اگر قصد خرید از سایت های خارجی را دارید و به هر دلیل امکان پرداخت هزینه های بین المللی برای شما وجود ندارد، یا علاقه مند به انجام فعالیت های آزاد هستید اما برای دریافت درآمد ارزی خود با مشک مواجه شده اید، داشتن یک اکانت پی پال برای شما ضروری است. آیا مایلید با نحوه افتتاح حساب پی پال رایگان آشنا شوید؟ در این مقاله قصد داریم نحوه ساخت پی پال رایگان را به شما آموزش دهیم. لطفا تا انتهای این مقاله با تراپی همراه شوید.

نحوه ساخت اکانت پی پال رایگان

برای ساخت حساب پی پال رایگان لازم است که این مراحل را که در ادامه ذکر کرده ایم، گام به گام همراه ما انجام دهید.

گام اول : به وب سایت پی پال وارد شوید. گزینه ی sign up for free را انتخاب کنید تا وارد صفحه ی مربوطه شوید.

گام دوم : در این صفحه شما باید نوع اکانتی را که می خواهید بسازید را مشخص کنید، business یا personal .

گام سوم : در مرحله سوم باید کشور مبدا را مشخص کنید. توجه داشته باشید، به این دلیل که کشور ایران تحریم است، شما باید کشور دیگری را انتخاب کنید.

گام چهارم : در صفحه ای که مشاهده می کنید، از شما می خواهد که اطلاعات خود را از قبیل : نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و ... را وارد کنید.

لازم به ذکر است، مشخصاتی که در این بخش وارد می کنید باید با کشوری که انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد.

گام پنجم : در مرحله آخر لازم است که یک کارت اعتباری یا بانکی را به حساب پی پال خود لینک دهید تا حساب شما وریفای شده و بتوانید از آن استفاده کنید.

اکانت پی پال رایگان

نکات مهم در مورد ساخت حساب پی پال رایگان

در این بخش از مقاله به نکات بسیار مهم در مورد افتتاح حساب پی پال در ایران، اشاره کرده ایم که لازم است حتما به آن ها توجه کنید.

پیش تر گفتیم، از آنجا که تحریم هایی بر علیه کشور عزیزمان ایران صورت گرفته است، پی پال نیز اجازه ی ساخت اکانت به کاربران ایرانی را نمی دهد. بنابراین شما باید IP خود را برای ورود به وب سایت پی پال تغییر دهید.

استفاده از فیلتر شکن توصیه نمی شود، به این دلیل که امکان لیمیت پی پال شما به شدت افزایش می یابد.

از طرفی پس از افتتاح حساب paypal رایگان، لازم است که حتما حساب خود را وریفای کنید تا بتوانید از آن برداشت کنید. برای این منظور نیاز به کارت اعتباری ویزا یا مستر کارت دارید. پس چنانچه هیچ کدام از این کارت ها را در اختیار نداشته باشید، برای وریفای کردن اکانت پی پال خود با مشکل مواجه خواهید شد.

مقاله مرتبط: نحوه وریفای حساب پی پال

در کل برای ایجاد حساب پی پال رایگان لازم است که اولا یک هویت جعلی داشته باشید که مربوط به کشوری غیر از ایران باشد، و ثانیا نیاز به کارت اعتباری دارید که آن را به حساب پی پال خود متصل نمائید. در غیر این صورت موفق به استفاده از اکانت پی پال خود نخواهید شود.

امکان ایجاد حساب پی پال رایگان از ایران به دلیل اینکه کشور عزیز ما ایران تحریم است، برای کاربران ایرانی با مشکل مواجه خواهد شد. به این دلیل که کاربر ایرانی باید با هویت جعلی وارد سایت پی پال شود. بنابراین توصیه می شود که حتما برای افتتاح حساب پی پال رایگان از طریق افراد متخصص اقدام نمائید.

شرایط افتتاح حساب پی پال رایگان

افتتاح حساب پی پال رایگان توسط تراپی

اگر شما دوست عزیز برای افتتاح حساب پی پال رایگان با مشکل مواجه شده اید اصلا نگران نباشید. شما می توانید این کار را به ما در مجموعه تراپی بسپارید.

کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید. ما پس از بررسی درخواست شما، در کمترین زمان ممکن برای ساخت اکانت پی پال وریفای شده اقدام می نمائیم.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

بدست آوردن پی پال رایگان

ممکن است الان که در حال مطالعه این مقاله باشید؛ از اینکه جستجوی زیادی در گوگل کرده اید و نتوانسته اید راه درستی برای دریافت پی پال رایگان بدست آورده باشید؛ خسته شده باشید! به شما این مژده را می دهم که با مطالعه ادامه این مقاله، دیگر نیازی به مطالعه یا جستجو در اینترنت ندارید. چرا که ما به جمع آوری بهترین و مطمئن ترین راه و روش های دریافت پی پال رایگان پرداخته ایم و آن ها را برای شما جمع آوری کرده ایم. البته اگر با پی پال آشنایی کافی ندارید می توانید از مقاله های پی پال چیست؟ و افتتاح حساب پی پال قبل از مطالعه این مقاله استفاده کنید. پیشنهادات ما با دقت بررسی شده اند تا شما را از ترفندها یا ویروس ها محافظت کنند. پس مثل "همیشه" همراه "ما" باشید.

ایجاد حساب پی پال رایگان

از روش هایی که در این مقاله به شما آموزش می دهیم می توانید پی پال رایگان بدست آورید و انتقال پول پی پال به ایران را به آسانی انجام دهید.

1. PointsPrizzes

وب سایت PointsPrizzes یک راه منحصر به فرد و آسان برای دریافت PayPal رایگان می باشد. توسط این سایت شما می توانید با تکمیل پیشنهاداتی مانند ارسال ایمیل تان برای خبرنامه ها، شرکت در نظرسنجی ها یا پر کردن فرم آن ها، امتیاز کسب کنید. سپس معادل این امتیازات، به حساب پی پال شما پول واریز می شود.

پی پال رایگان در وب سایت PointsPrizzes

خیلی از دوستان که تجربه شرکت در سایت های اینچنینی را دارند نگران این هستند که از آن ها خواسته شود هر چیزی را دانلود کنند یا کارت اعتباری خود را ارائه دهند! نه خیال تان راحت باشد، پیشنهادات این سایت از شما نمی خواهد کاری انجام دهید که خطرناک باشد. پیشنهاداتی خود را با دقت بررسی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ما با تبلیغ کنندگان قابل احترام کار می کنیم.

پس از به دست آوردن امتیازات کافی، می توانید درخواست پرداخت کنید که به طور مستقیم به حساب PayPal شما پرداخت می شود.

این یک فرصت باورنکردنی برای کسب درآمد آنلاین است. ما تاخیر پرداخت های مستقیم به مدت 30 روز را تأیید می کنیم تا اطمینان حاصل شود که بازپرداخت های بیش از حد و یا هر نوع سوء استفاده وجود ندارد. پس مطمئن شوید که اطلاعات درست را هنگام تکمیل پیشنهادات ارائه می دهید. سیستم بازبینی پیچیده است اما اطمینان میدهد که اطلاعات جعلی محاسبه نخواهد شد. در مواردی بخصوص در مورد سوء استفاده، حسابها بلاک می شوند.

2. برنامه ipoll

پی پال رایگان از برنامه ipoll

با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید علاوه بر اینکه خبرها را دریافت کنید، حساب خود را نیز افزایش دهید. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و ios وجود دارد. با شرکت در هر نظرسنجی این برنامه می توایند 1 دلار به حساب خود اضافه کنید. 

3. Swagbucks

بدست آوردن پی پال رایگان در Swagbucks

با ساختن حساب کاربری در برنامه Swagbucks، علاوه بر انجام کارهای خود می توانید پی پال رایگان دریافت گنید. این برنامه هم برای سیستم عامل های اندروید و ios توسعه داده شده است.

4. Slidejoy

پی پال رایگان در Slidejoy

با استفاده از این اپلیکیشن ماهانه می توانید حدود 5 الی 15 دلار پی پال رایگان از طریق دیدن تبلیغات برنامه، دریافت کنید. این برنامه برای کاربران اندروید قابل استفاده است. 

5. Pact

برنامه Pact و پی پال رایگان

این برنامه قابل استفاده برای سیستم عامل های اندروید و ios است. با استفاده از این برنامه شما می توایند سلامت بدن خود را چک کنید و  پی پال رایگان دریافت کنید. 

کلام پایانی

امکان افتتاح حساب پی پال رایگان در وب سایت پی پال برای کاربران وجود دارد، اما تنها کاربرانی که ساکن کشورهایی هستند که مشمول قوانین تحریم نمی باشند و متاسفانه از کشور ایران به دلیل وجود تحریم ها، ساخت اکانت پی پال رایگان برای کاربران ایرانی به آسانی امکان پذیر نیست. پس عزیزان، با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله ذکر شد، به منظور اجتناب از هرگونه مشکل در این خصوص،  افتتاح حساب پی پال رایگان را به تراپی بسپارید. ما در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کرده و حساب پی پال وریفای شده را به نام خودتان ایجاد خواهیم کرد.

از همراهی همیشگیتان ممنون و سپاسگزاریم. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 11 آذر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    مهین شاهکرمی ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وخسته نباشید ازتون ممنونم که چنین سایتیرو برای راه انداختن کارمون درست کردید با تشکر

  • تصویر آواتار
    مهین شاهکرمی ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من در یک سایت خارجی دیزاین ثبت نام کردم که پرداختیش با پی پال هستش چون خودم دیزاینر هستم چند تا دیزاین فرستادم که قیمتهای مناسبی پیشنهاد شده وپرداختیش با پیپال هستش ازتون ممنون میشم که راهنماییم کنید

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام

      در سایت عضو شوید و از طریق این فرم سفارش خود را ثبت نمایید .
      https://trapay.net/member/order/buy/paypal/create

      در صورت هر مشکل پشتیبانی سایت در خدمت شماست .
      موفق و پیروز باشید .

    • تصویر آواتار
      ایمان ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      .

  • تصویر آواتار
    مهین شاهکرمی ۰۲ فروردین ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    افتتاح حساب پیپال واریفای شده

    • تصویر آواتار
      omar ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام.این کار را انجام میدهید یا انجام داده اید تایید شدید؟

      • تصویر آواتار
        حامد پاکدامن ۰۳ آبان ۱۳۹۹
        افتتاح حساب پیپال وریفای شده صرفا تنها از طریق سایت تراپی میسر است . موفق باشید

  • تصویر آواتار
    عباسعلی عجم ۰۸ امرداد ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من تو یک بازی اینترنی بالای ۱۰۰ دلار برنده شدم گزینه کش اوت رو زدم میتونم این پولو به حسابم انتقال بدم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۳ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام . بله در صورتی که گزینه کش اوت به حساب پی پال داشته باشید امکان پذیره . البته باید ابتدا سفارش افتتاح حساب پی پال بین الملل را در سایت ما ثبت کنید
      .موفق باشید

  • تصویر آواتار
    نوشین ۱۰ امرداد ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام یه حساب پی پال برای بازی میخوام و چطوری باید برداشت کنم یا انتقال بدم به حساب خودم چون تو ایران فرق میکنه؟؟ اصلا کجابرای حساب پی پال حساب باز کنم ؟؟یکم راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۳ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام تمامی مواردی که فرمودید از طریق ما امکان پذیر است و به راحتی میتوانید دلار های حاصله از درآمد ارزی خودتان را در سایت ما نقد کنید . گام اولی این است که ابتدا در سایت ما ثبت نام کنید سپس اقدام به ثبت سفارش افتتاح حساب پی پال نمایید .
      موفق باشید

  • تصویر آواتار
    روح الله فولادی ۱۴ امرداد ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام.ممنون از خدماتتون.من یه شماره کارت پی پال میخوام داشته باشم که برام پول واریز بشه.چتوری میتونم رایگان داشته باشم؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۳ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام . در سایت ثبت نام کنید و سفارش افتتاح حساب پی پل را ثبت کنید . با وجود اینکه افتتاح حساب پی پل برای ایرانی ها به دلیل تحریم غیر مقدور می باشد اما تیم متخصصین ما این امکان را فراهم کرده تا بتوانیم برای ایرانی های عزیز خدمت رسانی کنیم و امکان افتتاح حساب پی پال ۱۰۰ درصد قانونی را فراهم آوریم .
      موفق باشید

  • تصویر آواتار
    محمد ۲۷ امرداد ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام مثل همین سایت هایی که پیشنهاد دادید من در یک سایت 16 دلار کسب درآمد کردم
    (اسم سایتunjmoney.xyz) دو سوال خدمتتون داشتم
    این سایت رو میشناسید ؟؟قابل اطمینانه؟؟
    پرداخت های سایت از طریق پی پال یا کردیت کارت یا بیت کوین هستش که من هیچ کدوم رو ندارم باید چیکار کنم؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۹ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      ابتدا بفرمایید که چه کار هایی انجام داده اید که این ۱۶ دلار را کسب نموده اید ؟

  • تصویر آواتار
    زینب حزباوی ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    برای بازی و پرداخت پول ک در ان بازی دریافت میکنم

  • تصویر آواتار
    کسری ۰۴ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    میخواستم بدونم با توجه به اینکه در ایران زندگی میکنیم و با توجه به تحریم ها آیا میشود با پی پال کسب درامد کرد و پول دریافت کرد
    و اینکه برای دریافت وجه باید چه حساب ارزی باز کنیم یا اینکه همان حساب معمولی هم جواب میدهد آیا ایمن هست این روش ؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۹ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام بله حساب معمولی هم جواب شما را میده . ۳ نوع ارز دلار یورو و پوند میتونید دریافت کنید و با ما ارزتون رو نقد کنید . برای افتتاح حساب از منو خدمات سایت سفارش افتتاح حساب فول وریفای بدهید . موفق باشید

  • تصویر آواتار
    Mohamadsadegh Yousefiramandi ۱۱ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من میخوام بدونم آیا این حساب
    این هست

  • تصویر آواتار
    امیر ۲۵ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من از طریق دیدن تبلیغات و بازی 100دلار کسب درآمد کردم و فقط از طریق حساب پی پال میتونم پول بدست اومده رو بگیرم
    ولی حساب پی پال ندارم. چی کار کنم؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۶ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام .
      میتونید حساب پی پال افتتاح کنید سپس درآمد حاصله رو به حساب خودتون دریافت کنید و آن را از طریق ما نقد کنید . برای نقد کردن دلار از اینگونه حساب ها حتما باید حساب پی پال داشته باشید . جهت افتتاح از منو خدمات خدمت افتتاح حساب پی پال وریفای شده را انتخاب نمایید .

    • تصویر آواتار
      محمد ۰۲ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام کسب وکار انلاین سراغ دارید به بنده هم معرفی کنید؟

      • تصویر آواتار
        حامد پاکدامن ۰۳ آبان ۱۳۹۹
        با سلام .لطفا بفرمایید چه توانایی ها و تخصص هایی دارید ؟‌

  • تصویر آواتار
    رضا واعظی فر ۲۵ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام . افتتاح حساب پی پال رایگانه یا باید پول پرداخت بشه؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۶ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام . دوست عزیز افتتاح حساب پی پال بدلیل نیاز به کارت اعتباری که باید بهش لینک بشه و وی پی اس مشمول هزینه هست که البته ما هم سعی کردیم افتتاح حساب پی پال ارزانتر از همه جا و با نرخ مقرون بصرفه برای مشتریان عزیزمان انجام بدیم . در ضمن شما اگر حساب پی پال داشته باشید مزایایی که عایدتان میشود خیلی بیشتر از اون پول ناچیزی هست که بابت افتتاح حسابتون پرداخت کردید و نگران نباشید خیلی بیشتر از این ها میتونید از طریق حساب پی پالتون در آمد ارزی داشته باشید . موفق باشید

  • تصویر آواتار
    ارشیا ۰۳ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    ایا برای برداشت کردن دلار از حساب پی پال نیاز به مستر کارت یا حساب بانکی خارجی داریم ؟


    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      بله برای برداشت دلار از حساب پی پال حتماً باید کردیت کارت ویزا یا مستر به حسابتان متصل شود . جهت دریافت این خدمت می توانید در سایت سفارش وریفای حساب پی پال ثبت نمایید .
      لینک سفارش : https://trapay.net/s/ppvrf

  • تصویر آواتار
    علی مظفریان ۰۷ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام در زمینه خدمات شما ایا به کارت بانکی ما هم اتصال انجام میشود

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۷ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      وقت بخیر بله حساب های پی پلی که توسط مجوعه ما افتتاح میشوند کاملا وریفای شده و به همراه مدارک می باشند و قابلیت اتصال به کارت های اعتباری مستر و ویزا و حساب بانکی را نیز دارند .

  • تصویر آواتار
    امیر غفاری ۰۹ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام . وقت بخیر میخواستم بدونم جهت افتتاح حساب پی پل وری فای شده رایگان رو از طریق ثبت نام از طریق شما و همکاران شما دقیقا هزینه چند هست؟ تشکر

  • تصویر آواتار
    حامد پاکدامن ۰۹ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام دوست گرامی اینکه افتتاح حساب پی پال رایگان باشد با توجه به اینکه افتتاح حساب پی پال شامل صدور کارت و وی پی اس و مدارک و سیم کارت میباشد تقریباً غیر ممکن است ‌افتتاح حساب پی پال به صورت رایگان ارائه شود! هزینه افتتاح حساب در سایت در حال حاضر ۷۹۹ هزار تومان می باشد که به صورت محدود تخفیف خورده است (کد تخفیف : pp99400 ) و به قیمت ۶۳۹ هزار تومان تقدیم شما می گردد .

  • تصویر آواتار
    Mortaza ۰۵ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    در بازی حساب پی پال میخواد که یکی از اقوام در هلند حساب پی پال دارند آیا میشود از برنامه بازی به حساب پی پال ایشون در هلند واریز کنم یا باید خودم روی گوشی پی پال داشته باشم.
    لطفا جوتب را به ایمیلم آدرس کنید ممنون میشم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۶ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      بله می توانید بازی را به حساب پی پال اقوام تهران آن لینک کنید .
      همچنین می توانید از ما حساب پی پال تهیه کنید (به قیمت ۶۶۰ هزار تومان) و سپس دلار واریزی به حسابتان را از طریق خود ما نقد کنید .

  • تصویر آواتار
    سحر ۱۲ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من با بازی کردن و دیدن تبلیغ دلار پی پال گرفتم فکر کنم نزدیک ۳۰۰ دلار میشه بنظر شما من با خریدن اکانت پی پال میتونم این پولو بگیرم یا الکیه؟

  • تصویر آواتار
    سحر ۱۲ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سایت نبود من این بازی رو از گوگل پلی دانلود کردم هم بازی هم تبلیغ

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۳ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      بازخورد های اون بازی رو توی گوگل پلی چک کنید . اگر مثبت بود احتمالا کلاهبرداری نیست . در هرصورت میتونید از طریق ما هم حساب پی پالتون رو افتتاح کنید هم اینکه درآمد های حاصله را از طریق ما نقد کنید .
      امیدوارم که مشکلتون حل بشه . موفق باشید

  • تصویر آواتار
    jack hort ۲۱ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من حساب پیپل دارم ولی ویزا کارت یا هرچیز دیگه ای نداریم.میخواستم بدونم میشه پولم رو وارد حساب پیپل کنم و آدرس پیپل رو بدم به شما تا پولو نقد کنه؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۱ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      خیر ، برای برداشت از حساب حتماً باید حساب ‏تان وریفای شده باشد برای ثبت درخواست وریفای حساب به لینک زیر مراجعه فرمایید . پس از اینکه حساب شما وریفای شد می توانید به آن واریز یا برداشت داشته باشید . برای نقد کردن موجودی حسابتان به ریال می توانید از خدمات ما نیز استفاده کنید .

      http://trapay.net/s/ppvrf

  • تصویر آواتار
    سحر ۲۷ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من حساب پی پال میخوام میخواستم هزینش رو بدونم و اینکه چجوریه دریافت میکنم پی پالو چقدر زمان میبره

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۸ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      هزینه افتتاح حساب ۶۸۹ هزار تومان می باشد. مبالغی که به حساب پی پال تان دریافت می کنید می توانید از طریق ما در کمتر از ۲۴ ساعت به ریال تبدیل کنید.
      موفق باشید

  • تصویر آواتار
    حامد پاکدامن ۲۸ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    ....

  • تصویر آواتار
    سحر ۰۱ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    برای افتتاح حساب پی پال داشتن پاسپورت الزامیه

  • تصویر آواتار
    سحر ۰۳ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من دیروز میخواستم از سایت شما پی پال بگیرم بعد دیدم نوشته که پاسپورت میخواد من اعتبار پاسپورتم تموم شده اشکال داره یا نه میشه گرفته

  • تصویر آواتار
    محمد فراهانی ۰۵ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من پی پال خریدم از سایت شما کی دریافت میکنم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۵ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز این موارد را لطفا جهت پیگیری در بخش تیکت ارسال کنید.

  • تصویر آواتار
    پویا امانی ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر.میخواسم بگم که اگر یک سیم کارت المانی را داخل موبایلمون تو ایران بزنیم و از طریق شماره اون پی پال بسازیم ، ممکنه این کار را انجام ببدیم ؟
    اگه جواتب منو بدید ممنون میشم.

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام حتی اگر این کار رو هم بتونید انجام بدید بخاطر ایرانی بودن آی پی تون مشکل بر میخورید.

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      در ضمن حسابی که بهتون میدیم به همراه مدارک هست و با یکسری تنظیمات خاصی برای آی پیش انجام شده که بتونید از طریق مرورگر خودتون وارد بشید نیاز به VPS نداره . تقریبا تنها مجموعه ای که اینکار رو کرده خود ما هستیم بقیه همکارا VPS میدن فقط.

  • تصویر آواتار
    sahar cy ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    قیمت وریفای برای پی پال چقده؟

  • تصویر آواتار
    ودیعی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام قیمت را در سایت می توانید مشاهده نمایید

  • تصویر آواتار
    اصغر ۲۵ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام این سایت ها که معرفی کردید با پرفکت مانی هم کار میکنن ؟

  • تصویر آواتار
    ایمان ایمان ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ، یه سوال داشتم برای ایجاد حساب پی پال مدارک یا پاسپورت لازم هست یا خیر ؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۷ مهر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      جهت افتتاح حساب پیپال می بایستی تصویر پاسپورت خود را ارسال نمایید

  • تصویر آواتار
    احسان موسوی پناه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام چطوری میشه بازی‌های کسب درآمد که با پی‌پال کار میکنه بتونیم حساب پی‌پال ایجاد کنیم و پولمون رو به ریال تبدیل کنیم؟

فرم ارسال نظرات کاربر