تم فارست، نام آشناترین وب سایت، بین طراحان سایت می باشد. کمتر کسی پیدا می شود که در زمینه طراحی سایت فعالیت داشته باشد ولی تاکنون قالبی از این وب سایت خریداری نکرده باشد. در مقاله معرفی خدمات تم فارست به توضیح مفصلی در رابطه با این وب سایت پرداخته ایم. در این مقاله نیز  با آموزش خرید قالب های سایت تم فارست آشنا خواهید شد. جهت خرید از این وب سایت لازم است شما نیز یکی از دارندگان حساب پی پال باشید و یا اینکه این کار را به شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی بسپارید تا خرید را برای شما انجام دهند. ما در شرکت تراپی ، خدمات پرداخت های ارزی بین المللی را برای شما عزیزان بر عهده گرفته ایم.

سفارش خرید از سایت ThemeForest

آموزش خرید قالب های سایت تم فارست

در این بخش از مقاله به صورت گام به گام خرید قالب های سایت تم فارست را به شما آموزش خواهیم داد. لطفا شما نیز این مراحل را با ما انجام دهید.


خرید قالب های سایت تم فارست

گام اول :

برای خرید قالب های سایت تم فارست ابتدا به سایت تم فارست به آدرس www.themeforest.net مراجعه کنید تا انواع دسته بندی های قالب را مشاهده نمائید. سپس با توجه به نیاز خود به هر یک از دسته بندی ها مراجعه کنید. 

خرید قالب های سایت تم فارست

گام دوم : 

در این مرحله پس از انتخاب قالب مورد نظرتان، به صفحه ی مربوط به آن قالب هدایت می شوید.  پس از آن شما می توانید توسط حساب پی پال تان قالب مورد نظر را خریداری نمائید. در صورتی که اکانت paypal ندارید، این کار را به ما بسپارید. 

خرید قالب های سایت تم فارست

گام سوم :

در این مرحله شما باید هزینه ی قالبی که انتخاب کرده اید را بپردازید. کافیست اطلاعات پرداخت را وارد نمائید. پس از پرداخت هزینه لینک دانلود برای شما ارسال خواهد شد. چنانچه امکان پرداخت هزینه برای شما وجود ندارد می توانید پرداخت هزینه را به تراپی بسپارید.


طراحی سایت یکی از شغل هایی است که به خلاقیت زیادی نیاز دارد. تم فارست یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده انواع قالب و پلاگین می باشد که می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

سفارش خرید از سایت ThemeForest

متخصصان زیادی در سراسر جهان با توجه به دسته بندی های مختلف مانند قالب های تخصصی، شخصی، پزشکی، کودکانه و ... قالب های خود را برای فروش بارگزاری کرده اند. تمامی این متخصصان از فیلترهای شرکت envato گذشته اند. ( امکان خرید محصولات envato با پرداخت ارزی تراپی وجود دارد.)

شما نیز با مطالعه کامنت ها، نظرات مختلف را مشاهده خواهید کرد و می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 از حسن انتخاب شما گرامیان، صمیمانه سپاسگزاریم! در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید، یا سوالات خود را از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در میان بگذارید.

لطفا نظر خود را با دیگر دوستان از طریق کامنت ها به اشتراک بگذارید.

فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    داوودی ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    من در خواست خرید قالب از سایت تم فارست و انواتو را داشتم
    سایت شما خرید را انجام می دهد ؟

  • تصویر آواتار
    پشتیبانی سایت ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام و احترام
    پرداخت و خرید از سایت envato و زیر مجموعه های آن در سایت ما انجام می پذیرد
    پرداخت را سایت ما در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد
    کافیست در سایت عضو شوید و سفارش خود را در سایت ثبت کنید تا خرید شما از سایت مورد نظر انجام شود
    موفق باشید

  • تصویر آواتار
    مهدی مددی ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    خرید گیفت کارت

فرم ارسال نظرات کاربر