یکی از جنبه‌های موفقیت استارت اپ‌هایی که به تازگی راه اندازی شده‌اند، مربوط می‌شود به خوب دیده شدن آن‌ها، یعنی کارآفرینان ممکن است برای آگاهی از برند و تبلیغات کسب و کار خود گاهی مبالغ زیادی هزینه کنند؛ چرا که این یک حقیقت است که بازدیدکنندگان در ابتدای امر جذب ظواهر کار خواهند شد. اما این یکی بخش کوچکی از هزینه‌هایی ست که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار متحمل آن می‌شوند. بنابراین توجه به مدیریت مالی و صرفه جویی در هزینه‌ها برای آن‌ها امری ضروری است. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا موثرترین راه کارها برای صرفه جویی در هزینه ها ی تکنولوژیکی کسب و کارها را برای شما بیان کنیم. در این مقاله ما راهنمایی‌های لازم را در این خصوص آورده‌ایم.

خطر فناوری و هدر رفتن منابع مالی

قبل از اینکه به راه کارهایی اشاره کنیم که می‌تواند به صرفه جویی در هزنیه‌ها کمک کند، بهتر است از یک خطر مالی که ممکن است صاحبان کسب و کارها را تهدید کند اشاره کنیم. این خطر مالی در زمینه‌ی استفاده از تکنولوژی و فناوری است.

صرفه جویی در هزینه ها

حتی کارآفرینانی که به ندرت از ابزارهای دیجیتال در کسب و کار خود استفاده می‌کنند، ممکن است از وسوسه‌های موجود در این زمینه نیز مصون نمانند.

مشک بزرگی که در این زمینه وجود دارد این است که زمانی که برای بخش‌های غیر ضروری کسب و کار از ابزارهای دیجیتال و فناوری اطلاعات استفاده شود، در حقیقت فرد کارافرین، سرمایه و منابع را از محل درست و جایی که واقعا به آن نیاز است، دور کرده است. که این می‌تواند باعث به هدر رفتن منابع مالی آن‌ها بشود.

این یکی از علل از بین رفتن منابع مالی برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار بود؛ علاوه بر این، دلایل دیگری نیز وجود دارد که ما به راه کارهایی برای مقابه با آن‌ها و صرفه جویی در هزینه‌ها اشاره کرده‌ایم. همچنان با ما باشید.

با راه کارهای صرفه جویی در هزینه ها ی کسب و کار آشنا شوید

در این مقاله راه کارهایی ارائه شده است که این راه کارها طی مطالعات و تحقیقات انجام شده توسط مشاوران و متخصصان در این زمینه به دست آمده است. لطفا آن‌ها را به دقت مطالعه کنید.

نرم افزارهای موجود را به دقت بررسی کنید

اگر از نرم افزارهایی استفاده می‌کنید که برای آن‌ها باید هزینه بپردازید، خوب بررسی کنید و ببینید که استفاده از کدامیک از آن‌ها  چندان هم سودمند نیست و کارآیی آنچنانی ندارد، سپس آن‌ نرم افزارها را از برنامه‌ی کاری خود حذف کنید، تا از هدر رفتن هزینه‌ها جلوگیری کنید. به این ترتیب اوین قدم را برای صرفه جویی در هزینه ها ی کسب و کار خود  برداشته اید.

محاسبه‌ی منابع مصرفی واقعی

استفاده از داده‌های دقیق و صحیح می‌تواند برای شما به طور دقیق مشخص کند که شما به واقع چقدر هزینه‌ی مصرفی دارید. برای این منظور بهتر است از نرم افزارهای مربوطه در این زمینه بهره ببرید. به این ترتیب هم از مدت زمانی که برای انجام یک کار صرف می شود اطلاع پیدا خواهید کرد و هم از هزینه‌ای که برای آن صرف می‌کنید مطلع خواهید شد و به این ترتیب، بسیار بهتر از قبل می‌توانید زمان و هزینه‌ها را مدیریت کنید.

صرفه جویی در هزینه ها

از نظر سنجی استفاده کنید

از کاربران بخواهید که نظرات خود را برای شما ارسال کنند. حتی یک قدم فراتر بگذارید و از افراد موفق در مشاغل بزرگ و صاحبان آن کسب و کارها مصاحبه به عمل آورید. بررسی کنید و ببینید که آن‌ها چه کارهایی را انجام داده و چه کارهایی را انجام نداده‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید  ضروریات را از جنبه‌های غیرضروری کار خود جدا کنید تا هزینه‌ها را در جای درست آن صرف کنید. این یک راه کار دیگر برای صرفه جویی در هزینه‌ها برای کسب و کار شماست.

بیشتر بخوانید :  استخدام یک مدیر مالی از روز اول شروع استارتاپ

از یک تکنولوژی جدید در ابتدا به طور موقت استفاده کنید

زمانی که متوجه می‌شوید یک فرصت تکنولوژیکی جدید از طریق ارائه‌ی یک دستگاه یا نرم افزار جدید به بازار در اختیار کاربران و قرار گرفته است، ابتدا سعی کنید که به صورت تستی از آن استفاده کنید. اگر ممکن است برای مدت زمان کوتاهی آن را اجازه کنید و مورد استفاده قرار دهید. اگر در عمل متوجه شدید که به کارتان می‌آید و می‌تواند راندمان کاری شما را بالا ببرد، آن را خریداری کنید.

سخن آخر

پس به منظور صرفه جویی در هزینه ها ی تکنولوژیکی کسب وکار خود، سعی کنید ابتدا نیازهای خود را مورد سنجش و بررسی قرار دهید، سپس برای تهیه‌ی ابزارها و امکانات لازم اقدام نمائید.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 25 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر