گوگل، همواره یکی از قوی ترین راه های تبلیغ برند شما بوده است. اما راه مناسب برای تبلیغات در صفحه اول گوگل چیست و چرا باید از این پلتفرم در بازار استفاده کرد؟ من یکی از طرفداران تبلیغات در Google هستم! در مقاله ای که در رابطه با آموزش شارژ اکانت گوگل ادوردز با شما دوستان عزیز همراه بودم، خیلی از کاربران توسط چت آنلاین با متخصصان ما ارتباط می گرفتند و از آن ها می پرسیدند چگونه در گوگل تبلیغات کنیم؟ چرا تبلیغات در گوگل مهم است؟ در این مقاله در تلاش هستیم تا پاسخ تمام سوالات تان را همراه با اطلاعات مفیدی که چاشنی این نوشته کرده ایم؛ در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

تبلیغات در صفحه اول گوگل

تبلیغات در Google، یک استراتژی بازاریابی عالی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک است. شما می توانید برند خود را با یک تبلیغ به افرادی که در آن لحظه در جستجوی نوع کسب و کار شما هستند نشان دهید. این نوع هدف گیری بیشتر برای صاحبان کسب و کار کوچک پیشنهاد می شود.

Google Adwords، یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که این امکان را برای کسب و کار شما فراهم می کند تا تبلیغات خود را در صفحه نتایج جستجوی گوگل قرار دهید. این تبلیغات، تقریبا با نتایج جستجوی عادی تقریبا یکسان است، تنها تفاوت در کلمه کوچک "Ad" با رنگ سبز است که در کنار تیتر محتوای تان قابل نمایش است. تبلیغات Google، در بالا و پایین صفحه نتایج جستجو نشان داده می شود.

چرا در گوگل تبلیغ کنیم؟

تبلیغات در Google با استفاده از پلت فرم Google AdWords، یکی از بهترین تصمیمات بازاریابی است که شما می توانید انجام دهید. از مزایای استفاده کردن از Google AdWords این است که به شما کمک می کند تا سطح دسترسی خود را افزایش دهید، خریداران جدید را کشف کرده و کسب و کارتان رشد خواهد کرد.

گوگل ادوردز، همچنین بزرگترین پلت فرم تبلیغات در جهان است چرا که شما از قدرت بزرگترین و بهترین موتور جستجو بهره می برید. گوگل پتانسیل بالایی برای رسیدن شما به میلیون ها مخاطبان از هر کشور در جهان را دارد. مطمئنا هیچ پلتفرم دیگری وجود ندارد که بتواند مثل Google عمل کند.

چگونگی عملکرد Google برای تبلیغات

Google نسبت به مقدار پولی که مایل هستید بپردازید از فاکتورهای بیشتری برای تبلیغات استفاده می کند. یکی از امتیازاتی که در گوگل وجود دارد و آن را خیلی دوست دارم این است که تبلیغات بزرگترین شرکت ها را با کوچکترین شرکت ها به یک صورت نشان می دهد، این خبر خوبی برای همه است. به این معنی که اگر کسی بالاترین بودجه تبیلغات را داشته باشد ارجحیتی نسبت به سایر رقبا ندارد.

هر بار که یک کلمه کلیدی را در Google جستجو می کنید، رقابت شروع می شود. به همین دلیل است که شما باید در هنگام تبلیغات در Google به شدت مراقب کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید باشید؛ زیرا ممکن است فورا هزینه که کرده اید را از دست بدهید. البته خیال تان راحت باشد گوگل بسیار قدرتمند است و پست هایی را به کاربران پیشنهاد می دهد که با کلمه کلیدی که کاربران جستجو می کنند مطابقت داشته باشد. دوستان عزیزم اگر از Google برای تبلیغات استفاده می کنید، هوشمندانه تر عمل کنید.

تبلیغات در گوگل ادوردز

نکات کلیدی هنگام تبلیغات در صفحه اول گوگل

برای شروع، به شما پیشنهاد می کنم یک حساب AdWords ثبت نام کنید. نگران نباشید، افتتاح حساب کاملا رایگان است و شما می توانید آن را از سایت Google AdWords باز کنید. پس از اینکه این حساب را باز کردید، باید با ساختن یک ساختار میزان جستجوی کلمات نزدیک به کلمه کلیدی تان را پیدا کنید.

شما می توانید ساختار ایجاد شده تان را هر طور که دوست دارید، سازماندهی کنید، اما روش بهینه تر آن است که به پیشنهادات گوگل ادوردز و دسته بندی های آن توجه نمائید. این کاملا به نفع شماست اگر میزان رقابت را با نتایجی که به شما نشان می دهد بسنجید.

ایجاد یک ساختار خوب و سند چشم انداز مناسب، می تواند مسیر شما را کنترل کند. همچنین می تواند اثربخشی تبلیغات شما را افزایش دهد.  شما همچنین باید از آنچه که رقبا انجام می دهند آگاهی داشته باشید.

برای شروع آزمایش، شما باید یک آگهی را بگذارید و آن را برای چند روز اجرا کنید. نتایج را وارد کنید و سپس یک مورد مربوط به آن را تغییر دهید. دو تبلیغ را در برابر یکدیگر اجرا کنید و ببینید کدام یک از نتایج بهتر را دریافت می کنید. تغییر و تکرار در طول مدت زمان طولانی، به شما در آشنایی با روند کار و رسیدن به نتیجه بهتر کمک بسزایی خواهد کرد.

توجه داشته باشید که گاهی اوقات شما می توانید یک آگهی عالی داشته باشید، اما به دلیل چیزی در وب سایت شما، تبدیل نشدنی است. از راه خود برای آزمایش وبسایت خود بیرون بیایید.

پرداخت هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل توسط تراپی

چگونه در گوگل تبلیغات کنیم؟

آیا این سوال هم برای شما پیش آمده است که هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل چه میزان می باشد؟ میانگین هزینه هر کلیک در Google AdWords بین 1 تا 2 دلار است. متوسط CPC در Display Network کمتر از $ 1 می باشد. همچنین گران ترین کلمات کلیدی در AdWords و Bing Ads حدود 50 دلار یا بیشتر برای هر کلیک در نظر گرفته شده است. برای آن که بتوانید تبلیغات در صفحه اول گوگل داشته باشید، تنها کافی است خدمت آن را از طریق لینک زیر سفارش دهید. متخصصان ما پس از دریافت وجه، در کمترین زمان ممکن به خدمت شما رسیدگی خواهند کرد. لازم به توضیح است برای تبلیغات در گوگل، نیاز است که شما سه گام زیر را طی کنید:

1. ابتدا تبلیغات خود را بنویسید.

2. عنوان، توضیحات و آدرس وب سایت تان را تعیین نمائید.

3. سپس از گزینه های مختلف، حداکثر مقداری که مایل به پرداخت در هر کلیک بر روی تبلیغ قرار داده شده؛ دارید را انتخاب کنید.

در نهایت پرداخت هزینه را می توانید به راحتی به متخصصان ما واگذار نمائید.

پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل با ویزا/مستر کارت

 

تجربیات شما درباره تبلیغات در صفحه اول گوگل چیست؟ لطفا آن را در کامنت ها با سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار 16 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر