شرکت گرامرلی به مردم سراسر جهان کمک می کند تا بهتر و موثرتر بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. آیا می دانید چگونه؟ Grammerly خدماتی را ارئه می دهد که با استفاده از آن کاربران بتوانند نوشته های خود به زبان انگلیسی را از لحاظ گرامری چک کنند که اشتباه گرامری نداشته باشد.  روزانه میلیون ها کاربر به گرامرلی اعتماد کرده و پیام ها، اسناد و پست های شبکه های اجتماعی خود را از طریق آن، بدون هیچگونه خطا و اشتباه گرامری و بسیار موثر، ارسال می کنند. شرکت Grammerly در حال حاضر با بیش از 500 کمپانی همکاری می کند و دفاتر آن در شهرهای سان فرانسیسکو، نیویورک و کیِف می باشد. نسخه ی گرامرلی پریمیوم امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار داده است، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا با تراپی همراه شوید تا مطالب بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

گرامرلی چگونه کار می کند؟

در این بخش از مقاله شما دوستان عزیز را با نحوه ی عملکرد Grammerly آشنا خواهیم کرد.

Grammerly به طور اتوماتیک خطاهای گرامری، املای کلمات، علامت گذاری ها، انتخاب کلمات و حتی اشتباهات  کوچک را در متن تشخیص می دهد و کار کردن با آن بسیار ساده است. آیا مایلید بدانید که چگونه با گرامرلی کار کنید؟ در ادامه با ما همراه شوید.

گرامرلی پریمیوم (Grammerly Premium)

چگونه از گرامرلی استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید صحت و درستی متنی که به زبان انگلیسی نوشته اید را از طریق Grammerly  چک کنید، باید آن متن را کپی و در ادیتور گرامرلی پیست کنید. یا اینکه می توانید مرورگر Grammerly را برای کروم، سافاری، فایرفاکس و اج، نصب کنید.

مزایای گرامرلی

  • گرامرلی به شما کمک می کند تا هر متن دلخواهی را به زبان انگلیسی در هر صفحه ای از وب بنویسید.
  • لگوریتم های Grammerly ، مشکلات بالقوه در متن را پیدا می کنند و به این معنا که از لحاظ گرامر، املایی، لغوی، سبک، نقطه گذاری و حتی سرقت ادبی، اشتباهات را تشخیص داده و جایگزینی برای آن پیشنهاد می کند.
  • یکی از ویژگی های خوب این وب سایت این است که، استدلال موجود در پشت هر اشتباه تصحیح شده را توضیح می دهد، بنابراین شما می توانید در مورد چگونگی تصحیح کلمات به درستی تصمیم گیری کنید.
  • شما می توانید گرامرلی را برای مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت آفیس نیز دانلود کنید.

Grammerly چه محصولات رایگانی را ارائه داده است؟

علاوه بر ادیتور آنلاین گرامرلی که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است، مرورگر  آن نیز به طور رایگان برای نصب و استفاده در مرورگرهای کروم، سافاریف اج و فایرفاکس در دسترس قرار دارد. این مرورگر امکانی را برای شما فراهم می کند که شما بتوانید بسیار مطمئن تر و سریع تر هنگام قرار دادن متن در صفحات وب، عمل کنید. شما به راحتی با استفاده از یک کلیک می توانید اشتباهات خود را اصلاح کنید. همچنین این نرم افزار محتواهای بسیار زیادی را در اختیار شما قرارمی دهد تا از طریق آن ها بتوانید مهارت های زبان انگلیسی خود را ارتقا بخشید. در ادامه برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • راهنمای Grammarly ، راهنمای آنلاین برای توضیح گرامر و سبک زبان انگلیسی است.
  •  انجمن فیس بوک Grammarly و حساب کاربری توییتر، در هر دو، علاقه مندان  با راهنمایی های گرامری سرگرم کننده با یکدیگر به بحث و گفتگو می پردازند.
  • وبلاگ Grammarly راهنمایی های روزانه، ترجمه های سرگرم کننده، و بینش ارزشمندی از دنیای شگفت انگیز زبان انگلیسی به شما می دهد.

گرامرلی پریمیوم چیست؟

گرامرلی پریمیوم نسخهی جدید و به روز رسانی شده ی Grammerly می باشد که برای استفاده از آن باید هزینه ای را بپردازید. گرامرلی پریمیوم بیش از 400 نوع روش چک کردن گرامر و ویژگی های منحصر به فردی برای کاربران ارائه می دهد. گرامرلی پریمیوم اشتباهات گرامری را چک می کند، لغات پیشنهادی را برای کاربر مشخص می کند و تشخیص می دهد که آیا این نوشته یک سرقت ادبی است یا نه.

گرامرلی پریمیوم (Grammerly Premium)

چه کسانی از گرامرلی استفاده می کنند؟

 میلیون ها کاربر در سراسر جهان از Grammerly برای تصحیحنوشته های خود استفاده می کنند و به آن اعتماد کامل دارند. گرامرلی از بیش از 600 دانشگاه جهان و شرکت های بزرگ دارای تائیدیه می باشد. . Grammarly به دانشجویان و دانش آموزان کمک می کند تا به اهداف آموزشی خود دست یابند و در نوشتن مقالات، گزارش ها، پایان نامه ها و برنامه های ورودی دانشگاه ها بسیار قوی عمل کنند.

مهم ترین ویژگی های گرامرلی پریمیوم

  • چک کردن گرامر و املای لغات بادید منتقدانه و بسیار دقیق
  • چک کردن پیشرفته علامت گذاری ها، گرامر، متن و ساختار جملات
  • پیشنهاد کلمات بهتر و مناسب تر
  • بررسی سبک و مدل نوشتاری
  • تشخیص سرقت ادبی با مقایسه ی بیش از 16 بیلیون متن در وب سایت ها

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه ی گرامرلی پریمیوم

دوستان گرامی حال که با ویژگی های منحصر به فرد گرامرلی پریمیوم آشنا شدید، چنانچه قصد استفاده از آن را دارید باید هزینه آن را پرداخت نمائید. در صورتی خودتان قادر به پرداخت هزینه آن نیستید، اصلا نگران نباشید و این کار را به ما بسپارید. همکاران ما در تیم تراپی در اسرع وقت هزینه را برای شما پرداخت خواهند کرد. فقط کافیست لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید.

همراهان همیشگی، این بار نیز از توجه و همراهیتان بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.  

تاریخ انتشار 18 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر