به راهنمای پلی استیشن پلاس (playstation plus) خوش آمدید. در این مقاله شما با آنچه در حال حاضر در شبکه پلی استیشن برای مشترکین پلی استیشن پلاس موجود است آشنا خواهید شد؛ از بازی های رایگان تا تخفیف های بزرگ. پلی استیشن پلاس خدمتی است که فرصت می دهد تا کاربران به سونی وفادار بمانند.

کار کردن با پلی استیشن راحت است، شما می توانید اشتراک 90 روزه یا یکساله بگیرید. هنگامی که اشتراک شما تمام شود، بازیهای دانلود شده، همه و همه از شما گرفته می شود. با این حال زمانی که شما اشتراک خود را دوباره فعال کنید تمام بازی هایی که قبلا دانلود کرده بودید برای شما دوباره قابل استفاده است و می توانید از آنها لذت ببرید. پلی استیشن پلاس برای بازی آنلاین در پلی استیشن 4 الزامی است و شامل همان مزایا هم می باشد. پلی استیشن پلاس در پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا (Vita) تحت همان حساب، کار خواهد کرد، به این معنی که لازم است برای حساب پلی استیشن خود فقط یکبار گیفت کارت پلی استیشن پلاس را خریداری کنید.

فواید گیفت کارت پلی استیشن پلاس (playstation plus)

PlayStation Plus

بازی های رایگان

کاربران پلی استیشن پلاس می توانند از بازی های رایگان استفاده کنند. این بازی ها تا زمانی که شما عضو فعال playstation plus هستید قابل استفاده می باشد. کاربران می توانند در ماه منتظر دریافت 12 بازی رایگان برای  PS3 و 6 بازی رایگان برای PS Vita باشند.

تخفیف های فوق العاده

کاربران با عضویت پلی استیشن پلاس به تخفیف های زیادی دسترسی دارند. به عنوان نمونه، تخفیف های خوبی برای برخی از بزرگترین بازی های موجود در شبکه پلی استیشن اعطا می شود.

دسترسی منحصر بفرد

در صورتی که شما عضو پلی استیشن پلاس باشید به نسخه های بتا و دموهای آنها دسترسی منحصر بفرد دارید.

1 گیگ فضای ابری

به شما فضای کافی برای ذخیره بازی هدیه داده می شود که به موجب آن در فضای کنسول پلی استیشن شما صرفه جویی می شود.

 

مجموعه تراپی ارائه دهنده انواع کارت های کنسول پلی استیشن می باشد. از مزایای خرید از تراپی دریافت آنی گیفت کارت خود به همراه ارسال اسکن آن می باشد. برای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس بر روی لینک زیر کلیک فرمائید

 

خرید پلی استیشن پلاس

تاریخ انتشار 05 خرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
جام جهانی فوتبال 2018
تهیه گیفت کارت
Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین
نحوه شارژ اکانت Steam
آموزش شارژ اکانت آمازون
تغییر کشور محل سکونت در اکانت گوگل به آمریکا
redeem
تفاوت ایکس باکس لایو
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر