یکی از دوستان من در رشته فنی و مهندسی مطالعه می کرد. هرچی من از دوستم به خاطر دارم این هست که همیشه به دنبال پروژه برای تحویل به اساتیدش بود. برای همین همیشه ما خیلی خوب باید دنبال سایت هایی باشیم که آموزش هایی برای انجام پروژه در زمینه های مختلف داشته باشد. برای همین امروز تصمیم گرفتم سایت آموزشی udacity را به شما معرفی کنم. که با استفاده از آن می توانید در زمینه های مختلف آموزش هایی را استفاده کنید. برای استفاده از آموزش های موجود در این سایت شما باید حساب کاربری بسازید و سپس برای دوره منتخب خود هزینه ای پرداخت کنید. با استفاده از لینک زیر می توانید این کار را به راحتی انجام دهید : 

پرداخت در udacity

در صورتی که در مورد نحوه انجام این کار و یا نحوه عملکرد سایت سوالی دارید همراه ما باشید. 

سایت آموزشی udacity

معرفی سایت آموزشی udacity :

همانطور که گفته شد این سایت، یک سایت آموزشی خارجی است که شما با ثبت نام در آن و همچنین پرداخت در آن می توانید از آموزش های دوره ای آن بهره ببرید. استفاده از این سایت ها به بالا بردن سطح اطلاعات شما کمک زیادی می کند. چرا که با روش های روز دنیا آشنا می شوید و همچنین زبان اگلیسی خود را بهبود می بخشید. ولی شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که ما چگونه می توانیم رد یک سایت خارجی پرداخت داشته باشیم!؟ نگران نباشید. در این سایت برای پرداخت در صورتی که شما دارای ویزا کارت و یا مستر کارت باشید به راحتی می توانید خودتان پرداخت را انجام دهید. این روش نه تنها برای این سایت بلکه برای اکثر سایت های خارجی استفاده می شود. بنابراین اگر از این نوع کارت های اعتباری ندارید حتما اقدامی برای داشتن آن ها بکنید. در صورتی که می خواهید در این مورد بیشتر بدانید می توانید از مقاله های پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت | پرداخت ارزی آنلاین و تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست استفاده کنید. اما دوستانی که تمایل به انجام این کار نیستند می توانند به راحتی این کار را به مجموعه تراپی بسپارند.

سایت آموزشی udacity

پرداخت در سایت آموزشی udacity توسط مجموعه تراپی : 

برای این که شما پرداخت در سایت خارجی را به تراپی بسپارید، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

1. ابتدا از طریق لینکی که در بالا قرار داده شده است در خواست خود را برای مجموعه تراپی ارسال کنید. 

2. لینک پرداخت سایت آموزشی udacity را در قسمت مربوط به آن وارد کنید. 

3. معادل مبلغ دوره انتخابی خود را به تراپی بپردازید.

بعد از انجام مراحل بالا، متخصصان ما پرداخت شما را تایید می کنند و در زمانی کمتر از 2 ساعت و با کمترین میزان کارمزد، پرداخت شما به سایت آموزشی udacity را انجام می دهند. دوستان عزیز در صورت وجود هر گونه سوال و یا انتقاد می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 15 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر