آیا بهترین درگاه های پرداخت الکترونیکی خارجی و بین المللی را می شناسید؟ با پی پال تا چه حد آشنا هستید؟ با گوگل پی چطور؟ google pay اعلام کرده است که همکاری خود را با پی پال به منظور پرداخت سریع‌تر و آسان‌تر و بدون در نظر داشتن اینکه مشتریان چگونه و کجا خرید می‌کنند، گسترش خواهد داد. در ادامه با تراپی همراه باشید تا از نحوه‌ی عملکرد و گسترش همکاری  پی پال و گوگل پی google pay مطلع شوید.

پی پال و گوگل پی google pay با یکدیگر ادغام می شوند

در حال حاضر شما می‌توانید، لینک اکانت پی پال خود به اپلیکیشن یا وب سایت گوگل pay در 24 کشور دنیا پیوند دهید. از این به بعد مشتریانی که از حساب پی پال خود برای خرید در یک برنامه یا سرویس گوگل نظیر Google Play یا YouTube استفاده می‌کنند، قادر به انتخاب و استفاده‌‌ی خودکار از حساب پی پال در هنگام پرداخت با Google Pay می‌باشند.

پی پال و گوگل پی google pay

مزایای همکاری پی پال و گوگل پی google pay

گوگل اعلام کرده که یکی از مزایای همکاری پی پال و گوگل پی google pay ، جذب مشتریان جدید برای صاحبان کسب و کار است.

برای استفاده از این روش پرداخت، هیچ تنظیم جدیدی لازم نیست. فروشندگان می‌توانند به راحتی پی پال را به عنوان یک روش پرداخت در Google Pay خود فعال کنند و از این رو به تمام مشتریان خود اجازه دهند تا بدون هیچ گونه از هر دو روش پرداخت استفاده کنند.

از جمله مزایای دیگر همکاری پی پال و گوگل پی google pay  نیز می‌توان به گزینه‌ی پرداخت بیشتر اشاره کرد. Google Pay این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا بتوانند از تمامی روش‌های پرداخت به صورت یک جا استفاده کنند. به این معنی که آنها می‌توانند به راحتی در بین کارت‌های دبیت، اعتباری، حساب پی پال و موارد دیگر با انتخاب گزینه‌ی Google Pay در هنگام پرداخت، سوییچ کنند و از نحوه‌ی پرداخت مورد نظر خود استفاده کنند.

فروشندگان می‌توانند این سرویس را با چند خط کد به لیست پرداخت های مجاز خود اضافه کنند. در صورت انجام این کار، باید تراکنشی را که مشتریان تایید کردند را برای سرور ارسال نمایید.

فروشندگان با استفاده از این سیستم پرداخت قادر به دریافت سریع‌تر وجه خود از طریق حساب کسب و کار پی پال می‌باشند.

مزیت همکاری پی پال و گوگل پی google pay برای کاربران

مزیت همکاری پی پال و گوگل پی google pay برای مصرف کنندگان این است که آنها مجبور به وارد شدن به اکانت پی پال خود نمی‌باشند و می‌توانند به راحتی از طریق google pay   با کاهش تعداد مراحل پرداخت، وجه خود را انتقال دهند.

با استفاده از این روش پرداخت کاربران همچنین به مزایای حفاظت و بازپرداخت از طریق پی پال نیز دسترسی خواهند داشت.

پی پال و گوگل پی google pay

نحوه‌ی استفاده از پی پال با استفاده از google pay

برای شروع، برنامه Google Pay را راه اندازی کنید و روی تب "Cards" در پایین صفحه کلیک کنید. در صفحه‌ی باز شده، روی دکمه + در گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید و سپس گزینه‌ی «اAdd other payment methods» را انتخاب نمایید، تا PayPal را به عنوان یک گزینه جدید مشاهده کنید. روی آن کلیک کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را برای پیوند حساب پی پال خود دنبال کنید.

هنگامی که حساب پی پال خود را به Google Pay اضافه کردید، در هر زمانی که از سرویس گوگل برای خرید استفاده می‌کنید، آن را به عنوان یک گزینه پرداخت مشاهده خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید پی پال را به عنوان پرداخت پیش فرض خود برای این سرویس تنظیم کنید، بنابراین تمام خریدهای Google Pay شما می‌تواند از حساب پی پال به جای کارت اعتباری یا دبیت استفاده کند

در صورتیکه قبلا کاربر Google Pay نبوده‌اید، چندین پاداش برای استفاده از پی پال با استفاده از این سرویس به شما داده می‌شود. یکی از این مزیت‌ها دریافت پاداش 5 دلاری در هنگام افزودن اکانت پی پال به این سرویس است، علاوه بر آن در صورت استفاده از 5 روز مجزا از این سرویس در مدت 1 ماه، 10 دلار به صورت پاداش دریافت خواهید کرد.

پی پال از طریق همکاری با رقبای خود همچون شرکت‌های گوگل، سامسونگ، Walmart  و اپل، در حال ادغام بهتر پلت فرم‌های فناوری اطلاعات به یکدیگر است تا بدین منظور روش‌های انتقال وجه با سرعت و امنیت بیشتری انجام شود.

این شرکت همچنین در کیف پول‌های محبوب پلت فرم‌های os، گوگل و سامسونگ نیز به منظور دسترسی سریع‌تر کاربران به وجوه خود نیز همکاری کرده است. از این رو  پی پال نیز همچون دیگر روش‌های پرداخت مانند کارت‌های اعتباری و دبیت، به راحتی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

تاریخ انتشار 14 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر