گوددی (Godaddy) یک شرکت تجاری عمومی است. فعالیت این شرکت به صورت عمده در خصوص ثبت دامنه (Domain Register) و میزبانی هاست(Web Hosting) می باشد. در حال حاضر گوددی، بعنوان یکی از شناخته شده ترین وب سایت ها در حیطه ثبت و تمدید دامنه، خدمات میزبانی وب، و همچنین تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به شمار می رود. گو ددی با 17 میلیون مشتری در سراسر جهان و 71 میلیون نام دامنه تحت مدیریت، جایی است که مردم می توانند در آن  ایده های خود را بسازند، یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنند، مشتریان را جذب کنند و کار خود را مدیریت کنند.

گوددی (Godaddy)

اندکی از آنچه در Godaddy گذشت

گو ددی در سال 1997 توسط باب پارسونز (Bob Parsons) بنیان نهاده شد. در ابتدا اسم شرکت جوماکس بود که در سال 1999، تصمیم به تغییر نام گرفته شد. تغییر نام در یک جلسه، با حضور کارمندان جوماکس به شور گذاشته شد. پیشنهاد اولیه Big Daddy بود که با توجه به آزاد نبودن دامنه مربوطه، این اسم به Go Daddy تغییر پیدا کرد. پارسونز، مدیرعامل شرکت معتقد است که این اسم باعث می شود که لبخند بر روی لبان مردم بنشیند و در نتیجه آن را همیشه به یاد می آورند.

خدمات گوددی (Godaddy) :

وب سایت گوددی، مجموعه متنوعی از فروش خدمات اینترنتی را ارائه می کند. این خدمات عبارتند از:

  • Domains: در این بخش امکان خرید و ثبت دامنه، با قیمت های مناسب وجود دارد. همچنین ابزارهای لازم برای جستجوی دامنه های آزاد و ثبت نشده در اختیار کاربر قرار می گیرد. لازم به ذکر است که در صورت ثبت دامنه های مختلف با یک اسم، گوددی تخفیف خوبی معادل 69% قیمت برای خریدار قائل می شود.

  • WebSites: این قسمت جهت دسترسی به ابزارهای لازم برای ساخت، طراحی و مدیریت وب سایت در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین در صورت نیاز به طراح وب یا لوگو می توان از این بخش، شخص متخصصی را برای کار مد نظر استخدام کرد.

  • WordPress: در این بخش ابزارهای مناسب برای میزبانی و مدیریت وردپرس، همچنین تم های متنوع وردپرس به فروش می رسد.

  • Hosting: در این بخش، خدمات فروش سرور مجازی، سرور اختصاصی و میزبانی دامنه وب، سرورهای مبتنی بر ابر (Cloud Server) و همچنین نرم افزارهای مبتنی بر ابر (Cloud Apps) قابل دسترسی است.

  • Web Security: در این بخش می توان از خدمات مشاوره کارشناسان متخصص گوددی در خصوص امنیت استفاده کرد و در صورت نیاز خدمات مربوط به امنیت فضای مجازی مورد استفاده را خریداری کرد.

  • Online Marketing: در این بخش بسته های بازاریابی برای مشتریان ارائه می شود. همچنین می توان آموزش هایی در خصوص سئو ((SEO و ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) را از این قسمت فرا گرفت. همچنین در این بخش امکان استخدام متخصص SEO و Social Media Management ( مدیر شبکه های اجتماعی) وجود دارد.

  • Email & Office: راهکارهایی برای مدیریت حرفه ای ایمیل وب سایت ها، همچنین نرم افزارهای اداری را ارائه می کند.

چگونه از امکانات گوددی استفاده کنیم؟

جهت استفاده از خدمات این سایت، لازم است که یک اکانت در سایت Godaddy بسازید. با توجه به اینکه این شرکت آمریکایی و تابع قوانین تحریم است، اسم کشور ایران در لیست کشورهایی که در هنگام ثبت نام ارائه می شود، وجود ندارد. می‌توانید از آدرسی در خارج از ایران برای تکمیل فرم های ساخت اکانت استفاده کنید. اگر از حساب فیس بوک برای ثبت نام در گوددی استفاده کنید، نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری (Credit Card) نیست. اما برای خرید خدمات می‌توانید با از طریق چت آنلاین با کارشناسان و مشاوران مجرب ما صحبت نموده تا بهترین و به صرفه ترین راه برای خرید خدمات را به شما پیشنهاد دهند.

تاریخ انتشار 24 فروردین 1396
نویسنده  مهناز قانع
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر