قشنگ ترین و بهترین حس، چیزی جز اندیشه زیبا و لذت بردن از زندگی نیست. زمانی از این اندیشه زیبا لذت خواهید برد که از آن، به نحو احسن استفاده کنید. به لطف حضور وسایل ارتباط جمعی، دیگر مکان، معنا و مفهوم سابق را ندارد و شما به راحتی، بدون مهاجرت می توانید در کشور خود از استعدادهای خدادادی تان، به بهترین وجه ممکن استفاده کنید، کسب درآمد کنید و درآمد ارزی خود را در کشور خود مورد استفاده قرار دهید. حتما می پرسید چگونه؟ با تراپی همراه شوید تا شما را با نحوه تبدیل وب مانی به ریال و انتقال پول از وب مانی به ایران اشنا کنیم.

تبدیل وب مانی به ریال چه ضرورتی دارد؟

امروزه به مدد تکنولوژی، اینترنت و وسایل الکترونیکی و دیجیتال ، وقتی شما از تخصص کافی در هر زمینه یا زمینه های مختلف برخوردار باشید، می توانید درآمد خود را نیز به طرز چشم گیری افزایش دهید. تنها لازم است از اعتماد به نفس کافی برخوردار باشید و بر ترس خود غلبه کنید تا بتوانید از نقطه ی امن خود خارج شده و همکاری با کارفرمایان در دیگر کشورها را آغاز نمایید. در این صورت می توانید در حساب وب مانی خود دلار دریافت کنید. آیا تا کنون تجربه ی انجام کارهای فریلنسری را داشته اید؟ اصلا آیا حساب وب مانی دارید؟ اگر پاسختان به این سوال منفی است، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمایید. مجموعه تراپی در مدت زمانی بسیار کوتاه اقدام به ساخت حساب وب مانی برای شما خواهد کرد.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی کلیک فرمائید

پس از آن می توانید درآمد خود را در حساب وب مانی تان دریافت نموده و به کمک تیم تراپی تبدیل وب مانی به ریال را انجام دهید. خدمت به شما عزیزان، مایه ی افتخار متخصصان ما در مجموعه تراپی می باشد؛ و در همین راستا بر آن شدیم تا با نقد کردن درآمد ارزی، در جهت رفاه حال شما سروران گرامی گام مثبتی برداریم.

تبدیل وب مانی به ریال

پیش از این، خدمت تبدیل دلار پی پال به ریال در  وب سایت تراپی، توانست بازخورد بسیار خوبی بین کاربران آنلاین داشته باشد؛ بنابراین با توجه به درخواست های مکرر شما گرامیان، امروز نیز با خدمت تبدیل وب مانی به ریال در خدمت شما هستیم. لطفا همچنان با ما همراه باشید تا با نحوه تبدیل پول وب مانی به ریال آشنا شوید.

نحوه تبدیل دلار وب مانی به ریال

آیا شما همه چیز در مورد حساب وب مانی را می دانید؟ مطمئنا، وب مانی به عنوان یک سیستم بین‌المللی آنلاین دارای امکانات فراوانی است که شما باید با چگونگی و نحوه استفاده از آن آشنایی کافی داشته باشیدبه طور مثال، انتقال پول با وب مانی یکی از فعالیت هایی است که کاربران زیادی با آن سروکار دارند؛ یا انتقال پول از وب مانی به ایران یکی دیگر از مواردی است که لازم است حتما در مورد آن بدانید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می توان تبدیل وب مانی به ریال را انجام داد.

اهمیت اعتبار یک شرکت خدمات پرداخت ارزی برای تبدیل وب مانی به تومان

زمانی که از کاربران وب مانی نظر سنجی به عمل می آوریم؛ متوجه می شویم افراد زیادی هستند که درآمد ارزی دارند ولی به دلایل مختلفی از جمله عدم اعتماد به شرکتی که خدمت نقد کردن درآمد ارزی را انجام می دهد، بالا بودن نرخ کارمزد، سرعت عمل پائین و هزاران دلیل دیگر ترجیح می دهند تبدیل انواع ارز به ریال را انجام ندهند؛ و به دنبال آن از کار با کلاینت های خارجی نز انصراف می دهند.

همراهان گرامی، بهترین پیشنهادی که ما می توانیم برای شما داشته باشیم این است که برای پیدا کردن یک شرکت های معتبر خدمات پرداخت ارزی جستجو کنید. همانطور که می دانید، فضای آنلاین پر شده از سایت هایی که مربوط به شرکت های غیر مطمئن هستند و بدون داشتن هیچگونه اعتباری، خدمات ارزی ارائه می دهند. پس خیلی مراقب باشید و حتما در انتخاب یک شرکت پرداخت ارزی مطمئن و امن دقت کافی به خرج دهید، کامنت نظرات را بخوانید و سوابق کاری آن شرکت را نیز بررسی کنید.

تراپی یکی از معتبرترین شرکت های خدمات پرداخت ارزی می باشد که سال هاست در این حوزه به مشتریان عزیز خود خدمت رسانی می کند. شما می توانید به طور رایگان با مشاوران ما صحبت کنید و در مورد نرخ کارمزد و مدت زمان انجام خدمات اطلاعات کافی به دست آورید. به علاوه می توانید کامنت ها را بخوانید تا نظر سایر کاربران را نیز در این رابطه بدانید. پس از آن تصمیم خود را برای انتخاب یک شرکت معتبر خدمات ارزی نهایی کنید.

تبدیل وب مانی به تومان در تراپی

آموزش تبدیل وب مانی به ریال در سایت تراپی

دوست گرمی! از اینکه ما را جهت خدمت تبدیل وب مانی به تومان، انتخاب کرده اید به خود می بالیم. ما می توانیم انواع حساب وب مانی شما را به ریال تبدیل کنیم و پس از آن شما به راحتی می توانید با مراجعه به عابر بانک های داخل ایران، معادل ریالی وجه تان را دریافت نمائید.

برای بهره مندی از این خدمت مراحل زیر را گام به گام با ما انجام دهید.

مرحله اول : روی لینک نقد کردن درآمد ارزی که در ادامه مشاهده می نمایید کلیک نمایید.

برای نقد کردن درآمد ارزی به ریال کلیک فرمائید

مرحله دوم : درصفحه ای که مشاهده می کنید، اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید، فرم را تکمیل کرده و درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که شماره حساب بانک ایرانی، که می خواهید معادل وجه تان به ریال را دریافت نمائید، با دقت وارد کنید. ( لازم به توضیح است برای مبالغ بالای 200 دلار، نیاز به شماره شبا بانک می باشد، اما برای مبالغ کمتر از 200 دلار، تنها شماره کارت بانکی تان، کافی است.)

 به همین راحتی، تنها در دو گام، می توانید درخواست خود را ثبت نمایید؛ پس از آن در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهد شد.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه تبدیل دلار وب مانی به ریال آشنا کنیم تا شما به هیچ وجه نگران این نباشید که در صورت کسب درآمد ارزی در حساب وب مانی خود، چگونه تبدیل وب مانی به ریال را انجام دهید. مجموعه تراپی، متشکل از تیمی کارآزموده و متخصص با هدف خدمت به شما سروران گرامی، انواع خدمات پرداخت ارزی را ارائه نموده است. جلب رضایت کامل شما عزیزان، مایه افتخار ماست.

لطفا با ارائه نظرات خود در کامنت ها، ما را در بهبود خدمات مان یاری نمایید. از توجه و همراهی تان صمیمانه سپاسگزاریم!

تاریخ انتشار 27 مهر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    محمدرضا ۱۱ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام حداقل میزان تبدیل وبمانی به ریال چقدره دلارو عرض میکنم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۲ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      شما هر میزان دلار وب مانی داشته باشید می توانید از طریق سایت آن را نقد کنید

  • تصویر آواتار
    میثم ۱۱ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام .لطفا بفرمایید چنددرصد کارمزد تبدیل دلار به ریال کسرمیشه؟

  • تصویر آواتار
    ll ۰۱ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    شما خودتونم دقیقا یکی از همون سایتهایی هستید که میگید. چون همتون تو سایت هاتون بجای اطلاع دادن فقط گفتید به ما رجوع کنید و از بقیه بترسید!!!! اوج بی اعتمادی به شما از همینجا واضحه که با تایتل آموزشی اومدید و هیچ آموزشی ندادید و گفتید به شما رجوع بشه!!! خودتونم هیچ پخی نیستید. ی حساب خارجی دارید و با اون منتقل میکنید دیگه الکی چی جو میدید؟!

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      ما تا جایی که ممکن بوده آموزش و اطلاعات مان را به مشتریان به صورت کامل ارائه کرده ایم و این موضوع را میتوانید به وضوح در بخش بلاگ سایت یا پشتیبانی آنلاین سایت ملاحظه بفرمایید . بحث نقل و انتقالات و پرداخت یک موضوع تخصصی می باشد شاید شما در گیر وداد این موضوع نباشید اما این موضوع به دلیل پیچیدگی های تحریم علیه ایران بسیار سخت و غیر ممکن شده است . امیدوارم که توضیحات من باعث بشه در قضاوت تان تجدید نظری کنید .
      موفق باشید دوست گرامی

  • تصویر آواتار
    مجید ۱۷ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام کارگر اینترنتی هستم درآمد روزی 40 دلار بخوام از کیف پول الکترونیک وبمانی به ریال تبدیل کنم باید کارمزد پرداخت کنم ؟ یا کمتر از 100 دلار رایگان انجام میدهید؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۴ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام
      ما کلا برای نقد کردن هامون چه ۱ دلار چه ۱۰۰۰ دلار هزینه ای بابت کارمزد کسر نمیکنیم . موفق باشید

  • تصویر آواتار
    زهرا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    اگه از کارت بانکی اقوام که به اسم خود شخص نیست استفاده بشه، احراز هویت تایید میشه؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام خیر می بایستی تمامی مدارک جهت احراز هویت بنام یک شخص باشد

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام خیر می بایستی تمامی مدارک جهت احراز هویت بنام یک شخص باشد

  • تصویر آواتار
    تقی رحمانی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام چطوری باید وب مانی رو به حساب شما انتقال بدیم . من در صرافی یوتی بایت وب مانی دارم .انتقال اون مثل انتقال ارزهای دیجیتاله؟

  • تصویر آواتار
    مهسا سهام ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام افتتاح حساب وب مانی انجام میدین؟
    دلار وب مانی رو خودتون نقد میکنید؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام بله هم افتتاح حساب وب مانی هم نقد کردن ان در سایت انجام می شود

  • تصویر آواتار
    Maria ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام حتما باید دلار وب مانی باشه امکان انتقال روبل وب مانی يعني wmp وجود داره؟

  • تصویر آواتار
    محمد پورپیرعلی ۱۳ مهر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام یه سوال داشتم امکان ارسال وجه از وب مانی به پاییر وجود داره یا فقط بین حساب های وب مانی میشه وجه جابجا کرد؟

فرم ارسال نظرات کاربر