زمانی که اقدام به افتتاح حساب وبمانی می کنید، پاسپوت الیاس ، به صورت رایگان به اکانت شما اختصاص داده می شود. آیا شما با انواع پاسپورت در وب مانی آشنا هستید؟ آیا از امکانات کمی که پاسپوت الیاس در اختیارتان گذاشته خسته شده اید و تمایل به ارتقاء حساب وب مانی خود دارید؟ آیا ترجیح می دهید به صورت رایگان و بدون هیچ گونه هزینه ای ارتقاء پاسپورت خود را انجام دهید؟ با استفاده از ارتقا دادن حساب وبمانی خود می توانید محدودیت های سقف برداشت از وب مانی را تغییر دهید!  با ما مثل همیشه همراه باشید تا تبدیل الیاس به فرمال پاسپورت را به صورت گام به گام و تصویری به شما آموزش دهیم.

تبدیل الیاس به فرمال

پاسپورت های وب مانی، یک سند هویتی دیجیتال هستند که توسط اعضای WebMoney تأیید خواهند شد. این پاسپورت ها اطلاعات شخصی دارنده حساب را شامل نام ، پاسپورت و اطلاعات تماس را نگهداری می کنند. نحوه ارتقاء پاسپورت آسان است و فرصت های بیشتری برای کاربران WebMoney فراهم می کند.

همانطور که اشاره کردیم برای بهره مندی بیشتر از امکانات وب مانی آن هم به صورت رایگان، باید پاسپورت الیاس خود را به پاسپورت فرمال تبدیل کنید. کاربران وب مانی لازم است که اطلاعات شخصی خود را در سرویس پاسپورت تأیید کنند تا قادر به استفاده از انواع روش های دریافت وجه باشند.

گام یک:

ابتدا به آدرس passport.wmtransfer.com بروید و بر روی گزینه login کلیک فرمائید.

گام دوم:

در کادر مربوطه WMID خود را وارد نمائید. سپس پسورد و کد نشان داده شده در تصویر را در محل مربوطه تایپ نمائید. و در نهایت بر روی دکمه Enter کلیک فرمائید.

تبدیل الیاس به فرمال

گام سوم:

اگر با WMID وارد شده اید که پاسپورت فرمال دارد باید بر روی گزینه cancle کلیک کنید و برای ایجاد پاسپورت فرمال، یک WMID جدید استفاده کنید. اما در صورتی که اولین بار است که می خواهید اقدام به تبدیل الیاس به فرمال کنید بر روی گزینه Receive a formal passport کلیک فرمائید.

تبدیل الیاس به فرمال

گام چهارم:

در پنجره باز شده، مطابق با شکل زیر، اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد نمائید.

ارتقاء حساب وب مانی

گام پنجم:

برای مشخص کردن شهر، بر روی گزینه Set کلیک کنید. سپس مطابق با تصویر، تیک گزینه Actual place of residence را بزنید و در نهایت choose your actual location را انتخاب نمائید. شهر خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه ok کلیک فرمائید.

ارتقاء حساب وبمانی به فرمال

گام ششم:

اطلاعات خواسته شده شامل آدرس، شماره تماس و ... را در مکان های مشخص شده به دقت تایپ نمائید. در نهایت بر روی گزینه "Save" کلیک کنید. تبریک می گوئیم! مطابق با تصویر زیر به همین راحتی شما تبدیل الیاس به فرمال پاسپورت خود را انجام دادید.

تبدیل الیاس به فرمال

 

ارتقاء حساب وبمانی با تبدیل الیاس به فرمال پاسپورت، آسان تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. دوستان همراه توجه داشته باشید که اطلاعات پاسپورت باید با اطلاعات موجود در ID شما مطابقت داشته باشند، در غیر این صورت عملیات انجام گرفته مورد تائید نخواهد بود. تائید عملیات، در یک یا دو روز کاری به WMID شما یا ایمیل تان ارسال می شود.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل، می توانید از طریق چت آنلاین با متخصصان ما در ارتباط باشید. منتظر تماس شما هستیم....

تاریخ انتشار 11 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
فرم ارسال نظرات کاربر