این روزها مسئله ی امنیت برای کاربران دنیای دیجیتال حرف اول را می زند زیرا با پیشرفت تکنولوژی خطراتی که حریم خصوصی کاربران و امنیت اطلاعات آن ها را تهدید می کند دو چندان شده است. به این دلیل است که همواره کاربران سیستم های کامپیوتری به دنبال نرم افزارهایی هستند که بتوانند با استفاده از آن ها قدری امنیت سیستم های خود را بالا ببرند و اولین قدم در این زمینه استفاده از آنتی ویروس ها است. اما چرا اغلب اوقات با نصب انتی ویروس ها باز هم با مشکلات امنیتی مواجه هستیم و نتیجه ی مطلوب از به کارگیری آن نرم افزار برای ما حاصل نمی شود؟ برای آگاهی از علت این مشکل، ما را در ادامه ی این مقاله دنبال کنید در این مقاله اطلاعاتی را در مورد خرید نرم افزارهای اورجینال که باید بدانید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

چرا نرم افزار اورجینال بخریم؟ اهمیت خرید نرم افزارهای اورجینال

این روزها شاهد این مسئله هستیم که بسیاری از نرم افزارها به صورت کرک شده در بازار ارائه شده اند و با هزینه ای ارزان تر در دسترس کاربران قرار گرفته اند از جمله نرم افزار های سیستم عاملی. بسیاری از افراد به جای تهیه ی نسخه ی اصلی یا اورجینال سیستم عامل نسخه ی کرک شده ی آن را تهیه می کنند و روی سیستم های خود نصب می کنند که این کار بسیار اشتباهی است چرا که خود را از کلیه امکاناتی که نرم افزارهای اروجینال برای آن ها فراهم کرده اند، محروم می کنند.

خرید نرم افزارهای اورجینال

حتما مایلید بدانید استفاده از نرم افزارهای اورجینال چه مزایایی دارد و چرا خوب است که نسخه ی اصلی آن ها را تهیه کنیم؟

 مزایای استفاده از نرم افزارهای اورجینال عبارتند از :

  • نرم افزارهای اصلی بسیار پایدارترند
  • امکان به روز رسانی برای آن ها به صورت واقعی، رایگان می باشد.
  • از طرف شرکت ارائه دهنده به طور کامل پشتیبانی می شوند.
  • دارای امنیت بیشتری در مقابل حملات سایبری بد افزارها می باشند
  • کارایی بیشتر دارند
  • توانائی تشخیص و عیب یابی در آن ها وجود دارد.

حال می پردازیم به مشکلی که در ابتدا به آن اشاره کردیم؛ عدم کارایی یک آنتی ویروس دو علت می تواند داشته باشد، یا نرم افزار به صورت کرک شده تهیه شده است که در این صورت امکاناتی که در بخش قبلی ذکرکردیم برای ان وجود ندارد و طبیعتا بعد از مدتی با مشکل مواجه خواهد شد چرا که نرم افزار آنتی ویروس از جمله نرم افزارهایی است ک مرتبا باید به روز رسانی شود.

شاید بگوئید که من نسخه ی اصلی را دارم اما باز هم با مشکل مواجه شده ام. در این جا باید بگویئم که علت مشکل را باید در سیستم عامل جستجو کرد. اگر سیستم عامل شما نیز نسخه ی اصلی نباشد، می تواند نرم افزارهای اروجینالی که در بستر آن سیستم عامل کار می کنند را نیز دچار مشکل کند. پس نکته ی مهم تر ایجاد یک بستر امن برای نرم افزارهای اورجینال است.

پس دوستان عزیز، توصیه می شود که سیستم عامل خود را که مهم ترین نرم افزار سیستم شما است، حتما از بسته های اورجینال تهیه کنید. همچنین نسخه ی اصلی نرم افزارهای کاربردی از قبیل : مجموعه ی آفیس، فتوشاپ و به خصوص آنتی ویروس و... را بر روی سیتم خود نصب کنید تا از امکانات نسخه ی اروجینال آن ها برخوردار شوید.

اغلب مشکلی که کاربران برای خرید محصولات اورجینال با آن مواجه هستند این است که کارت اعتباری در اختیار ندارند و نمی توانند هزینه ی مربوطه را بپردازند. اما دوستان اصلا نگران این مسئله نباشید، شما می توانید با خیال راحت این کار را به تیم تراپی ، ارائه دهنده ی انواع خدمات پرداخت الکترونیکی ، بسپارید.

خدمت تراپی برای خرید نرم افزارهای اورجینال

گرامیان، جهت خرید نرم افزارهای اورجینال کافیست پس از طی کردن فرایند خرید، لینک پرداخت هزینه را برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن، هزینه ی مربوطه را برای شما پرداخت کرده و فرایند خریدتان تکمیل می گردد.

برای پرداخت هزینه خرید نرم افزارهای اورجینال، کلیک کنید!

از اینکه تا پایان این مقاله نیز همراه ما بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بذارید.

تاریخ انتشار 25 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    حمید سروری ۲۹ امرداد ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    عرض ادب و احترام
    دانلود یا کرک یا خرید ورژن اخر یا یکی به اخر ماژول propelements از مجموعه نرم افزاری hydrocomp مدنظرم است.
    لطفا زمان قیمت ؟

  • تصویر آواتار
    مهدی حکیمی ۱۱ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    نرم افزار ریهاکام رو بگید چقدر میشه

فرم ارسال نظرات کاربر