهت انجام اموری نظیر افتتاح حساب الکسا و .... ندارند، ایده استفاده از ویزا کارت رایگان توسط بسیاری توسعه یافت. هم اکنون سایت‌های مختلفی چه ایرانی و چه خارجی در زمینه ارائه ویزا کارت رایگان وجود دارند که برخی از آن‌ها نامعتبر بوده و قابل استفاده نمی‌باشند.

با این وجود در این قسمت ما تعدادی سایت جهت دریافت ویزا کارت رایگان به شما معرفی می‌کنیم که بررسی اعتبار و انتخاب نهایی هر یک از آن‌ها به عهده خودتان است. بنابراین قبل از اینکه از خدمات هریک از آن‌ها استفاده کنید، ابتدا در مورد صحت عملکردشان اطمینان حاصل کنید. و البته به خاطر داشته باشید که شما برای دریافت این نوع کارت‌ها مجبور به پرداخت هیچ نوع هزینه‌ای نیستید.

دریافت ویزا کارت رایگان از طریق سایت getcreditcardnumbers.com

وب‌سایت getcreditcardnumbers یکی از روش‌های دریافت این نوع کارت اعتباری می‌باشد. در این سایت یک شماره کارت بر اساس الگوریتم Luhn به صورت تصادفی ایجاد شده و سایر اطلاعات مربوط به آن در اختیار شما قرار داده می‌شود. لازم به ذکر است که با استفاده از این سایت نه تنها ویزا کارت بلکه مستر کارت رایگان نیز در اخیتارتان قرار داده می‌شود.

برنامه اندروید جهت دریافت ویزا کارت رایگان

در صورتی که یکی از کاربران سیستم عامل اندروید هستید، پس می‌توانید از طریق برنامه CardGen نسبت به اخذ این نوع کارت اعتباری اقدام نمایید. برای دریافت و دانلود این برنامه می‌توانید به پلی استور مراجعه نمایید.

دریافت ویزا کارت رایگان از طریق سایت ccardgenerator

یکی از مزایای اصلی استفاده از سایت ccardgenerator جهت دریافت کارت رایگان این است که شما می‌توانید هم به صورت تکی و هم به صورت انبوه تعدادی اطلاعات کارت به صورت رایگان دریافت نمایید.

ویزا کارت رایگان

دریافت ویزا کارت مجازی رایگان از طریق پی پال

در صورتی که دارای یک حساب پی پال وریفای شده هستید، می‌توانید از طریق ابزار PayPal Developer یک ویزا کارت مجازی و البته رایگان برای خود صادر نموده و از آن استفاده نمایید. برای دریافت کارت از این طریق، باید از طریق نرم افزارهایی که آی پی ایران را تغییر می‌دهند وارد سایت شده و سپس از طریق منویی که در سمت چپتان قرار دارد، گزینه creidit card generator را انتخاب نمایید.

مهم‌ترین نکاتی که هنگام دریافت ویزا کارت رایگان باید بدانید

  • تمام کارت‌هایی که توسط روش‌های گفته شده صادر می‌شوند تقلبی بوده و اعتبار واقعی ندارند.
  • از هیچ یک از این کارت‌ها نمی‌توانید برای خرید از سایت‌های خارجی استفاده کنید.
  • از ویزا کارت‌هایی که به این شکل صادر می‌شوند تنها می‌توانید جهت تائید هویت در سایت استفاده نمایید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله تعدادی روش جهت دریافت ویزا کارت رایگان در اختیارتان قرار دادیم. به خاطر داشته باشید که شما از این نوع کارت تنها می‌توانید جهت تائید هویت در سایت‌های خارجی استفاده نمایید و نه خرید از آن‌ها.

تاریخ انتشار 01 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر