کشورترکیه که بخشی از آن در اروپا و بخش دیگر آن در آسیا واقع شده است، دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است و سالانه گردشگران و توریست‌های بسیاری بای بازدید از این کشور به ترکیه سفر می‌کنند. اگر با هدف تحصیل، مهاجرت و... قصد سفر به کشور ترکیه را کرده‌اید، قطعا بهترین کار این است که ابتدا هتل رزرو کنید و چه خوب می‌شود اگر بتوانید هتل‌های ارزان قیمت برای رزرو پیدا کنید. ما در این مقاله چگونگی رزرو هتل ارزان در ترکیه از طریق وب سایت Expedia.com را برای شما آموزش می‌دهیم. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه باشید.

آشنایی با وب سایت Expedia.com

وب سایت Expedia.com یک وب سایت رزرو هتل است که توسط گروه اکسپدیا راه اندازی شد است و امکان رزرو  پرواز، رزرو هتل، کشتی کروز و اجاره کردن ماشین دراین سایت برای کاربران فراهم شده است.

دفتر مرکزی اکسپدیا در بلویو در واشنگتن است و در سال 2019 به سی اتی واشنگتن انتقال پیدا کرده است. در دسامبر 2010 ، لیست‌های شرکت AMR ، که شرکت اصلی هواپیمایی آمریكا بود از سایت Expedia حذف شد و این تصمیم ناشی از اختلاف نظر درباره میزان دسترسی به مشتریان سایت بود. اما AMR در آوریل 2011 از این تصمیم خود منصرف شد و و اجازه‌ی رزرو بلیط مجدداً از طریق سایت اکسپدیا را داد.

در جون 2014 شرکت بزرگ اکسپدیا پذیرش بیت کوین را آغاز نمود و در دسامبر 2014 شرکت اکسپدیا با همکاری Citigroup  کارت Expedia+ را ارائه داد که دارندگان آن می‌توانند از مزایا ویژه‌ی سایت اکسپدیا بهره‌مند گردند.

گروه اکسپدیا به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مسافرتی در سال 2016 شناخته شد.

در ادامه چگونگی رزرو هتل ارزان در ترکیه از طریق سایت Expedia خواهیم پرداخت.

چگونگی رزرو هتل ارزان در ترکیه از طریق وب سایت Expedia

برای اینکه بتوانید هتل‌های خوب و ارزان قیمت در ترکیه پیدا کنید، به وب سایت Expedia.com مراجعه کنید.

مرحله‌ی اول : پس از ورود به سایت، فرمی را مشاهد می‌کنید که از طریق آن می‌توانید به جستجوی هتل بپردازید به این ترتیب که ابتدا باید مبدا و مقصد را مشخص کنید، سپس تاریخ ورود و خروج و هچنین تعداد مسافران را در فرم وارد کنید و دکمه‌ی  Search را کلیک کنید.

رزرو هتل ارزان در ترکیه

مرحله‌ی دوم : پس از اینکه اطلاعات خواسته شده در مرحله‌ی اول را در فرم وارد کردید و جستجو بر اساس آن اطلاعات برای شما انجام شد، در صفحه‌ای که باز می‌شود، کلیه ی هتل‌های موجود که با اطلاعات وارد شده مطابقت دارد را برای شما نشان می‌دهد.

رزرو هتل ارزان در ترکیه

مرحله‌ی سوم : هتل مورد نظر خود را با توجه به اطلاعات مختصری که در کنار عکس آن ذکر شده است به همراه قیمت آن، انتخاب نمائید و بر روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه‌ی مربوط به اطلاعات هتل شوید.

رزرو هتل ارزان در ترکیه

مرحله‌ی چهارم : در این صفحه انواع اتاق‌های موجود در آن هتل به همراه ویژگی‌ها و امکانات موجود در هر اتاق برای شما نشان داده شده است که شما می‌توانید پس از مطالعه‌ی آن‌ها، اتاق دلخواه خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه‌ی  Reserve  وارد صفحه‌ی بعد بشوید.  

مرحله‌ی پنجم : در این صفحه باید با استفاده کارت اعتباری پراخت هزینه را انجام دهید تا اتاق برای شما رزرو شود. پس اطلاعات پرداخت را وارد نمائید و گزینه‌ی  Booking  را کلیک  کنید تا فرایند رزرو هتل برای شما تکمیل گردد.

رزرو هتل ارزان در ترکیه

رزرو هتل ارزان در ترکیه

خدمت تراپی برای رزرو هتل ارزان در ترکیه

چنانچه شما دوست عزیز کارت اعتباری در اختیار ندارید یا به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه برای رزرو هتل ارزان در ترکیه نیستید، اصلا نگران نباشید و با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. کافیست تنها لینک پرداخت را برای ما ارسال کنید، همکاران ما در تیم تراپی در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم. چنانچه شما نیز تجربه ی رزرو هتل ارزان در ترکیه را از طریق وب سایت Expedia.com داشته اید، لطفا تجربیات مفید خود را از طریق کامنت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید تا  آن ها نیز از این اطلاعات مفید بهره مند شوند.

اگر بعد از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید حتما با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید، همکاران ما درکوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی کلیه ی سوالات شما خواهند بود.

تاریخ انتشار 18 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر