tvc-mall.com وب سایت عرضه کننده حرفه ای لوازم جانبی تلفن همراه می باشد. در این فروشگاه اینترنتی کلیه برند های تلفن همراه به همراه ملزومات آن ها ارائه می شود. بخشی از این وب سایت متعلق است به پر فروش ترین محصولات، و بخشی مربوط است به جدید ترین های تلفن همراه. عزیزان! چنانچه قصد خرید از سایت tvc-mall.com را دارید، با ما همراه باشید.

tvc-mall.com

 

نحوه خرید از سایت tvc-mall.com

 دوستان! TVC به شما توصیه می کند که برای شروع، در این سایت ثبت نام به عمل آورید. اما چنانچه مایل به این کار نیستید، از پشتیبانی میهمان ها در این سایت نیز استقبال می شود. اما اگر ثبت نام شما در سایت انجام شود، می توانید از پشتیبانی بهتر و بیشتری بهره مند شوید. پروسه ثبت نام  حداکثر 2 دقیقه طول می کشد.

چگونگی ثبت نام در سایت TVC 

برای ثبت نام در سایت دو روش وجود دارد : 

  • روی دکمه «Register» در بالای صفحه اصلی کلیک نموده و اطلاعات ثبت نام را پر کنید و روی «continue» کلیک کنید. لطفا از ایمیل های مکرر خود استفاده کنید تا اطلاع رسانی به شما در آینده به آسانی انجام شود.
  • روی «sign in» در بالای صفحه کلیک کنید و با حساب گوگل، یاهو یا مایکروسافت خود ثبت نمائید.

در نهایت برای تکمیل ثبت نام خود می بایست ایمیل خود را وریفای نمائید. برای این کار، وارد حساب کاربری خود می شوید و روی لینک "security center"کلیک می نمائید سپس جاهای خالی را پر نموده و روی "verify" کلیک می کنید.

چگونه محصول مورد نظر خود را برگزینیم؟

از آن جا که در سایت TVC Mall محصولات بسیاری وجود دارد و تنوع محصولات ارائه شده فراوان است، در ادامه راهنمائی های لازم در خصوص انتخاب محصول مورد نظرتان را برای شما آورده ایم. با ما یاشید.! 

برای انتخاب محصول، سه راه وجود دارد : 
1. در کادر جستجو در بالای صفحه. نام کامل محصول یا کلید واژه های مربوط به آن را وارد نموده و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

2. از طریق «Wholesale Categories» در سمت چپ، در دسته اصلی و سپس زیر شاخهبه جستجو بپردازید تا محصول مورد نظر خود را بیابید. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال مورد iPhone 5s هستید، ابتدا وارد iPhone Accessories شوید سپس  iPhone 5 و در آخر  5s Cases را انتخاب کنید.

3. جستجو با نام تجاری و محدود کردن آن. به عنوان مثال، برای مورد iPhone 5s، به بخش Apple iPhone 5s بروید.

4.در نهایت اگر هنوز در پیدا کردن آنچه که می خواهید دچار مشکل هستید با کلیک بر روی دکمه Live Chat در گوشه سمت راست بالا، با مرکز ارائه خدمات به مشتریان در تماس باشید. 

همراهان عزیز! در صورتی که قصد خرید از این سایت را دارید و موفق به انتخاب محصول مورد نظرتان شده اید، ولی برای پرداخت هزینه محصول دچار مشکل هستید، می توانید این کار را به ما بسپارید. شما می توانید درخواست خود را از طریق تکمیل و ارسال فرم زیر به ما اعلام نمائید. همکاران ما در تیم تراپی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

پرداخت با پی پال

تاریخ انتشار 02 مهر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر