از این رو که این روزها تقریبا در هر کجا که قدم می گذارید صحبت از ارزهای دیجیتال به میان است و در میان انواع ارز دیجیتال تتر، اتریوم، بیت کوین و ...،  بیت کوین از محبوبیت بالایی برخوردار است. آیا می دانید از طریق پرفکت مانی هم می توانید ارز دیجیتال داشته باشید؟ برای آشنایی با نحوه تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال، تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین، تبدیل پرفکت مانی به تتر و همچنین خرید بیت کوین با پرفکت مانی با تراپی همراه شوید.

خدمات اکسچنج و تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال

همانطور که می دانید امروزه خرید از سایت های خارجی کاری شدنی و راحت است. شما با استفاده از کیف پول های پرفکت مانی، وب مانی و یا پی پال می توانید به راحتی از سایت های خارجی خرید داشته باشید. برای راحتی شما عزیزان ما کلیه تبدیل هایی که توسط مجوعه تراپی انجام می شودتا تبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهید و درخواست خود را از طریق لینک قرار داده شده برای متخصصان ما ارسال نمایید.

پرفکت مانی (Perfect Money) چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یکی از سرویس های ارائه ی خدمات مالی است که برای کاربارن این امکان را فراهم می کند تا بتوانند پرداخت های خود فوری و سریع انجام دهند و همچنین پرداخت های آن ها از طریق اینترنت بسیار امن تر انجام شود.

نحوه تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین
از آنجا که در بسیاری از سایت های فروشگاهی خارجی، ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین به رسمیت شناخته و پذیرفته می شود، بنابراین مطمئنا به تبدیل پرفکت مانی به ارز دیحیتال نیاز پیدا خواهید کرد و می توانید خرید بیت کوین با پرفکت مانی و یا تبدیل پرفکت مانی به تتر را از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی انجام دهید.

برخی از ویژگی های پرفکت مانی(Perfect Money) عبارتند از :

  • انجام نقل و انتقال پول بین اعضا
  • دریافت مبالغ پرداختی در پروژه های مختلف تجاری از طریق اینترنت
  • پرداخت در اینترنت به طور منظم
  • با خیال راحت وجوه را در حساب الکترونیکی ذخیره کرده و ماهانه سود خود را دریافت کنید
  • خرید کالا با پرفکت مانی و خدمات در فروشگاههای اینترنتی
  • امکان خرید بیت کوین، طلای فلزی ، دلار USD و EUR بصورت آنلاین

شما می توانید با پرفکت مانی، ارز دیجیتال بخرید. به عنوان مثال خرید اتریوم با پرفکت مانی، خرید بیت کوین با پرفکت مانی یا خرید تتر با پرفکت مانی برای شما امکان پذیر است. در تمامی این موارد در حقیقت شما در حال تبدیل ارزهای فیات به ارز دیجیتال هستید. به عبارت دیگر با خرید بیت کوین، تبدیل دلار پرفکت مانی به بیت کوین اتفاق می افتد.

حال که با سیستم مالی پرفکت مانی آشنا شدید، در ادامه به بیان نکاتی در مورد بیت کوین خواهیم پرداخت. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که در ژانویه سال 2009 ایجاد شده است. بیت کوین، پیرو نظریه های بیان شده در وایت پیپر (white paper) آن توسط ساتوشی ناکاموتو ارائه شد که هویت اصلی آن هنوز در دست بررسی است. بیت کوین قول داده است که هزینه ی تراکنش ها را نسبت به تراکنش های سنتی که در گذشته انجام می شد، کاهش دهد و مکانیزم آن توسط یک سیستم غیر متمرکز انجام می شود.

بیت کوین در واقع یک سکه ی واقعی و فیزیکی نیست و بلکه یک ارز رمزنگاری شده است که توسط هیچ بانک یا دولتی صادر نمی شود. بیت کوین های شخصی در واقع به عنوان یک کالا ارزشمند نیستند با وجود اینکه این مناقصه قانونی نیست ، بیت کوین از محبوبیت بالایی برخوردار است و باعث شده است تا سایر ارزهای دیجیتال که به طور مشترک با عنوان Altcoin از آنها یاد می شود ، راه‌اندازی شود.

با توجه به اینکه پرفکت مانی در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است و همچنین بیت کوین بین ارزهای دیجیتال دارای جایگاه ویژه ای است، ممکن است این خدمت نیاز باشد که تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین توسط شرکت های مختلف انجام شود. همانطور که می دانید انجام این تبادلات ارزی نیاز به دقت بالایی دارد. متخصصان ما این خدمت را برای شما در کمترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد انجام می دهند

آموزش تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین

خدمات تراپی برای تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال و بالعکس

در این بخش از مقاله راهنمایی های لازم را برای شما آورده ایم. با مطالعه ی دقیق این موارد متوجه خواهید شد که تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین، تبدیل پرفکت مانی به تتر و ... چگونه توسط تراپی برای شما عزیزان انجام خواهد شد.

تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین 

در صورتی که شما می خواهید کیف پول پرفکت مانی خود را به بیت کوین تغییر دهید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای متخصصان ما ارسال کنید. متخصصان ما در ساعات اداری درخواست شما را بررسی کرده و پاسخ شما را خواهند داد

برای تبدیل Perfect Money، به بیت کوین کلیک کنید!

در صورتی که شما برای انجام این کار سوالی دارید، می توانید سوالات خود را از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در میان بگذارید

تبدیل پرفکت مانی به تتر

اگر قصد دارید ارز دیجیتال تتر را خریداری نمائید، یا به عبارتی دلار پرفکت مانی خود را به تتر تبدیل کنید نیز می توانید از طریق لینک زیر سفارش خود را برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست خرید تتر کلیک کنید!

تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین

خرید بیت کوین با ووچر پرفکت مانی

از دیگر خدمات تراپی برای شما عزیزان این است که شما می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی خود نیز بیت کوین بخرید. کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن خرید بیت کوین با ووچر پرفکت مانی برای شما انجام شود.

برای درخواست خرید بیت کوین با ووچر کلیک کنید!

کلام پایانی

در این مقاله شما را با چگونگی تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال آشنا کردیم. همچنین گفتیم که برای تبدیل پرفکت مانی به تتر یا خرید بیت کوین با پرفکت مانی از چه طریق باید اقدام نمائید. امید است مطالب ذکر شده برای شما مفید واقع شده باشد.

حال دیگر می دانید که نحوه خرید بیت کوین با پرفکت مانی چگونه است؛ به علاوه می دانید که چگونه خرید پرفکت مانی با بیت کوین انجام خواهد شد و برای فروش بیت کوین خود و تبدیل آن به پرفکت مانی با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه در زمینه ی تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین دارای تجربیات مفیدی هستید می توانید آن مطالب مفید را از طریق  کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید.

لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 12 دی 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر