آیا تا کنون از وب سایت  آگودا (agoda) خرید کرده اید ؟ آیا اصلا با این وب سایت آشنایی دارید؟  یا نام آن را شنیده اید؟ در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با این وب سایت فوق العاده آشنا نمائیم و نحوه ی انجام خرید از این سایت را نیز به شما آموزش دهیم.

آگودا (agoda) یکی از سریعترین پلتفرم های رزرو آنلاین در جهان است که در سال 2005 ارائه و راه اندازی شد و به سرعت در آسیا گسترش یافت و در سال 2007 توسط شرکت Booking Holdings به عنوان بزرگترین وب سایت رزرو آنلاین اتاق هتل در دنیا شناخته شد. آگودا (agoda) در مرکز اصلی سنگاپور مستقر است که درای 53 دفتر می باشد که در شهرهای بزرگ بیش از 30 کشور قرار دارند. همچنین بیش از 3700 کارمند در سراسر جهان برای این شرکت مشغول به کار هستند. این شبکه ی رزرو هتل، دارای بیش از 2 میلیون ملک مسکونی می باشد که شامل آپارتمان ها، ویلا ها، خانه ها و هتل ها با بیش از 15 میلیون مسافر واقعی می باشد. Agoda یک پیشگام در ارائه مکان های استقرار می باشد که از ابتدا ویلا و خانه ها را در سراسر منطقه برای اقامت ارائه می داد.

آگودا (agoda) محل های استقرار برای مسافران را تقریبا در سراسر شهر، ارئه می دهد؛ از بهترین هتل های زنجیره ای بین المللی تا مهمانسراهای خانوادگی. آگودا به طور کلی سعی کرده است تا نیاز تمام مسافران در هر زمینه ای را، به گونه ای برآورده شود. به طور مثال : شما می توانید بعد از یک روز پرمشغله درخواست یک ماساژ خاص را داشته باشید و این امکان برای شما وجود خواهد داشت که هتلی را با چنین امکاناتی رزرو نمائید، که خواسته ی شما برآورده شود به علاوه امکاناتی متنوع دیگری نیز در این سایت برای مسافران وجود دارد، مثلا :  ممکن است شما بخواهید یک هفته اضافه تر بمانید یا اینکه همه امکانات موجود را تجربه کنید. با استفاده از این سیستم رزرو هتل شما قار خواهید بود تا در زمان و در هزینه های خود صرفه جویی نمائید. کافیست یک بار تجربه کنید.

نحوه خرید از سایت آگودا (agoda)  

برای انجام خرید از این سایت، که به عبارتی همان انجام عملیات رزرو هتل و پرداخت هزینه ی رزرو می باشد، شما می بایست مراحل زیر را طبق آنچه برای شما مشخص شده است به آسانی  طی نموده و اتاق یا هتل مورد نظر خود را با موفقیت رزرو نمائید.

گام اول : ابتدا شما وارد وب سایت Agoda شده و مطابق با آنچه در عکس زیر مشخص شده است، مکان مورد نظر را که قصد دارید در آن جا هتل رزرو نمائید، تاریخ ورود و نیز تعداد روزهایی که قصد دارید در آنجا اقامت داشته باشید و نیز تعداد اعضا را مشخص نموده و با کلیک بر گزینه ی   search   عملیات جستجوی هتل های مورد نظر شما در صورت وجود جای خالی برای شما انجام شده و نمایش داده می شود.

آگودا (agoda)

گام دوم : در اینجا هتل هایی که با شرایط شما مطابقت داشته اند با مناسب ترین قیمت ها در صفحه برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید یک هتل را با توجه به موقعیت و امکانات و قیمت مشخص شده برای آن، انتخاب نموده و بر روی نام آن هتل کلیک نمائید.

آگودا (agoda)

گام سوم : پس از ورود به مشخصات هتل مورد نظر و مطالعه موارد ذکر شده در صورتی که مایل به رزرو آن هستید بر روی  Book now   کلیک نمائید.

آگودا (agoda)

گام چهارم : از این مرحله شما وارد مراحل پرداخت شده که پس از وارد کردن مشخصات خواسته شده، و پرداخت مبلغ مورد نظر با استفاده از کارت های اعتباری ویزا کارت یا مسترکارت، مراحل رزرواسیون هتل شما تکمیل شده و هتل مورد نظر برای شما رزرو خواهد شد.

آگودا (agoda)

خدمت تراپی برای انجام رزرو هتل و خرید از سایت Agoda

عزیزان در صورتی که هیچ یک از انواع کارت های اعتباری ویزاکارت یا مسترکارت را در اختیار ندارید، می توانید عملیات پرداخت را با خیال راحت به ما بسپارید. همکاران ما در تیم تراپی، در اسرع وقت پرداخت هزینه ی مشخص شده را برای شما انجام خواهند داد. کافیست لینک پرداخت را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید.

  پرداخت هزینه ی خرید از  آگودا (agoda)

تاریخ انتشار 26 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر