تعداد طرفداران ارز دیجیتال در کل دنیا روز به روز در حال افزایش است و افراد همواره در تلاشند تا با راه‌های استخراج ارز دیجیتال و همچنین امن‌ترین درگاه‌های پرداخت این پول‌های رمزنگاری شده برای مبادلات خود آشنا شوند. همچنین شرکت‌های بزرگ نظیر سامسونگ، اپل، هواوی و... نیز به دنیای ارز دیجیتال وارد شده‌اند. بسیاری از کشورهای مهم دنیا نیز ارز دیجیتال را به رسمیت شاخته‌اند و مردم در آن کشورها در حال مبادله‌ی سکه‌های دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل و... هستند و ارز دیجیتال می خرند . ممکن است تا کنون سوالی برای شما پیش آمده باشد که به طور کلی چند درصد مردم دنیا ارز دیجیتال می خرند ؟ تا بتوانید دیدگاه درستی نسبت به این پول‌های رمزنگاری شده به دست آورید. در ادامه با تراپی همراه باشید تا در این مورد مطالبی را برای شما مطرح نمائیم.

شما همراهان تراپی میتوانید برای خرید ارزهای دیجیتال اتریوم، بیت کوین، ریپل و... بر روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

ارز دیجیتال می خرند

در کل دنیا چه تعدادی از مردم ارز دیجیتال می خرند ؟

طبق مصاحبه‌ای که از یک شرکت امنیت سایبری در مسکو به عمل آمده است، حدود 19 درصد مردم جهان ارز دیجیتال می خرند . جالب است بدانید که بر اساس این گزارش، 81 درصد از مردم جهان هرگز برای خرید ارز دیجیتال اقدام نکرده‌اند و تنها 10 درصد از آن 19 درصد که ارز دیجیتال می خرند ، درباره‌ی سکه‌های رمزنگاری شده اطلاعات کافی دارند و سایرین تنها ارز دیجیتال می خرند در حالی که اطلاعات درست و کاملی در مورد آن‌ها ندارند.

در میان 81 درصدی که ارز دیجیتال نمی‌خرند، 14 درصد از افراد اعلام کرده‌اند که به خرید ارز دیجیتال علاقه‌مند هستند و گفته‌اند که در آینده ارز دیجیتال می خرند .

در نظر سنجی که از برخی از سرمایه‌گذاران ارز دیجتال به عمل آمده است، از آن‌ها سوالی پرسیده شده است در خصوص این که " چرا آن‌ها استفاده از ارز دیجیتال را متوقف نموده‌اند ؟" در پاسخ آن‌ها به دلایل اصلی این کار خود اشاره کرده‌اند و گفته‌اند از آنجا که قیمت ارزهای دیجیتال بسیار بالا است و سرمایه گذاری در آن مستلزم یک ثبات و پایداری در قیمت‌ها می‌باشد، برخی از سرمایه‌گذاران فعالیت خود را در این زمینه متوقف کرده‌اند.

22 درصد این افراد اعلام کرده‌اند که دیگر چندان در زمینه‌ی مبادله‌ی سکه رمزنگاری شده فعالیت نخواهند کرد و ارز دیجیتال نمی‌خرند، چرا که از طریق مبادله‌ی ارز دیجیتال سرمایه‌ی اولیه‌شان، به آن‌ها باز نخواهد گشت، چه برسد به اینکه سودی ببرند و علت اصلی این مشکل را وجود هکرها و کلاهبرداری‌ها در حوزه ارز دیجیتال می‌دانند.

هم گروهی از سرمایه گذاران ارز دیجیتال که هنوز ارز دیجیتال می خرند و هم آن‌هایی که دست از فعالیت کشیده‌اند، دلایل مربوط به خود را دارند و تجربیات خوب و بدی که در این زمینه کسب نموده‌اند، تعیین کننده‌ی آینده‌ی کاری آن‌ها در زمینه مبادله ارزهای دیجیتال می‌باشد.

ارز دیجیتال می خرند

درصدی از سرمایه‌گذاران که توانسته‌اند با مبادله ارز دیجیتال به سود برسند، معتقدند که قبل از شروع به فعالیت در این زمینه ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد انواع ارز دیجیتال به دست آورید، همچنین باید با ارزهای دیجیتال که ارزشمند هستند و ارزش خرید دارند آشنا باشند. زمان خرید و فروش ارز دیجیتال نیز بسیار پر اهمیت است. سرمایه‌گذاران باید بدانند که بهترین زمان خرید یک نوع ارز دیجیتال چه موقع و زمان فروش آن چه موقع است. در کنار این موارد چنانچه کیف پول‌های ارز دیجیتال که معتبر و امن هستند را بشناسند، می‌توانند از حمله‌ی هکرها نیز تا حد زیادی در امان بمانند.

دوستان، در این مقاله سعی کردیم برای شما بگوئیم که چند درصد از مردم دنیا ارزدیجیتال می خرند و چند درصد اصلا این سکه‌های رمزنگاری شده را نمی‌شناسند. همچنین دلایل سرمایه گذاران، برای فعالیت و عدم فعالیت خود در زمینه مبادله ارزهای دیجیتال را برایتان بیان کردیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزن قرار گرفته باشد.

گرامیان، چنانچه بعد از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند. همچنین در صورت تمایل تجربیات مفید خود در زمینه‌ی مبادله ارزهای دیجیتال را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 07 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر