امروز زمانی که خبرهای مربوط به ارزهای دیجیتال را نگاه می کردم متوجه شدم که زیاد در مورد این گونه از ارزها صحبت کرده ایم. الان شاید زمان آن باشد که یکی از آن ها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم. همان طور که می دانید ارز دیجیتال اتریوم با هدف بر طرف کردن مشکلات ارز دیجیتال بیت کوین به بازار عرضه شد و توانست تنها در سال 2017 رشد 9000 درصدی داشته باشد. به این معنا که اگر شما 100 دلار روی این ارز سرمایه گذاری کرده باشید باید 9000 دلار بازده دریافت می کردید یعنی سرمایه شما 90 درصد سود و بازده داشته است! این مثال دلیل کافی برای سرمایه گذاری و خرید  اتریوم نیست؟! در این مقاله با تراپی همواره باشید تا نحوه خرید ارز دیجیتال اتریوم را به شما آموزش دهیم.

برای خرید اتریوم روش های مختلفی وجود دارد. در ادامه من روش های مختلف انجام این کار را به شما معرفی می کنم. علاوه بر این روش ها شما می توانید خرید این ارز دیجیتال را به ما بسپارید. برای این کار تنها نیاز که است با تراپی تماس بگیرید. همچنین اگر در مورد این ارز نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید : 

 

خرید ارز دیجیتال اتریوم

امروزه تقریبا خرید اتریوم نسبت به سال 2014 آسان تر شده است. چرا که سرویس های اکسچنجینگ زیادی امروزه به وجود آمده اند که تقریبا خرید همه نوع ارزها را برای شما راحت تر کرده اند. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این نوع سرویس ها شما باید ارز دیجیتالی داشته باشید تا بتوانید آن را به یک ارز دیگر تبدیل کنید. چرا که برای افرادی مانند ما که در ایران زندگی می کنیم، امکان خرید مستقیم وجود ندارد. به عنوان مثال شما اول باید خرید بیت کوین انجام دهید سپس آن را به اتریوم و یا ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید.

خرید  اتریوم : 

بر اساس جدید ترین نظر سنجی ها و بررسی هایی که انجام شده است، سرویس های زیر برای انجام این کار بهترین هستند :

  1. Changelly : این سرویس، دارای کاربری ساده ای است و شما به راحتی می توانید انواع ارزها را به یکدیگر تبدیل کنید. کارمزدی که این سرویس برای انجام تراکنش های خود می گیرد 0.5 درصد است که به نظر عادلانه می رسد!

خرید ارز دیجیتال اتریوم
  1. Binance : اگر شما در ابتدای راه خرید ارز دیجیتال هستید این گزینه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. همچنین شما می توانید از این سرویس برای تلفن همراه خود که دارای سیستم عامل اندروید و یا ios هست استفاده کنید. این سرویس از جمله سرویس هایی است که شما تنها در صورت داشتن یک ارز دیجیتال می توانید اتریوم را خریداری کنید.

خرید ارز دیجیتال اتریوم
  1. Coinbase : در مورد این سرویس ما خیلی صحبت کرده ایم و حتما می دانید که با استفاده از آن می توایند خرید و فروش اتریوم را داشته باشید. این سرویس تنها برای بعضی از کشورها قابل استفاده است ولی ما این روش را نیز به شما معرفی کردیم تا با آن آشنایی داشته باشید.

خرید ارز دیجیتال اتریوم
  1. CEX.io : اگر شما به دنبال سرویسی هستید که امتحان خود را در این زمنه پس داده باشد و مورد اعتماد هم باشد، این گزینه انتخاب شماست چرا که  قدیمی ترین سرویس اکسچنجینگ است. این سرویس از سال  2013 تا کنون در حال فعالیت است و از ارزهای دیجیتال مختلفی پشتیبانی می کند.

خرید ارز دیجیتال اتریوم

همراهان عزیز امیدوارم که اطلاعات لازم در مورد خرید اتریوم را بدست آورده باشید. دقت کنید که بعد از خرید، ارز خود را سریعا با کیف پولی که برای ارز در نظر گرفته اید انتقال دهید. چرا که این سایت ها دارای امنیت زیادی برای نگهداری ارز دیجیتال نیستند. 

 

برای درخواست خرید اتریوم، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 28 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر