در مقالات قبلی شما را با سیم کارت بین المللی آشنا کردیم و توضیحات کاملی در ارتباط با این نوع سیم کارت ها و نحوه ی خرید آن ها در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. به علاوه انواع سیم کارت های بین الملل را برای شما معرفی کردیم. قطعا می دانید که برای استفاده از این سیم کارت ها لازم است که آن ها را شارژ کنید. در مقاله ای که پیش رو دارید تراپی شما را با نحوه شارژ سیم کارت بین المللی نیز آشنا خواهد کرد. پس با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید

 

شارژ سیم کارت بین المللی

نحوه شارژ انواع سیم کارت بین المللی

اکثر سیم کارت هایی که پیش از این به شما معرفی کردیم، دارای یک برنامه تلفن همراه نیز می باشد که شما می توانید با استفاده از آن برنامه سیم کارت خود را شارژ نمایید. هر کدام از این سیم کارت ها طرح های مختلفی را به شما پیشنهاد می دهند که شما متناسب با نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و از طریق آن سیم کارت خود را شارژ نمائید. تقریبا در تمامی انواع این سیم کارت ها شما می توانید پرداخت هزینه شارژ را از طریق کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت انجام دهید. اما اگر این نوع کارت های اعتباری را در اختیار ندارید، یا کارت های اعتباری شما دارای اعتبار کافی نمی باشد، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خرید کارت اعتباری و یا شارژ آن را برای همکاران ما در مجموعه تراپی ارسال نمائید. ما در اسرع وقت به تمامی درخواست های شما رسیدگی خواهیم کرد. به این ترتیب شما می توانید شارژ سیم کارت بین الملل راخودتان انجام دهید.

خرید فوری کارت قابل شارژ                                                                                                                                                                                             پرداخت با ویزا / مستر

شارژ سیم کارت بین الملل توسط تراپی

عده ای از عزیزان تمایل دارند که شارژ سیم کارت اعتباری خود را به یکی از شرکت های معتبر خدمات ارزی بسپارند تا از صحت فرایند شارژ سیم کارت خود اطمینان کامل حاصل کنند. برای این دسته از عزیزان ما در مجموعه تراپی شارژ سیم کارت بین الملل را بر عهده گرفته ایم. تنها کافیست شما درخواست خود را برای ما ارسال کرده، سپس معادل ریالی شارژ مورد نظر خود را به حساب شرکت تراپی پرداخت نمایید، و منتظر شارژ سیم کارت خود در کمتر از دو ساعت کاری باشید.

شارژ سیم کارت بین المللی

پس لطفا از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید!

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

نکات مهم در مورد شارژ سیم کارت بین المللی

دوستان گرامی! قبل از این که برای شارژ سیم کارت خود اقدامی نمائید، لازم است نکاتی را که در این بخش از مقاله ذکر کرد ایم، با دقت مطالعه کنید.

  • شارژ سیم کارت بین المللی که انجام می دهید غیر قابل بازگشت است.  یعنی در صورتی که اعتبار خودِ سیم کارت شما شده باشد، سپس برای شارژ آن اقدام کنید، وجهی را که برای شارژ سیم کارت پرداخت کرده اید، به هیچ عنوان نمی توانید پس بگیرید.
  • بعد از شارژ سیم کارت بین المللی، یک کد رهگیری در اختیار شما قرار داده می شود که لازم است به دقت از آن نگهداری کنید. به این علت که اگر شارژ شما انجام نشد، درخواست شما از طریق کد رهگیری قابل پیگیری باشد
  • همانطور که گفته شد امکان شارژ سیم کارت از طریق ویزا و مستر کارت امکان پذیر است. شما می توانید کارت اعتباری خود را به روند شارژ خودکا متصل کنید و هر بار از اپراتور بخواهید سیم کارت شما را به صورت اتوماتیک شارژ کند.

با دانستن این نکات، می توانید آگاهانه تر برای شارژ سیم کارت بین المللی خود اقدام نمائید.

کلام آخر

در این مقاله شما را با دو روش شارژ سیم کارت بین المللی آشنا کردیم. در روش اول شما خودتان می توانید این کار را خودتان با استفاده از حساب های بین المللی نظیر حساب پی پال و یا کارت های اعتباری نظیر ویزا و مسترکارت انجام دهید. در روش دوم می توانید به راحتی و با خیال آسوده این کار را به شرکت پرداخت های ارزی تراپی بسپارید تا همکاران ما در کمتر از 2 ساعت پرداخت هزینه را برای شما انجام داده و سیم کارت بین الملی شما را شارژ نمایند.

از توجه و همراهیتان تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 06 خرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر