Name.com یک شرکت ثبت دامنه معتبر ICANN و نیز یک شرکت web hosting می باشد که در سال 2003 توسط بیل Mushkin تاسیس شد. Name.com در حال حاضر بیش از 320،000 مشتری و 1.9M دامنه را تحت مدیریت خود گرفته است. مقاله ای که پیش رو دارید جهت آشنایی بیشتر شما با شرکت name.com ، و بیان نحوه خرید دامنه name. از این شرکت برای شما تهیه و تنظیم شده است. لطفا با ما همراه باشید.

خرید دامنه name.

دامنه name. چیست؟

نام دامنه name. با توجه به اطلاعات شخصی شما طراحی شده است. هنگامی که شما یک دامین name. را خریداری می کنید، در واقع یک آدرس اینترنتی را به صورت فردی و منحصر به فرد برای خود خریداری کرده اید که کاملا غیر تجاری است. بنابراین، هنگام ثبت نام برای خرید دامنه NAME، در مورد مسائل مربوط به علامت تجاری نگران نباشید. خرید دامنه name. یکی از بهترین راه های ایجاد یک هویت دیجیتال است که برای شما منحصر به فرد است.

چرا دامنه بخریم؟

چنانچه قصد ایجاد یک وب سایت دارید، اولین گام در ساخت وب سایت خرید و ثبت دامنه برای آن وب سایت می باشد. دامنه عبارتست از آنچه که شما در نوار مرورگر خود وارد می کنید تا به سایتی وارد شوید. به عنوان مثال : www.name.com 

برخی از مهم ترین خدمات شرکت Name.com

خدماتی که این شرکت ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشد:

  • (DNS Domains) دامنه های DNS
  • (Web Hosting) میزبانی وب
  •  (e-mail sevices) سرویس های ایمیل
  • (SSL certificates) گواهینامه های SSL
  • سایر محصولات وب سایت 

 

نحوه خرید دامنه name.

دوستان و همراهان گرامی! به منظور خرید دامین name. مراحل زیر را همراه ما انجام دهید.

1. ابتدا وارد سایت name.com شوید و نام مورد نظر خود را وارد نموده و دکمه search را کلیک نمائید. پس از اتمام عملیات جستجو توسط وب سایت name. ، تعدادی نام مطابق با آنچه شما وارد کرده اید به شما پیشنهاد می شود.

2. در این مرحله از میان نام های پیشنهادی، یکی را برگزینید و به منظور پرداخت هزینه ای که برای آن مشخص شده است به مرحله بعد بروید.

3. در این مرحله شما باید مبلغ مشخص شده را واریز نمائید تا مراحل خرید دامنه را تکمیل نمائید.

 

سبزاندیشان گرامی، در این مقاله نحوه خرید دامنه name. و نیز خرید دامنه از سایت name.com را برای شما بیان کردیم. امیدواریم مطالب ذکر شده توانسته باشد به اطلاعات شما در زمینه خرید دامنه برای وب سایت، بیافزاید. عزیزان، در صورتی که هم اکنون تصمیم گرفته اید که از وب سایت name. خرید نمائید ولی برای پرداخت هزینه آن با مشکل مواجه هستید، این کار را به ما بسپارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده هرگونه خدمت رسانی به شما کاربران گرامی می باشند. برای این منظور با همکاران و مشاوران مجرب ما، توسط چت آنلاین در تماس باشید و درخواست خود را از این طریق به ما اعلام نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن به کلیه درخواست های شما رسیدگی خواهیم کرد. 

همراهان همیشگی! اعتماد شما، افتخار ماست. خدمت رسانی به شما دوستان، هدف ماست. نیاز خود را با ما در میان بگذارید!

تاریخ انتشار 10 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر