یکی از سیستم های مدیریت محتوا که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، دروپال می باشد. زمانی که یک سایت فروشگاهی توسط هر کدام از CMS ها ایجاد می شود اولین موضوعی که فکر طراح را درگیر می کند ایجاد گزینه پرداخت است. یکی از درگاه هایی که لوگوی آن را در بیشتر فروشگاه های معتبر آنلاین مشاهده میفرمائید، پی پال می باشد. با ما همراه باشید تا اضافه کردن پرداخت پی پال به دروپال را به شما آموزش دهیم. ماژول پرداخت با paypal را بدون هیچگونه دردسری به وب سایت خود اضافه کنید و از عملکرد آن لذت ببرید.

اضافه کردن پرداخت پی پال به دروپال

اضافه کردن پرداخت پی پال به دروپال

تمام ماژول هایی که تاکنون ایجاد شده اند، خدمات مشابهی را ارائه نخواهند کرد، به همین دلیل مهم است که آن ها را با دقت بررسی کنید و سپس اقدام به نصب نمائید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

 

ماژول POWr

یکی از ماژول هایی که توانسته با وجود قابلیت های زیادی که دارد طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند POWr می باشد. استفاده از این افزونه بسیار آسان می باشد چرا که برای ویرایش نیاز به دانستن هیچ کد پیچیده ای نیست. دکمه PayPal را در هر صفحه، پست، نوار کناری یا پاورقی می توانید قرار دهید. ماژول POWr PayPal Button برای کسانی که یک سایت تجارت الکترونیک، سایت برند، گالری آنلاین، صفحه محصول و یا تقریبا هر چیز دیگری دارند بسیار عالی است. این ماژول با Drupal 5, Drupal 6, Drupal 7 و Drupal 8 سازگار می باشد.

بدون نیاز به کد
تنها لازم است کد نوشته شده را  کپی کرده و در وب سایت طراحی شده با دروپال قرار دهید.

قابلیت ریسپانسیو
این ماژول قابلیت ریسپانسو دارد و بر روی هر دستگاه قابل مشاهده است.

قابلیت ویرایش
قابلیت قرار دادن نام تجاری خود، با تغییر رنگ، اندازه و فونت از امکانات فوق العاده این ماژول می باشد.

برای بهره مندی از این ماژول، می توانید ابتدا در سایت www.powr.io ثبت نام کنید. سپس بین ماژول رایگان و پولی آن با توجه به نیازتان انتخاب نمائید و در نهایت ماژول POWr در اکانت شما ذخیره می شود و از آنجا می توانید با استفاده از کد قرار داده شده از ماژول در سایت طراحی شده با دروپال تان استفاده فرمائید.

Braintree

این ماژول سازگار با دروپال 7 و 8 می باشد که از یک کتابخانه خارجی استفاده می کند.

Simple PayPal Donate

این ماژول به سادگی، یک دکمه پیوند با حساب PayPal شما فراهم می کند و به کاربران اجازه می دهد تا از طریق PayPal در سایت شما پرداخت کنند. این ماژول سازگار با دروپال 7 و 8 می باشد.

PayPal Roles

این ماژول به شما این امکان را می دهد تا یک سیستم اشتراک / عضویت در سایت خود با استفاده از سیستم پرداخت PayPal ایجاد نمائید.

PayPal for Payment

یکی از پرطرفدارترین افزونه ها، جهت اضافه کردن پرداخت پی پال به دروپال ، این افزونه می باشد. کار کردن با این افزونه بسیار ساده و آسان می باشد. لازم به توضیح است که این ماژول سازگار با دروپال 7 و 8 می باشد.

Paypal API

این ماژول جهت اضافه کردن پرداخت پی پال به دروپال ، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا از کاربران برای ایجاد یا مشاهده محتویات هزینه بگیرید. از امکانات ویژه این ماژول، قابلیت سفارشی سازی می باشد. با استفاده از این ماژول شما می توانید انواع محتوا را برای پرداخت هزینه برای ایجاد یا مشاهده پیکربندی کنید. این ماژول به دنبال یک سیستم تجارت الکترونیک کامل نیست، بنابراین هرگز یک سبد خرید یا سایر ابزارهای تجارت الکترونیک را ارائه نخواهد کرد بلکه به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا سیستم های تجارت الکترونیکی را با استفاده از این ماژول برای دروازه پرداخت، ایجاد کنند. اگر این افزونه را انتخاب می کنید باید ایمیل حساب پی پال خود را در وب سایت دروپال تان ذخیره کنید. استفاده از دکمه های پرداخت در حال حاضر از طریق کنترل پنل ایجاد  می شوند.

 

به یاد داشته باشید جهت اضافه کردن پرداخت پی پال به دروپال ، انتخاب افزونه مناسب اهمیت فراوانی دارد. این فهرست فقط یک نقطه شروع است و مطمئنا افزایش خواهد یافت چون مرتبا ماژول های جدیدی با امکانات بیشتری ارائه می شود.

 

تمام تلاش متخصصان تراپی، ارائه بهترین خدمات به شما گرامیان می باشد.

تاریخ انتشار 14 مهر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر