بسیاری از کسب و کارهایی که راه اندازی می‌شوند، برای اینکه بتوانند موفق عمل کنند، باید ملزومات کار را در نظر بگیرند. به طور مثال یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید تبلیغات و نحوه‌ی معرفی برند می‌باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کار ترجیح می‌دهند که برای تبلیغات محصول و خدمات خود وب سایت داشته باشند تا با قرار دادن محتواهای ارزشمند در آن وب سایت بتوانند مشتریان را جذب کنند و به این ترتیب فروش خود را افزایش دهند. اما سوالی که وجود دارد این است که چگونه به تولید محتوا بپردازیم که بتوانیم مشتریان وفادار را جذب کنیم؟ در این مقاله تا پایان با تراپی همراه شوید تا شما را با نحوه‌ی تولید محتوا آشنا کنیم به گونه‌ای که باعث افزایش فروش و جذب مشتریان وفادار بشود.

چگونه به تولید محتوای ارزشمند بپردازیم؟

برای اینکه شما را با چگونگی تولید محتوا آشنا کنیم باید در مورد سه مبحث مهم در این زمینه برای شما عزیزان توضیحاتی را بیان کنیم. این موارد عبارتند از :

  • نمایش محتوا
  • جذب مخاطب
  • تاثیرگذاری محتوا

تولید محتوا

در ادامه هر کدام از این موارد را به اختصار برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

تولید محتوا به گونه‌ای که به خوبی دیده شود

اگر محتوایی که تولید می‌کنید به گونه‌ای باشد که در آن به کلیه‌ی نیازهای مشتری پاسخ داده شود و برآورد مشتری از آن اینگونه باشد که آن محتوا ارزش بازخوانی توسط دیگر کاربران دارد و آن را برای دیگران ارسال کند، در این صورت آن محتوا به دفعات دیده خواهد شد و این باعث می‌شود که ترافیک سایت شما افزایش یافته و علاوه بر جذب مشتریان وفادار، فروش شما نیز افزایش خواهد یافت.

تولید محتوا به گونه‌ای که باعث جذب مخاطب شود

توجه داشته باشید که در تولید محتوا اگر بتوانید دقیقا بر روی موارد حساس که احساسات مشتری را تحت تاثیر قرار می‌دهد متمرکز شوید، در این صورت شدیدا آن‌ها را درگیر خواهید کرد و نه تنها همواره در ذهن مشتریان ماندگار خواهید بود، بلکه آن‌ها در بیشتر مواقع در مکان‌های مختلف از شما و محصولات و خدمات شما صحبت خواهند کرد و این باعث جذب مخاطبان بیشتر برای شما خواهد شد که خود باعث افزایش فروش می‌شود.

از سوی دیگر چنانچه محتواها را هدفمند تهیه کنید یعنی ابتدا مشتریان را ارزیابی کنید، نیازهای آن‌ها را بسنجید و بر اساس نیازمندی‌های مشتریان محتواهایی تهیه کنید که دقیقا برای گروه خاصی از مشتریان شما تلید شده باشد و مشتری با خواندن آن محتوا  متوجه شود که به سوالی که در ذهن دارد پاسخ داده شده و یا مشکل او با ارائه ی خدمات و محصولاتی که شما تولید می‌کنید حل خواهد شد.

تولید محتوا به گونه‌ای که بسیار تاثیرگذار باشد

شما باید تلاش کنید که محتواهایی تولید کنید که بسیار قدرتمند باشد و مخاطب با خواندن آن‌ها بسیار تحت تاثیر قرار گیرد. به این معنا که علاوه بر مطرح کردن مشکل و سپس اراده‌ی راه حل مناسب برای آن، شما باید بتوانید اعتماد مشتری را جلب کنید. به طور مثال، صحبت از خدماتی که ارائه می‌دهید، به همراه ارائه‌ی شواهد و مدارکی که اثبات کننده‌ی صحت ادعای شما باشد، می‌تواند باعث جلب اعتماد مشتری بشود و به این ترتیب نه تنها مشتری را تحت تاثیر قرار داده‌اید، بلکه با اطمینانی که به وی داده‌اید او را به یک مشتری وفادار تبدیل کرده‌اید.  

تولید محتوا

سخن آخر

پس شما دوستان عزیزی که به فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید و مایلید تا از طریق تولید محتوا ارزشمند و قوی بازدیدکنندگان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و همچنین با افزایش ترافیک سایت، فروش خود را هم افزایش دهید و در کسب و کار خود موفق شوید، باید نکاتی که در قالب این مقاله گفته شد  را به دقت مطالعه کنید و آن‌ها را در تولید محتوا به کار ببندید تا بتوانید محتواهایی تولید کنید که در عین حال که جذاب و تاثیر گذار است بتواند اعتماد مشتری را نیز جلب کند که به این ترتیب بازدیدکنندگان محتواهایی را که در وب سایت شما مطالعه می‌کنند را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت و محتواهای تولیدی توسط کاربران به خوبی دیده خواهد شد که همه‌ی این موارد به افزایش ترافیک سایت و افزایش فروش منتهی خواهد شد.

در نهایت باید بدانید که تولید محتوا ی بکر و ارزشمند یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازاریابی و رونق کسب و کار شما می‌باشد که باید حتما نکات مربوط به آن را در نظر داشته باشید.

تاریخ انتشار 07 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر