آیا شما به کسب درآمد از طریق اینترنت علاقه مند هستید؟ آیا می دانید که امروزه اکثر افراد درآمدهای خود را از طریق اینترنت کسب می کنند؟ بله این واقعیت دارد که با پیشرفت تکنولوژی و با ورود اینترنت به تمام جنبه های زندگی بشر و نیز دنیای کسب و کار، تاثیر آن در زندگی افراد بیش از پیش نمایان شده است. فقط کافیست کمی خلاق باشید در این صورت شما می توانید به فعالیت در کسب و کار های اینترنتی بپردازید و از این طریق کسب درآمد نمائید. در این زمینه ما قصد کرده ایم تا در قالب مقاله ای که پیش رو دارید، شما را با یکی از این سایت ها به نام وب سایت لیف گروپ (leaf group)  آشنا کنیم که می توانید از طریق آن به کسب در آمد بپردازید. پس چنانچه مایل به فعالیت در این زمینه هستید، لطفا تا پایان این مقاله همراه تراپی باشید.

معرفی وب سایت لیف گروپ (leaf group)

شرکت لیف گروپ (leaf group)  یک شرکت اینترنتی بسیار متنوع می باشد که تولید برندهای ماندگار، و مدرن جز فعالیت های اصلی آن می باشد. برندهایی زیبا و جذاب در حوزه ی تناسب اندام و سلامتی، تا هنر و طراحی و مواردی از این قبیل. هدف اصلی این شرکت اینترنتی این است که پلتفرم های مختلفی را در اختیار رسانه ها و صاحبان کسب و کار قرار دهد تا جوامع سازندگان را قادر سازد تا مخاطبان علاقه مند و پرشور را به صورت دسته جمعی مورد هدف قرار دهد، به این ترتیب به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا راه های خلاقانه و همراه با دنیایی از نوآوری را برای ارتباط با مشتریان خود ارائه دهند.

به گفته ی بنیانگذار شرکت اینترنتی Leaf Group در این شرکت محیطی ایجاد شده است که روحیه پیشگام راه اندازی و پشتیبانی یک شرکت دولتی کاملا در آن حس می شود. آزمایش و نوآوری در کانون عملکرد این شرکت قرار داده شده است و کارکنان آن از طریق انرژی های موجود در محیط پویا و بسیار انعطاف پذیری که در آن تصمیمات تاثیر مثبتی بر رشد و موفقیت شرکت می گذارد، جان دوباره می گیرند.

لیف گروپ (leaf group)

در گذشته همگان این وب سایت را با نام  Demand Media می شناختند. شرکتی که پلتفرم های بسیاری در زمینه ی فیلم سازی و عکاسی در دنیا ارائه کرده بود. در واقع در بستر این پلتفرم ها شما می توانستید، ویدئوها، کلیپ ها و عکس های بسیاری را در قالب یک آگهی تبلغاتی (ریپورتاژ) در سایر رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این وب سایت در سال ۲۰۱۶ به نام کنونی آن یعنی Leaf Group تغییر نام داد و پس آن نیز دایره‌ی فعالیت های آن نیز به طرز قابل توجهی گسترش یافت. اما دوستان عزیز آیا مایلید بدانید که نحوه ی فعالیت در این وب سایت به چه صورت است؟ در ادامه برای شما خواهیم گفت که چگونه می توانید در این وب سایت به فعالیت بپردازید.

نحوه ی فعالیت در لیف گروپ (leaf group) 

در حال حاضر لیف گروپ با استفاده از پلتفرم های فوق العاده ای که دارد، مشخصات و اطلاعات افراد فعال به موسسات و کمپانی های فراوانی ارسال می کند و تک تک آن ها را در قالب یک پروموشن، به سایرین معرفی می کند. بنابراین شما می بایست ابتدا در این وب سایت یک حساب کاربری ساخته و در آن عضو شوید. پس از آن می توانید پست های جذاب و زیبای خود را در قالب عکس ها و ویدئو ها به اشتراک بگذارید تا کارهای شما بهتر دیده شوند و تعداد بازدید بیشتری داشته باشید.

البته برای اینکه با محدودیت پست مواجه نشوید، می بایست حق عضویت پریمیوم را از وب سایت آن خریداری نمائید تا بتوانید پست های بیشتری را بارگذاری نمائید. برای خرید حق عضویت و پرداخت مبلغ مربوط به آن می بایست یکی از انواع کارت های اعتباری مسترکارت یا ویزاکارت رادر اختیار داشته باشید.

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه ی حق عضویت پریمیوم و آغاز فعالیت در لیف گروپ (leaf group) 

همراهان همیشگی تراپی در صورتی که هیچ یک از کارت های اعتباری برای پرداخت هزینه ی حق عضویت پریمیوم را در اختیار ندارید، اصلا نگران نباشید و با خیالی آسوده این کار را به ما بسپارید. کافیست لینک پرداخت را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی در اسرع وقت فرایند عضویت شما را با انجام پرداخت هزینه ی آن تکمیل خواهند کرد.

پرداخت هزینه عضویت در پریمیوم  برای کسب درآمد از لیف گروپ

همراهان همیشگی تراپی از توجه شما تا پایان این مقاله ممنون و سپاسگزاریم. لطفا هر گونه سوال یا مشکلی را با همکاران ما در تیم تراپی در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 07 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر