اگر به دنبال بهترین سایت های دریافت بیت کوین رایگان هستید به مکان درستی آمده اید! بیت کوین، یک ارز مجازی است که در سال 2009 توسط یک فرد ناشناخته با تخصص کامپیوتر با استفاده از نام مستعار Satoshi Nakamoto ایجاد شد .

بیت کوین ها توسط کد کامپیوتر ایجاد می شوند که حداکثر تعداد آنها کمتر از 21 میلیون می باشد و در حال حاضر حدود 16 میلیون می باشد. ایده ایجاد بیت کوین، داشتن یک پول غیرمتمرکز بود که از قوانین بانک ها و مقررات دولتی آزاد باشد .

معاملات بدون میانجی گری انجام می شود، بنابراین هیچ هزینه معامله ای یا اصطلاحا کارمزدی وجود ندارد و نیازی به نام واقعی شما نیست . بیشتر کسب و کارها شروع به استفاده از آن کردند و جالب است بدانید در برخی از نقاط جهان، شما حتی می توانید با Bitcoin ، پیتزا خریداری کنید.

همچنین می توانید از یک وب سایت معتبر مجازی مانند Blockchain برای دریافت، پیگیری و فروش بیت کوین خود استفاده کنید . همین طور قادر به خرید Bitcoin از طریق مبادله آنلاین و یا دستگاه ATM بیتکوین هستید .

در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با نحوه تهیه بیت کوین ارائه می دهیم. لازم به توضیح است Bitcoin ها مانند پوند، دلار یا یورو چاپ نمی شوند، آنها به وسیله نرم افزاهای رایانه ای که در سراسر جهان مشغول حل مسائل ریاضی هستند، تولید میشوند . بیت کوین ها به دلیل ناشناس بودن و همچنین عدم کنترل دولت ، برای کاربران جذاب است.

سایت های دریافت بیت کوین رایگان

بیت کوین ها بر اساس فرمول های ریاضی سخت افزاری در یک token قرار می گیرند و فقط 92 میلیون بیت کوین وجود دارد ؛ این یک قاعده درون پروتکل token می باشد. بیت کوین ها مانند ارزهای دیگر، به واحدهای کوچکتر تقسیم میشوند و هر token به یکصد و یک میلیون بخش که اصطلاحا Satoshis نامیده می شود؛ تقسیم می شود.

کسانی که تصمیم گرفتند در بیتکوین سرمایه گذاری کنند، معتقدند که بیت کوین سطح شفافیت و قابلیت اطمینان بالا، همچنین ناشناس بودن را فراهم می کند که توسط پول رایج ارائه نمی شود .

بهترین سایت های دریافت بیت کوین رایگان

اینجا دوست داریم راه هایی را به شما معرفی کنیم که به بتوانید بیت کوین رایگان دریافت کنید:

1. دریافات بیت کوین رایگان راحت از سایت PaidBooks.com

یک وب سایت منحصر به فرد Bitcoin Faucet است که به شما برای خواندن کتاب ها Bitcoin پرداخت می کند! ادر واقع شما برای خواندن کتاب پاداش می گیرید. یک مجموعه بزرگ از کتاب برای خواندن وجود دارد و شما هر 20 دقیقه یک رمز عبور را دریافت می کنید. هنگامی که Bitcoin را می گیرید، آن را به کیف پول Bitcoin ارسال می کنید. اگر مطالعه کردن را دوست دارید، این سایت برای شما مناسب است!

2. در یافت بیت کوین رایگان از بازی Coinbrawl

Coinbrawl ، بازی RPG آنلاین است که به شما Satoshi پرداخت می کند. این بازی بسیار اعتیاد آور است و شما زمان زیادی را صرف این بازی می کنید و البته لذت می برید. یک نکته این است که تمرکز کنید تا در این بازی به خوبی دفاع کنید، چون زمانی پاداش خود را دریافت می کنید که با موفقیت از حملات، دفاع میکنید. شما همچنین می توانید به ماموریت هایی وارد شوید تا بتوانید پاداش بیشتری کسب کنید.

مقدار Satoshi که شما کسب می کنید بستگی به امتیازاتی که هر روز بدست می آورید دارد. یک استخر جایزه وجود دارد که در میان همه بازیکنان که هر روز درگیر ورود و مبارزه هستند، تقسیم می شود.

Coinbrawl هنگامی که شما 200000 Satoshi جمع می کنید، به شما پرداخت می شود. به خاطر داشته باشید که برای دریافت پول باید یک کیف پول Bitcoin داشته باشید.

Coinbrawl  یکی از سایتهای دریافت بیت کوین رایگان

3. بدست آوردن بیت کوین رایگان از اپلیکیشن Bitcoin Farm Bitcoin Farm

یک برنامه رایگان است که شما می توانید از فروشگاه Google Play که هر 40 دقیقه بیت کوین را می پردازد دانلود کنید. هنگامی که شما 90000 ساتوشی را جمع آوری می کنید، می توانید صندوق خود را برداشت کرده و به کیف پول Bitcoin خود در اولین روز ماه بعد واریز کنید.

4. بیت کوین رایگان در نرم افزارFree Bitcoin App

Free Bitcoin نرم افزاری است که شما می توانید در هر ساعت از این برنامه، Satoshi درخواست کنید. باید ویدیو را تماشا کنید و سپس منتظر بمانید تا پاداش تان را دریافت نمائید. آنها ادعا می کنند 910 هزار ساتوشی را به عنوان پاداش بالقوه در هر ساعت عرضه می کنند، اما این احتمالا به این صورت رخ نخواهد داد. هنگامی که شما 90،000 ساتوشی را جمع آوری می کنید، می توانید پاداش های خود را به آدرس کیف پول Bitcoin خود منتقل کنید.

5. اخذ بیت کوین رایگان از EarnFreeBitcoins.net

EarnFreeBitcoins.net ، یک رابط آنلاین است که به طور متوسط 4000 تا 20،000 Satoshi در هر 20 دقیقه به طور میانگین پرداخت می کند. طراحی سایت بسیار جذاب است . این سایت همچنین یک ssl cert در وب سایت خود برای افزایش امنیت برای شما دارد. به طور کلی می توان گفت که این یک سایت خوب است که مقادیر مناسب Bitcoin را به شما پرداخت می کند.

6. بدست اوردن بیت کوین از برنامه MinerGate

MinerGate یک برنامه رمزنگاری معکوس است که از فروشگاه Google Play در گوشی هوشمند شما قابل نصب است. یکی از بهترین چیزها در مورد این برنامه این واقعیت است که این برنامه در حالی که گوشی شما بیکار است؛ کار می کند. توصیه می کنیم گوشی هوشمند خود را به یک شبکه WiFi و در حالت شارژ وصل کنید. آگاه باشید که CPU شما بر روی overdrive خواهد بود و گوشی شما بسیار گرم خواهد شد!

نحوه بدست اوردن بیت کوین از برنامه MinerGate

7. بیت کوین رایگان و  (Bitmaker (Now Storm Play

Bitmaker ، که اکنون به نام Storm Play ، برنامه پیشرو در فروشگاه Google Play است که به شما Bitcoin رایگان می دهد. شما Satoshi ها را هر 40 دقیقه دریافت می کنید که می تواند برای Bitcoin یا Ethereum
مبادله شود. همانطور که قیمت Bitcoin نوسان می کند، مقدار Satoshi های مورد نیاز شما نیز متفاوت می شود.

هنگامی که شما به بازی Storm Play وارد می شوید و کد ZCS 2 AS را اضافه می کنید، Satoshi های پاداش دریافت خواهید کرد. در هر دوره 40 دقیقه ای، به شما درخواست تماشای یک ویدیو یا تبلیغ می شود و در ازای آن، شما Satoshi خواهید داشت. تایمر 40 دقیقه دوباره شروع می شود و قبل از اینکه بتوانید Satoshi های بیشتری دریافت کنید، باید صبر کنید.

شما همچنین می توانید Satoshi ها را با دانلود و بازی کردن بازی ها کسب کنید. به طور کلی کیفیت این برنامه با رابط کاربری فوق العاده است. هنگامی که Satoshi ها را جمع می کنید، می توانید بیت کوین یا Ethereum را با کیف پول Xapo یا Blockchain خود انتقال دهید.

همراهان عزیز امیدوارم در مورد سایت های دریافت بیت کوین رایگان اطلاعات لازم را بدست آورده باشید. رد .صرتی که در مورد بیت کوین به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید : 

تاریخ انتشار 29 آذر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Hosein ۲۴ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام دوستان لينك بهترين سايت دريافت بيت كوين ک مرور گر cr-------ser  هستش ک میتونید راحت و آسان بدون پرداخت هیچ هزینه ای بیت کوین ماین کنید هم روی گوشی نصب میشه هم روی لبتاب یا کامیوتر
    دوستان توجه کنید ک برای دسترسی ب لینک فیلتر شکنتونو روشن کرده و برنامه رو دانلود کنید بعد از دانلود برنامه درصورت داشتن مشکل ب پیوی بنده در تلگرام مراجعه کنید

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۶ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      کاملا کلاهبرداری هست به هیچ عنوان نصب نکنید .

      • تصویر آواتار
        حامد پاک شلوار ۰۵ آبان ۱۳۹۹
        جناب اقای حامد پاکدامن اگر در مورد چیزی مطمعن نیستی حرف نزن . من با مرورگر کریپتو بروزر کار میکنم . تا الان دوبار درخواست دادم و هردوبار بعد از 1 روز تایید شد . به دلیل ترافیک و درخواست زیاد حدود 1 روز طول کشید که خود پشتیبانی هم همین رو گفت . سریع انگ اسکم و دزدی به سایت ها نزن . اول خودت برو کار کن باهاش بعد بیا ادای آدم بلدا رو در بیار . جناب اف بی آی

      • تصویر آواتار
        Alpha ۰۸ آبان ۱۳۹۹
        به نظر شما سایت biloot.com معتبر هست یا ن؟

      • تصویر آواتار
        محمد مریدی ۰۵ آذر ۱۳۹۹
        سلام ، لطفاً به سایت ابری استخراج بیتکویین ، لایتکویین ، هرکدومو دوست دارید , فقط واقعی باشه و کلاهبرداری نباشه لطفاً به آدرس ایمیل من بفرستید ، خیلی ممنونم ازتون . اجرتون با سالار شهیدان⁦❤️⁩.
        taha.moridi83@gmail.com

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۶ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز ضمن رعایت احترام ! باید خدمتتان عرض کنم :
      بنده خیلی قبل تر از شما با این سیستم ها آشنایی داشتم . در مورد کریپتو تپ چیزی که باعث جذابیت این سیستم کلاهبرداری شده طرح عضوگیری آن است. اصل موضوع هم همینه و الا کمتر کسی حاضر است برای درآمد ناچیزی که حتی جوابگوی پول برق سیستم هم نیست از کریپتو تب استفاده کند.

      به طور خلاصه سیستم به کاربران می‌گوید، از درآمد کم ماینینگ خود ناراضی هستید؟ دوستان خود را دعوت کنید و تا هفت سطح به صورت هرمی از پاداش استخراج دوستانتان و دوستان دوستانتان پورسانت دریافت کنید. این سیستم هرمی و پانزی است , آیا لازم هست در مورد سیستم های هرمی هم توضیح بدهم؟ درسته شما در آمد داشتین ولی یه بررسی بکنید ببینید چند نفر بخاطر درآمد شما وقت و منابع و هزینه برق سیستمشون تلف شد و اونها به درآمدی نرسیدند ولی شما رسیدید ! . (ضمنن درصورتی که در گفتارتون ادب را رعایت نکنید پیام هاتون رو مجبورم حذف کنم )
      موفق باشید

      • تصویر آواتار
        ادمین :) ۰۶ آبان ۱۳۹۹
        سلام . کار ادمین ها حذف کردن نظراته :) . ما هم میگیم شما قبل تر از ما با کریپتو تب آشنا شدی و اصلا قبل از نوح نبی بدنیا اومدی . ولی نیا بگو این سایت اسکمه . اسکم به سایتی میگن که پولت رو بخوره و چیزی بهت نده . این سایت هم برمبنای زیرمجموعه گیری هست . شما هم میتونی زیرمجموعه بگیری و به درامدی برسی . اگه نمیتونی دیگه مشکل سایت نیست . برای اینکه بتونی نیمرو بزنی باید چنتا تخم مرغ بشکنی :)

      • تصویر آواتار
        Ali ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        اقا حامد منم باهاشون کار میکنم با چندین سایت ولی واریزی داشتن. بعضیا بیس چهار ساعت طول میکشه بعضیا هم انی میزنن ب کیف پولت. دوتا اپ هم دارم ک هر سه شنبه او مقداری ک دارم هر هفته واریز میکنن. اره کلاهبرداری هم هست ولی نه همه با یکم تحقیق راحت معتبرهارو میتونین پیدا کنین. ولی چیزی نیس ک یه شبه دو شبه ب عرش برسی باید وقت بزاری پاش

      • تصویر آواتار
        حامد پاکدامن ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        علی آقا کسی نگفت که سیستم های پانزی پول نمیده ! اتفاقا سود خوبی میده اما محل تامین این سود ها از کجاس ؟ از جیب آدم های بیچاره جدیدی که وارد سیستم میشن ؟!!! اگر چشمتون رو بر روی این حقیقت ببندید ، درست است که نمیشه جنبه حقوقی معاونت در جرم بهش انتساب داد ولی از نظر انسانی و وجدانی بسیار کار کثیفی میتونه باشه چون شما با شرکت در شبکه پانزی دارید به رشدش کمک میکنید ، لحظه اولی که وارد میشوید قربانی هستید اما بزودی جاتون با قربانی های جدیدی که وارد سیستم میشود عوض میشود حالا بقیه قربانی هستند و شما و شبکه پانزی همکار در کلاهبرداری از جیب خلق الله‌‌... درضمن این قضیه تا زمانی که اعضای شبکه پانزی رو دستگیر نکن میتونه ادامه داشته باشه و طبیعتا زمانی که این شبکه متوقف بشه افراد جدیدی که وارد شدند قربانی همیشگی این سیستم خواهند بود .

      • تصویر آواتار
        Amir ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
        سلام آقا حامد پانزی به سایت هایی میگن که پول و درامد کاربرای قدیمی و استفاده میکنن برای جلب اعتماد و پرداخت به کاربرای جدید که موندگار شنو بعد چند تا پرداخت دیگه پرداختی نداره ولی کریپتوتب کاملا برعکسه اینه که میگید
        درضمن هرمی بودن دلیل کلاهبرداری نیست اثاثش اینه که سایت معرفی بشه و همینطور برای حل معادلات بیتکوین و سریع تر ماین شدنش باید یه شبکه استخر بزرگ داشته باشی تقریبا صد نفر فعال که من افراد زیادی دیدم که ویدیو هاش هم موجوده که تو سه ماه یک و نیم بیتکوین ماین کرد و بعد دو سال من پرسو جو کردم هنوز به اون کاربرا پرداخت داره و قطع نشده پرداخت هاش سیستم گوگل الکی سرور هاشو در اختیار کسی نمیزاره این هم یک دلیل اعتبارش و ویدیو هاش هم دلیل دیگه درضمن اینکه با فعالیت اونها ما رشد میکنیم اما وقتی اونها هم میتونن اینکارو انجام بدن غیر انسانی بودن لفظ اشتباهی برای اینکاره
        چون من بتونم سود کنم زیرمجموعه من هم میتونه تو این بازار حتی یک دهم بیتکوین هم ماین کنه صد هزار بار تشکر میکنه ازم و منو دعا میکنه پس لطفا در مورد چیزی که کامل تجربه ندارید و هفته اول بیخیال شدید نظر تخصصی ندین ممنون

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۶ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      شاید از نظر شما فقط دزدیدن یا خوردن پول معنای کلاهبرداری باشد ولی از نظر ما دزدیدن یا تلف کردن زمان دیگران به نفع خود , به معنای واقعی ترِ کلاهبرداری است‌ ... همان‌طور که خودتونم اذعان کردید برای اینکه خودتون به موفقیت برسید باید چند تا تخم مرغ هم اضافه بشکنید ! البته من مثل بهتری براتون دارم ( برای اینکه توی شبکه های هرمی بخوای موفق بشی و از نردبان موفقیت بالا بری باید دیگران رو پله کنی تا خودت به موفقیت برسی ) و این دقیقاً خلاف معنای واقعی انسانیت است که بخواهیم برای اینکه خودمان به موفقیت برسیم از وقت و زمان و سرمایه ارزشمند دیگران سوء استفاده کنیم ! ( درضمن شما اگر با ادبیات خوب صحبت کنی پیامتون منتشر میشه و همانطور که در این دنیا بدی , زشتی و ظلم باقی نمیمونه پیام شما هم اگر به این صورت باشه پاک میشه )

      موفق باشید

      • تصویر آواتار
        ادمینِ خوب :) ۰۶ آبان ۱۳۹۹
        همه ی سیستم ها هرمی هستن . کیو داریم گول میزنیم؟ تمام سیستم ها فاسد هستن و تمام سیستم ها دارن وقت و جوونی رو از بقیه میگیرن تا خودشون به جایی برسن . بشین پیش خودت فکر کن اگه تعصبی به کسی و جایی نداری که صدالبته داری . از حرف زدنت معلومه . ولی بشین دودقیقه فکر کن و ببین کدوم سیستمی هست که اینطوری نباشه . لااقل اینجا هست :) (درضمن من بی ادبی نکردم فقط واقعیت تلخه) :) موفق و سَربُلَند باشید

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۶ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      آخرین پاسخ من به شما سکوت است. قضاوت را به دیگران میسپارم .
      موفق باشید

      • تصویر آواتار
        محسن بهزادی ۱۷ دی ۱۳۹۹
        سلام، من خیلی چیزی از اینها نمی‌دونم که بخام نظر بدم، ولی فقط می‌دونم تو دنیا شاید هیچی حلال صد در صد نباشه، چون تو هر چیزی بالاخره یه نموره شیطنت هست

    • تصویر آواتار
      ناشناس ۱۹ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام با این لینک میتونید از سایت **** از بخش free bitcoin بیت کویین رایگان دریافت کنید از ابتدای کار هم خود سایت 003. بیت کویین که معادل تقریبا یک میلیون و سیصد هزار تومان هست به شما هدیه میدهد  فقط اولین مرحله ی ثبت نام اگه سایت قفل بود باید با فیلتر شکن باشه لینک رو این پایین میذارم هر کی دوست داشت استفاده کنه
      لینک حذف شد****

      • تصویر آواتار
        حامد پاکدامن ۲۰ آذر ۱۳۹۹
        قبلا به اندازه کافی در مورد این سایت کلاهبرداری کاملا صحبت کردیم . عاشق چشم و ابرومون نیست که بیتکوین مجانی بده . شما هم بی دلیل اینجا تبلیغ نمیکنی !

    • تصویر آواتار
      وحید ۲۸ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوستان به جای اینکه سال ها وقت و اینترنت اتون رو فدای یه شانس بکنید که آیا این سایت ها بیت کویین بدن بهتون یا ندن ، بهتره با پس انداز های خیلی کم حتی ۱۰۰ هزار تومن اقدام به خرید رمز ارز از صرافی های انلاین و فارسی ایرانی بکنید و حتی نوسان گیری هم میتونید بکنید، بعد یکی دو ماه مطمئنا دیدگاه اتون عوض خواهد شد

    • تصویر آواتار
      Hadi Iranmanesh ۰۳ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام لطفا درباره ی سایتcr....ee.casaنظر خودتون رو بگید آقا حامد

      • تصویر آواتار
        حامد پاکدامن ۰۴ دی ۱۳۹۹
        سلام
        سایت cryptofree.casa بررسی شد و ۱۰۰% کلاهبرداری می باشد
        این لینک ها را مشاهده کنیدویدیوها را ببینید :
        https://trapay.net/s/6xcfmi
        https://trapay.net/s/08vxle
        در ضمن هر سایتی که ادعا میکنه که بیت کوین رایگان میده یا بیت کوین خیلی ناچیزی میده که اصلاً نمی صرفه یا مثل این سایته کلاهبرداریه و وقتتون رو تلف می‌کنه .

    • تصویر آواتار
      Hadi Iranmanesh ۰۳ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام لطفا درباره ی کریپتو کاسانظر خودتون رو بگید آقا حامد

      • تصویر آواتار
        حامد پاکدامن ۰۴ دی ۱۳۹۹
        سلام
        سایت cryptofree.casa بررسی شد و ۱۰۰% کلاهبرداری می باشد
        این لینک ها را مشاهده کنیدویدیوها را ببینید :
        https://trapay.net/s/6xcfmi
        https://trapay.net/s/08vxle
        در ضمن هر سایتی که ادعا میکنه که بیت کوین رایگان میده یا بیت کوین خیلی ناچیزی میده که اصلاً نمی صرفه یا مثل این سایته کلاهبرداریه و وقتتون رو تلف می‌کنه .

  • تصویر آواتار
    samadi ۲۸ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید.. ببخشید نظرتونو راجع به این دو سایت میشه بپرسم؟
    من اطلاع زیادی از بیت کوین ندارم . آیا این سایت ها معتبر هستن ؟
    یا وقت گذاشتن براشون بیهودس؟
    میشه لطف کنین راهنماییم کنین اگه اطلاع دارین ازشون
    cryptofree.best و www.getbtc.biz

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۸ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز هر دوتا وب سایتی که اعلام کردید کلاهبرداری هستن و بیخود وقتتون رو برای سایت های دریافت بیت کوین مجانی یا ماین هوایی یا ماین موشکی و ... از این چرتو پرتا تلف نکنید . لینک زیر رو هم چک کنید تا متوجه بشید کلاهبرداریه :
      https://www.scamadviser.com/check-website/getbtc.biz

      • تصویر آواتار
        nima ۰۶ آبان ۱۳۹۹
        سلام این یه سایتی هست که براش کار انجام میدی یعنی کلیک میکنی و بهت یورو میده و میتونی به بیت کیین تبدیل کنی و برداشت کنی دوست داشتید عضو بشید درامدش عالیه :
        https://link-haye-tablighati-hazf-mishe.com

      • تصویر آواتار
        a.sh ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
        پس به نظرتون کدوم سایت کلیکی خوبه

  • تصویر آواتار
    رضا شکری زاده ۰۱ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام می خواستم نظرتون رو درباره سایت کریپتو پلاس بدونم

  • تصویر آواتار
    farzad m t ۰۴ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    دوستان من در مورد این سایت چیزی نمیدونم ولی یه دو نرم افزار خدمتتون معرفی میکنم فری لایتکوئین
    و فری بیت کوئین کش
    تا حالا خودم برداشت کردم
    یه رباط هم برا استخراج بیت کوئین رایگان وجود داره خیلی خوبه درموردش تحقیق کنید

  • تصویر آواتار
    محمد ۰۵ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    یه ربات تلگرام برای دریافت رایگان بیتکوین

  • تصویر آواتار
    مهدی ص ۱۶ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    فرمودید میزان بیت کویین استخراجی از سایت کریپتو تب ناچیزه میشه توضیح بدین ممنون

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۷ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      بله . شما اگر کمی در این مورد تحقیق کنید میبینید ماینر های امروزی با قدرت ۱۴۰۰۰ برابر کامپیوتر های امروزی توی بازار وجود داره که اگر شما آنها رو بخرید در نهایت روزی ۴ الی ۵ دلار براتون درآمد زایی داره . حالا خودتون قضاوت کنید یه سیستم کامپیوتری با یه GPU خیلی ضعیف که اونم قسمت اعظمش توسط سیستم عامل اشغال شده اگر شبانه روز روشن بگذارید و نابودش کنید در نهایت چقدر پیتکوین میتونه در بیاره ... مشخصه خیلی ناچیز کمتر از ۲۰۰۰ تومان :) حالا ببینید ارزش داره ؟؟؟؟ کریپتو تب سیستیه از طریق کلاهبرداری هرمی داره از سیستم های بقیه به نفع خودش استفاده میکنه و....بقیه توضیحات رو بالا دادم در موردش مطالعه کنید .

  • تصویر آواتار
    رضا ۲۲ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    خوب با توجه به این مطالبی که گفتید ، کدوم سایت هست که کاملا واقعی باشه و مثل کریپتو تب نباشه که خیلی کند کار میکنه سریع باشه و کلاهبرداری و سرکاری نباشه ، و در نهایت بیت کوین های استخراج شده رو واقعا در کیف پول بریزه در سایت هایی مثل getbtc.biz یا ... بیت کوین های استخراج شده رو نمیرخت در کیف پول حالا بعد چندین ماه نمیرخت ، کیف پولم بلاکچین هستش کاملا فعال

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۲ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز اگر منظور شما ماین کردن با منابع سیستم تان هست چرا از سایت های دیگر استفاده کنید!!! خودتان می توانید با نصب نرم افزار ماین کوینی که می‌دانید آینده خوبی نیز دارد شروع به ماین آن کوین کنید و همچنین میتوانید ارز ماین شده را برای مدتی نگه دارید و در صورت اینکه قیمت آن افزایش یابد سود خوبی از آنِ شما خواهد شد در این مورد می توانید از کانال ها و سایت های زیادی تحقیق کنید ‌. ولی هیچ سایتی بدون در نظر گرفتن منافع خودش به شما پول زیادی نخواهد داد و تمامی آنها وعده های واهی می دهند لطفاً دنبال پنیر رایگان نباشید چرا که پنیر رایگان در تله موش است .

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۲ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز اگر منظور شما ماین کردن با منابع سیستم تان هست چرا از سایت های دیگر استفاده کنید!!! خودتان می توانید با نصب نرم افزار ماین کوینی که می‌دانید آینده خوبی نیز دارد شروع به ماین آن کوین کنید و همچنین میتوانید ارز ماین شده را برای مدتی نگه دارید و در صورت اینکه قیمت آن افزایش یابد سود خوبی از آنِ شما خواهد شد در این مورد می توانید از کانال ها و سایت های زیادی تحقیق کنید ‌. ولی هیچ سایتی بدون در نظر گرفتن منافع خودش به شما پول زیادی نخواهد داد و تمامی آنها وعده های واهی می دهند لطفاً دنبال پنیر رایگان نباشید چرا که پنیر رایگان در تله موش است .

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۲ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز اگر منظور شما ماین کردن با منابع سیستم تان هست چرا از سایت های دیگر استفاده کنید!!! خودتان می توانید با نصب نرم افزار ماین کوینی که می‌دانید آینده خوبی نیز دارد شروع به ماین آن کوین کنید و همچنین میتوانید ارز ماین شده را برای مدتی نگه دارید و در صورت اینکه قیمت آن افزایش یابد سود خوبی از آنِ شما خواهد شد در این مورد می توانید از کانال ها و سایت های زیادی تحقیق کنید ‌. ولی هیچ سایتی بدون در نظر گرفتن منافع خودش به شما پول زیادی نخواهد داد و تمامی آنها وعده های واهی می دهند لطفاً دنبال پنیر رایگان نباشید چرا که پنیر رایگان در تله موش است .

  • تصویر آواتار
    رضا ۲۳ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    مرسی از راهنمایی شما ، اما این نرم افزار ماین کوینی که شما عرز کردید ، منطور شما از کدام نرم افزار هستش؟ در اینترنت هر جا تحقیق میکنم فقط کریپتوتب هستش دیگه نرم افزاری برای ماین کردن بیت کوینرنیست اگه میشه توصیح دقیق تری راجب این نرم افزار بدید و اگر هم میشه اسمشو بگین

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۳ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز هر کوینی که بر بستر بلاک چین قرار داره پشتش یک سورس نرم افزاری هست که شما برای اینکه بخشی از شبکه این کوین رو به دست بگیرید (ماینتر شوید) باید نرم افزار مربوط به آن را بر روی سیستم یا ماینر خود نصب و اجرا نمایید که البته حجم بالایی نیز دارد برای مثال نرم افزار و سورس core بیت کوین بر روی آدرس (https://bitcoin.org/en/download) قرار دارد که می توانید آنرا نصب و اجرا کنید و تا زمانی که شبکه را هندل می کنید از آن پاداش دریافت می کنید که این عملیات را همان ماین کردن مینامند. خوب حالا می توانید برای کوین های دیگر که راحت تر از بیت کوین ماین میشوند همین کار را انجام دهید نیاز به کمی دانش دارید که با تحقیق و جستجو در اینترنت به دست می آید . کلیات را گفتیم جزئیات را خودتان مکاشف کنید موفق و پیروز باشید .

      • تصویر آواتار
        پارسا ۱۵ آذر ۱۳۹۹
        آقا دمت گرم ، به تو میگویند با مرام ، که برای مردم آشکار سازی میکنی ؛ انشالله موفق باشید

  • تصویر آواتار
    نوروزی ۲۶ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    ای بابااااااا ،
    حالا همه شدن کلاهبردار ، باشه بابا فهمیدیم ، همه کلاهبردار شما خوب

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۶ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      چه ربطی داره آخه که مقایسه میکنید :) شما ناراحتی برو توشون سرمایه گذاری کن انشالله که موفق بشید :)

  • تصویر آواتار
    Arshia ۰۲ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ببخشید گزینه ۴ free bitcoin رو از کجا دانلود کنم آخه تو گوگل پلی هزار تا برنامه مثل این بالا میاره لطفا راهنمایی کنید.

  • تصویر آواتار
    ارسلان شفیعی ۰۲ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    آیا سایت های معتبری در بیت کویین وجود دارد یانه

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      الان واقعا با سوال شما هنگ کردم! دوست عزیز بیتکوین ارز دیجیتال هست چه ربطی داره به سایت آخه؟؛

  • تصویر آواتار
    کیارش عزیزی ۰۳ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام لطفا یه سایتی رو بگین که تو اکه حتی نتت اف باشه اون سایت واست ماین که و به کیف پول واریز کنه مثل کیف پول بلاکچین
    عیبی هم نداره که کند باشه فقط اگه حتی اینترنت هم روشن نباشه واست ماین کنه

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      آقا کیارش ماین کردن خیلی کار پیچیده ای نیست برادر خودت بشین ماین کن . وقتی که یه سایت برای شما ماین رو انجام میده مثل این میمونه که ما پول مون رو بدیم به بقالی سر کوچمون بگیم بی زحمت برامون بشمارش هرچی بود بزن به حسابم!!! خب معلومه چی میشه ... نکته دیگه هم ، اگر ماین کردن سود خوبی داره چرا باید یه سایت بیاد از کاربرا پول بگیره.تا براشون بیتکوین ماین کنه خب خودش ماین کنه همه رو برداره برا خودش دیگه .. ببینید اینا سوال هایی هست که باید از خودتون بپرسید و به این سایت ها شک کنید .

      • تصویر آواتار
        عیسی هادی ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
        سلام من از یه سایت 0.009برداشت کردم فروختم ولی الان به کیف پول نمیاد مگه صبر کنید یه ماه بیشتر الان سه ماه شده

  • تصویر آواتار
    Nemi_1997 ۰۶ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام دوستان، سایت های ارز دیجیتال معتبر و اسکم رو شناسایی کردم و همچنین ی سایت کاملا رایگان و پر سود دلاری اگر هر روز برداشت نداشتین هرچی خواستین بگید

  • تصویر آواتار
    آرش حسنی ۰۶ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام دوستان اگه کسی خواست روزانه بیت کوین رایگان بدون هیچ هزینه ای دریافت کنه فقط روزانه ۱ دقیقه وقت بذاره و بیت کوین رایگان دریافت کنه پی وی پیام بده ممنون❤️❤️❤️

    وارد کانال تلگرام بشید:
    *****

    • تصویر آواتار
      محمد ۰۶ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      یه مشت آشغال مثل شما هستن که فضای اینترنت رو گند زدن با این همه تبلیغات دروغین . ممنون از مدیریت سایت که لینک کانالش رو فیلتر کردین . با تشکر

      • تصویر آواتار
        حامد پاکدامن ۰۶ آذر ۱۳۹۹
        بله دقیقا همینطوره وظیفه ما است تا جای ممکنه این فضا رو امن کنیم و در مورد خیلی از این سیستم های کلاهبداری شفاف سازی کنیم . امید وارم روزی برسیه که آگاهی جامعه به حدی برسه که کمتر افرادی دیگه طعمه این شیادین اینترنتی بشن .

  • تصویر آواتار
    aliroozbeh ۰۶ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    مجموعه ای از بهترین سایتهای کسب بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با پرداخت کاملا مطمئن. در صورت فعالیت در همه سایتها درآمد قابل توجه ای میتونید داشته باشید

    لینک:



    https://****.ir/bitcoin4895

    • تصویر آواتار
      آنی امیری ۲۶ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوستان لطفا چند سایت معتبر که بیت کوین میده معرفی کنید ممنون میشم.

  • تصویر آواتار
    مهدی ۲۹ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    ایا برنامه کریبتو تب کلاهبرداری یا نه اگه هست یه سایت ی رو بهم ببگین
    ممنون

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام ۱۰۰% کلاهبرداری است . لطفاً کلاهبرداری به سبک پانزی را مطالعه فرمایید

      • تصویر آواتار
        majed saki ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
        اصلا کلاهبرداری نیست
        اگه اطلاعات دقیقی ندارید لطفاً تحقیق کنید
        شما که دم از امنیت فضای اینترنت میزنی
        من تو ۴ روز بدون هیچ گونه شبکه سازی
        برداشت زدم و به کیف پولم هم واریز شد

  • تصویر آواتار
    كرامت سلطاني ۰۱ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام و خسته نباشين خدمت دوستان و ادمين كه با حوصله به همه سوالات جواب ميده.
    لطفا اگه ميشه در صورت وجود يه اپليكيشن براي موبايل معرفي كنيد كه بشه باهاش رايگان ماين كرد.سپاسگزارم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      عرض سلام و احترام
      دوست گرامی ماین کردن عملی است که به وسیله منابع سخت افزاری سیستم شما انجام می گردد و دقیقا این موضوع است که هر که کاسه اش بزرگتر باشد ، بیشتر آش می خورد .
      به هیچ عنوان دنبال مسائلی مثل ماین مجانی ماین مجازی ماین ابری و کلود ماینینگ نروید زیرا تمام اینها کلاهبرداری میباشند و برای اینکه افراد آسوده طلب مثل شما را گیر بیاندازند ساخته شدند .
      سعی کنید علم و آگاهی تان را در رابطه با ماین کردن بالا ببرید . و توجه داشته باشید که برای ماین کردن نیاز به هیچ واسطه ای نخواهید داشت (وب سایت یا تب و اپلیکیشن ماین .... ) شما باید به صورت مستقیم سورس مربوطه به کوین مورد نظر را بر روی سیستم خود بارگیری کنید و عملیات را به سخت افزار و سیستم بسپارید .
      باید بیشتر آموخته شوید و مطالعه کنید .

  • تصویر آواتار
    علی دلاوری ۰۱ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    یکی از سایتای معتبر استخراج بیت کوینه که خود من حدود یک سالی میشه ازش استفاده میکنم .
    ***LINK****

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      لینک ارسالیتان حذف شد .
      در ضمن هر سایتی که میگه من کلود مایننیگ هستم و زیر مجموعه گیری هم داره کلاهبرداریه .
      این همه در رابطه با کلاهبرداری پانزی توضیح دادیم بعد شما باز می آید تبلیغ خودت رو می کنی؟
      بچسب به کاری که نون بازوت رو بخوری نه پول دزدی حاصل از جیب یه عده مردم ناگاه بدبخت. نگو که نمیدنی پانزی چیه همین که نمیدونی محکومی و گناهکاری .

  • تصویر آواتار
    مریم زمانی پور ۰۳ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    به نظر بنده، با در نظر گرفتن روند فعلی ارزهای دیجیتال، به طور کلی می‌توان گفت در سال ۲۰۲۱ نیز روند مثبت رشد ارزهای دیجیتال ادامه خواهد یافت.
    با گسترش روزافزون کاربرد این ارزها در کارهای روزمره و نیز صنایع مختلف انتظار می‌رود تقاضا برای ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت‌کوین و اتریوم که سرآمد این حوزه هستند در سال ۲۰۲۱ افزایش قابل توجهی داشته باشد و این عوامل در نهایت به افزایش چشمگیر قیمت این دارایی‌های دیجیتال منجر گردد.

  • تصویر آواتار
    كرامت سلطاني ۰۴ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزيز كه محبت كردين و پاسخ دادين.به قول گفته خودتون شما بايد سورس مستقيم رو بارگزاري كنيد و از اونجا به بعد كار رو به سخت افزار كامپيوترتان بسپارين.خب سوال منم همينه چطور اينكار رو كنم.اگه دوس داشتين و حوصله داشتين لطفا جواب بدين.خسته نباشين ممنون

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      آخه دوست عزیز کار فنی رو که نمیشه اینجا در بخش نظرات توضیح داد !
      ولی این مطلب رو بخونید تا از روش ماین بیت کوین متوجه بشید بقیه کوینا هم مثل همینه :
      https://trapay.net/s/rnplsl

  • تصویر آواتار
    علی ۰۶ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید نظرتون در مورد سایت لات بیتس چیه؟ایا واقعا واریزی دارن یا فقط وقت تلف کردنه ؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۶ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام . لطفا بیشتر در مورد سایت مورد نظر توضیح بدید همچنین جهت بررسی آدرس سایت مورد نظر را ارسال نمایید .

  • تصویر آواتار
    سینا ۰۷ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    بهترین سایت از نظر دریافت بیتکوین است من خودم همه سایت هارا امتحان کردم اما این سایت عالی است.با تشکر از مدیریت سایت
    https://cryptotabbrowser.com
    (پی نوشت مدیر :‌ این سایت کلاهبرداری به سبک پانزی می باشد لطفا استفاده نشود )

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۰ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      لینکی که دادید حاوی آدرس زیرمجموعه گیری شما بود که حذف شد . واقعا چه فکری میکنند امثال شما که اینور و اونور تبلیغ میکنن که از جیب مردم بدبخت پول بکشن بیرون .

  • تصویر آواتار
    امیر آراسته ۱۱ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. این سایت کاملا معتبره و در هر ۱۰ دقیقه میتونید مقداری بیت کوین رایگان کسب کنید. پس از ثبت نام وارد قسمت get free bitcoins در سایت شوید.
    https://satoshihero.com/*******
    (پینوشت مدیر : سایتی که در بالا مشاهده میکنید نمونه ای از سایت کلاهبرداری به سبک پانزی است و کاربر مورد نظر قصد داشت با تبلیغ لینک خود زیر مجموعه بگیرد که به همین دلیل لینک را سانسور نمودیم . دوستان دقت هیچ سایتی وجود ندارد که بیت کوین رایگان به شما هدیه دهد مگر با مقاصد کلاهبرداری ! حتی اگر هم به شما بیتکوین بده مطمین باشید در قبال منفعتی بزرگتر به شما بیتکوین خیلی ناچیز میده مثلا در حدود ۲ هزار تومن ! آیا ارزش داره وقت گرانبهاتون رو صرف این آشغال های بی مصرف اینترنتی بکنید ؟ )

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۱ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست گرامی نظر شما در سایت درج شد باشد تا عبرتی برای سایرین گردد .

  • تصویر آواتار
    EHSAN ۱۳ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام بر همگی .
    سایت زیر روزی 720عدد ساتوشی رایگان میده ..... تازه اول کارشه . پرداختی هم داره.
    با لینک زیر وارد شوید.
    -------------
    پیام مدیر :‌ لینک حذف شد . پنیر مجانی توی تله موشه !

  • تصویر آواتار
    محمودی ۱۷ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام حامد جان من از لینک و آدرس و سایت و غیره خیلی سر رشته ندارم اتفاقی نظرات شما و دوستان رو مطالعه کردم احساس میکنم داری به دوستان آگاهی میدی که به سبک انسانهای چهل سال پیش فکر نکنند امیدوارم خود شما هم از این تحلیل‌ها بدنبال منافع شخصی نباشید ولی در کل از آگاهی رساندن شما لذت بردم مردم ما متاسفانه قبلاً در گذشته هم با این تفکرات به شدت باخت دادند.
    من که سواد درستی ندارم دوستان هم دیگر را در چاه نیندازد.
    ممنون حامد جان

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۴ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام جناب محمدودی عزیز
      خوشحالم از اینکه شما متوجه نیت بنده شده اید و امیدوارم روزی برسه که ما ایرانیا اول از همه سرچ کردن رو خوب یاد بگیریم و دوم اینکه قدر سرمایمون رو بدونیم سوم اینکه به راحتی اعتماد نکنیم اگر این سه مورد رو یاد بگیریم مطمین باشید هیچ وقت طعمه شیادین اینترنتی نمیشیم . من هیچ انتفاعی از اینکه پیام های دوستان رو پاسخ میدم نمی برم فقط دلم میسوزه و سعی میکنم تا جایی که در توانمه راهنمایی کنم که نه وقت و سرمایشون هدر نره .
      موفق باشید

      • تصویر آواتار
        محمودی ۳۰ امرداد ۱۴۰۲
        واقعا درود به شرفت دوست عزیز چیزی که این روزا زیاده آدمهای منفعت طلب و بی شرفه و چیزی که خیلی نایابه آدمهای باوجدان و شرافتمنده. فقط خواستم از نیت و وجدانتون تقدیر کنم. واقعا لذت بردم بعد از این همه سایتی که ففط قصد تبلیغ و زیرمجموعه گیری در سایتایی دارن که هدفشون غارت سرمایه و زمان و انرژی دیگرانه شما اولین فردی بودید که انقدر نسبت به این موضوع دیدم حساسیت دارید با اینکه میتونستید شما هم تبلیغ کنید. موفق و پیروز باشید

  • تصویر آواتار
    سینا ۲۶ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام و عرض ادب اگر به فرض در ی مورد اسکم سرمایه ای رو از دست بدیم راهی برا ریکاوری بیت کوین هست؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست من متاسفانه باید بگم هیچ راهی وجود نداره . بدلیل اینکه ساختار بلاکچین جوری است که اگر چیزی منتقل شد دیگه هیچ راهی برای بازگشتش وجود نداره .

  • تصویر آواتار
    علیرضا علیپور ۲۶ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام و خسته نباشید به همه
    چیزی که در مورد این سایت ها است مخصوصا سایتی که خیلی در موردش صحبت می شد اینه که اگر شما عادی رفتار کنی و وارد بازی ها نشی در عرض چهار سال ی چیزی حدود یک دهم بیت کوین به دست میاری که میشه حدودا با قیمت الان ۱۰۶ میلیون تا ۱۰۹میلیون تومان
    ولی در مورد سیستم هرمی باید بگم شما می تونی زیر مجموعه نگیری و به سود کم قانع باشی
    و اینکه حتی اگر کلاه برداری باشه بازم ارزش داره
    ی بار رول زدن ۵ ثانیه طول میشه روزی ۷ بار می تونی بزنی میشه ۳۵ ثانیه
    من لینک زیر مجموعه گیری خودم رو قرار ندادم تا ادمین عزیز که قطعا چهار تا پیرهن از من بیشتر پاره کرده این کامنت رو حذف نکنه
    هدف من زیر مجموعه گیری نیست هیچ زیر مجموعه ای ندارم !فقط خواستم شرایط رو بگم
    برای کسی مثل من که روزی دو سه ساعت گیم می زنم کار خوبیه اگر هم پرداخت نکردن خب به درک ی سنگ رو تا تاریکی انداختم دیگه من که محتاج در آمد این سایت نیستم و تفریحی رفتم توش
    ولی در صورت ورود اصلا توش شرط بندی نکنید متاسفانه دوستان بودن که کلی پول از دست دادن !!!!!

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      جناب علی پور عزیز با تشکر از اطلاعاتی که دادید . اما خیلی ها همین ۴ سال رو وقت تلف کردن و پول جمع کردن در آخر سایت به بهانه های مختلف پولی بهشون نداد. . چرا فکر میکنید ۴ سال زمان کمیه اخه ! بجای اینکه ذهنتون به خلق و تلاش درکار های دیگه معطوف بشه اون رو به کار بیهوده ای مثل این پُر میکنید . جناب علی پور راه پول شدن این نیست حتی به قدر کم .

  • تصویر آواتار
    ابوالفضل اسماعیلی ۲۷ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام یک سایت یا برنامه کسب بیت کوین که از نظر شما بهتر از سایت های دیگر است معرفی کنید

  • تصویر آواتار
    ناشناس ۲۷ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام لطفا نظرتون درمورد سایت coinpayuرو بگید.ممنون

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      اگر قرار هست با فعالیت از درونش پول در بیارید مشکلی نمی بینم و اکی هست اما اگر قرار هست پولی درونش واریز کنید یه مقدار بدلیل پنهان سازی اطلاعات کاری شون مشکوک بنظر میرسن ولی نظرات مردم در موردش مثبت هست در کل .

  • تصویر آواتار
    مهدی ۲۸ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام نظرتون راجب پای نتورک و بی گیمز چیه

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام این دوتا ویدیو در درمورد pi آماده کردم ببینید :
      https://trapay.net/s/pi1
      https://trapay.net/s/pi2

  • تصویر آواتار
    جلال ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام دوستان این سایت کلاهبرداری یا واقعی هست ممنون میشم اگه راهنمایی کنید https://cryptofree.mobi

  • تصویر آواتار
    E.n ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    عرض سلام و ادب اون زمان که ما بیت کوین استخراج میگردیم مثل الان نبود نظر شخصی بنده هست اگر سایتی در ازای کاری به شما انواع ارزهای دیجیتال را داد بدونید که این سایت مطمئن هست نمیدونم مثلا تایپ دیدن فیلم و..... خوب مسلمه در قبال کاری که انجام میدید به شما ارز یا دلار یا .... میده پس مطمئن باشید به گفته تمام دوستان گربه محض رضای خدای موش نمیگیره چرا اصلا باید بیت کوین یا هر ارز دیگری به ما بصورت رایگان بده بله حرف بنده اینه سایتی که به شما بیت یا هر ارز رایگانی میده شک نکنید مطمئن باشید اسکم یا کلاهبرداری هست
    زیاد پر حرفی کردم هر سوالی هم داشتید در خدمتتون هستم
    ایدی تلگرام
    Cadmanboy13@

  • تصویر آواتار
    محمد ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقتتون بخیر من از ماینر برای استخراج بیت کوین استفاده می کنم
    سایت بیت رایگانی هم هست که هرچی از اون درآوردم بتونم مستقیم به استخر استخراجم در سایت ویابی تی سی انتقال بدم؟

  • تصویر آواتار
    reza ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    آقا من این نظراتو خوندم همه شدن کلاهبردار پس چطور پول در بیاریم از اینترنت کوفتی؟!!!

  • تصویر آواتار
    reza ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    راستی سایت rollercoin معتبره ؟
    من 2 هفتس دارم کار میکنم توش نمیدونم تهش چیزی داره یا نه!

  • تصویر آواتار
    رضا احمدی ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام و خسته نباشید ایا سایتbtconline.io , سایتbtcheat.com
    اسکم هستند

  • تصویر آواتار
    محمد ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام وخسته نباشید خدمت کارکنان محترم و دوستان عزیز کسی از شما خبر داره که سایت cryptoplace.cloud معتبره یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید؟

  • تصویر آواتار
    امیر ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام آقای پاکدامن این سایت ادعا میکنه هر روز به مقدار ۵ درصد دارایی کیف پول سود میده
    excoino.com

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      آقا امیر اصلا سود های بالا نجومی خودش نشونه کلاهبردار بودن سایته هست. هروقت پولتون رو توی بستر اینترنت دست کسی سپردید بدونید که وارد سیستم کلاهبرداری یا پانزی شدید.

  • تصویر آواتار
    مهدی رسولی ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام میخاستم بگم حامد جان خیلی خوشحالم میبینم هنوز کسایی تو جامعه هستن که به فکر مردمن و میخان اطلاعاتشون بالا ببرن
    میخاستم بدونم این دو سایت زیر کلاهبرداریه یا نه
    https://freebitco.in
    https://Faucetcrypto.com

  • تصویر آواتار
    farhad ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    دوستان سایت ******* بهترین و معتبرترین سایت دریافت بیت کوینه که هرساعت ۵۰ ساتوشی میده ولی با باز کردن مرورگر های زیاد می تونید ۱۰۰۰ ساتوشی در ساعت بدست بیارید تحقیق کردم  درآمدش از همه ی سایت ها زیاده  . تلگرام من https://t.me/*** در خدمتم



  • تصویر آواتار
    امین ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام دوستان، هر کی می خواد بیت کوین رایگان بدون تماشای فیلم و تبلیغات، و فقط با کلیک کردن از طریق ربات تلگرامی به دست بیاره، می تونه از این لینک ثبت نام کرده و 0.0001BTC را به صورت رایگان دریافت کند.
    من خودم روش های زیادی تست کردم ولی این روش بهترین روش هست چون فقط کلیک میکنیم و بعد کلیک کردن بیت کوین مستقیما به کیف پول میره و ربات تو خودش نگه نمیداره من برداشت هم داشتم خیلی عالیه.
    بعد ثبت نام 0.0001 بیت کوین رایگان به کیف پولتون واریز میکنه :
    ****

  • تصویر آواتار
    پارسا بادلی ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام.ببخشید نظرتون در مورد سایت mastercoin چیه.من خودم تا الان به حد برداشت نرسیدم که باورکنم کلاهبرداری هست یا نه ولی دوستم جلو خودم ۸۰۲ دوج درخواست داد و به حساب بلاکچینش نشست.ممنون میشم شما راهنمایی کنید

  • تصویر آواتار
    مسعود عزیزی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام آقا پارسا
    این سایت مستر کوین تاپ لعنتی یک ماه وقت من رو گرفت - بعد از یکماه دریافت سرعت و هر دفعه باناس زدن دیگه نمیزاره وارد بشم و میگه اعتبارتون منقضی شده !!!! کلاهبردار تمام خوب شد سرعت 2 برابر با یک دلار واریزی انجام ندادم

  • تصویر آواتار
    arezu ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    ربات اتریوم رایگان

  • تصویر آواتار
    الهام جلیلی ۲۷ آبان ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    این روش بی نظیره!

    من به کمک وب سایت دراپینو در ازای همه خریدام از افق کوروش بیت کوین رایگان دریافت میکنم و میخواستم این روشو به همه معرفی کنم، ماه پیش حدودا 390 هزار تومن بیت کوین رایگان پس انداز کردم


    برای شیرینی معرفی این روش جذاب لطفا با کد دعوت من ثبت نام کنین تا هردمون بازم بیت کوین رایگان هدیه بگیرین کد دعوت : wic3me4f

فرم ارسال نظرات کاربر