می‌دانید که آزمون GRE یکی از انواع آزمون‌های بین المللی است و افرادی که مایلند برای تحصیلات تکمیلی به خارج از کشور سفر کنند، به منظور اثبات قابلیت‌های خود به دانشگاه‌های مورد نظرشان در این آزمون شرکت نموده و نمره‌ی خود را به آن‌ها اعلام می‌کنند. برای این منظور باید برای شرکت در آزمون GRE ثبت نام کنید، هزینه ی ثبت نام را بپردازید و در تاریخ مشخص شده در آزمون شرکت کنید و پس از اعلام نتایج اگر از نمره‌ای که کسب کرده‌اید راضی بودید، نمره را به دانشگاه مربوطه گزارش دهید و در صورتی که از نمره‌ای که کسب نموده‌اید راضی نیستید، هم می‌توانید درخواست بازبینی دهید و هم می‌توانید از طریق زمانبندی مجدد، برای بار دیگر در آزمون شرکت کنید. همچنین اگر تا ۴ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون متوجه شوید که به هر دلیل نمی توانید در آزمون شرکت کنید، می‌توانید از طریق امکان تغییر زمان و مکان آزمون برای تغییر زمان و مکان آزمون GRE اقدام نمائید. در ادامه با تراپی همراه شوید تا با نحوه ریپورت (گزارش) نمره آزمون GRE آشنا شوید.

ریپورت (گزارش) نمره

آشنایی با نحوه ریپورت (گزارش) نمره آزمون

پس از آنکه نمره آزمون GRE اعلام شد، شما می‌توانید تعیین کنید که ریپورت (گزارش) نمره شما برای کدام دانشگاه‌ها ارسال شود یا به عبارتی به کدام یک از دانشگاه‌های مورد نظر شما، نمره‌ی شما اعلام شود. در این زمینه شما حق انتخاب ۴ دانشگاه را دارید که به صورت رایگان، نمره شما برای آن‌ها ارسال شود. اما برای اینکه به دانشگاه‌های بیشتری نمره‌تان را گزارش دهید، باید برای آن هزینه‌ای بپردازید.

برای هر دو آزمون GRE Generalمبتنی بر کامپیوتر و کاغذی، از شما پرسیده می‌شود که دانشگاه‌های مورد نظر خود را که می‌خواهید به طور رایگان نمره‌تان را برای‌شان ارسال کنید، مشخص نمائید. با استفاده از گزینه ScoreSelect، می‌توانید این موسسات و دانشگاه‌ها را مشخص کنید. همچنین می‌توانید نمره‌ای که بهتر شده است برای ارسال انتخاب کنید.

ریپورت (گزارش) نمره آزمون GRE

در مورد ریپورت (گزارش) نمره آزمون GRE همانطور که گفته شد، نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر بخواهید به بیش از ۴ دانشگاه نمره خود را گزارش دهید، باید هزینه‌ی آن را بپردازید، که می‌شود مبلغی حدود ۲۷ دلار آمریکا به ازای هر دانشگاه دریافت کننده. برای این منظور باید به اکانت خود در ETS لاگین کنید و در صفحه‌ی اصلی یا Home page گزینه‌ی Send Additional Score Reports را انتخاب نمائید و بعد از آنکه اطلاعات موجود را مشاهده کردید و از صحت آن‌ها اطمینان حاصل نمودید، گزینه‌ی Next را انتخاب نمائید. در این بخش، شما باید نام و کد خواسته شده برای محلی که می‌خواهید نمرات شما را دریافت کنند، مشخص کنید. چنانچه در چندین تست شرکت نموده‌اید، گزینه‌ی Score Select option را انتخاب نمائید و آنچه از نمرات خود که مورد نیاز است برای ارسال، انتخاب نمائید.

همانطور که گفته شد، آزمون GRE از دارای سه بخش می‌باشد که هر کدام از این بخش‌ها دارای نمره‌ی جداگانه می‌باشد، بنابراین باید برای ارسال نمرات، هر سه نمره را با هم ارسال کنید.

ریپورت (گزارش) نمره

به این ترتیب پس از انتخاب عنوان آزمون و انتخاب نمره‌ی مربوط به آن گزینه‌ی ok را انتخاب کنید و سپس 'Add to Cart and Checkout' را کلیک نمائید. پس از تائید موسسات انتخابی، گزینه‌ی 'Proceed to checkout' را انتخاب کنید و به مرحله‌ی بعد بروید تا به ادامه‌ی فرایند گزارش نمره که همان پرداخت هزینه است وارد شوید. چنانچه ووچر یا کد تبلیغاتی داشته باشید می‌توانید برای پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنید. برای این منظور کد خواسته شده را وارد می‌کنید و گزینه‌ی Apply را کلیک نمائید. حال به پائین صفحه اسکرول کنید و گزینه‌ی 'Pay Now' را انتخاب نمائید. در صفحه‌ی پرداخت شما می‌بایست اطلاعات پرداخت را وارد نمائید. برای پرداخت هزینه‌ی ریپورت (گزارش) نمره آزمون GRE باید یکی از انواع کارت‌های الکترونیک پرداخت از قبیل دبیت کارت، کارت اعتباری و ...را در اختیار داشته باشید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، گزینه‌ی Buy را انتخاب کنید. حال منتظر بمانید تا فرایند پرداخت تکمیل شود.

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه ریپورت (گزارش) نمره آزمون GRE

دوستان گرامی، چنانچه به هر دلیل امکان پرداخت هزینه‌ی ریپورت (گزارش) نمره برای شما وجود ندارد، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید با خیال راحت پرداخت هزینه را به ما بسپارید، برای این منظور کافیست لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در اسرع وقت پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که هر گونه سوال یا مشکلی در زمینه ی ثبت نام، گزارش نمره، پرداخت هزینه و ...داشتید، آن را با ما در میان بگذارید. منتظر شنیدن صدای گرم‌تان هستیم.

تاریخ انتشار 26 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر