همانقدر که همه ی ما در سفر، هتل های لاکچری و با امکانات کامل را به هتل هایی که امکانات کمتری دارند ترجیح می دهیم، به همان اندازه هم ارزان و معقول بودن قیمت هتل برایمان مهم است. اما واقعیت این است که رزرو یک هتل لوکس برای ما هزینه بردار است و ارزان نخواهد بود. شما گاهی ممکن است تنها برای یک سفر کاری به شهر یا کشور دیگری بروید و تنها برای چند ساعت بخواهید در آن جا اقامت داشته باشید؛ مسلما در چنین مواقعی ترجیح می دهید که هتلی را انتخاب کنید که هزینه ی بسیار زیادی برای یک اقامت چند ساعته در آن نپردازید. پس مواقعی هم پیش می آید که شما لزوما می بایست دنبال یک هتل ارزان قیمت اما خوب بگردید. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم تا چگونگی پیدا کردن و رزرو هتل ارزان را برای شما بیان کنیم. در صورتی که شما دوست عزیز جز آن دسته افرادی هستید که در این زمینه نیاز به راهنمایی دارید، با تراپی همراه باشید و این مقاله را تا پایان مطالعه نمائید.

هتل ارزان

چگونه هتل ارزان قیمت رزرو کنیم؟

برای این منظور علاوه بر جستجوی مستقیم در وب سایت های مربوط به هتل های مختلف و بررسی قیمت ها، امکان اینکه برای سفر بعدی خود نیز بتوانید با هزینه ای کمتر اتاق رزرو کنید نیز فراهم شده است. اما در کل یک راه خوب این است که به طور مستقیم با هتل های اینترنتی تماس بگیرید. در صورت رزرو هتل معروف با نام تجاری جهانی، باید بدانید که آنها اغلب بهترین قیمت ها را در وب سایت خود قرار می دهند. همچنین در صورتی که یک مورد مناسب تر در جای دیگری پیدا کنید، این امکان برای آن ها وجود دارد که برای رزرو هتل مورد نظر شما با آن ها هماهنگ شوند. مزیت بزرگ رزرو مستقیم در این زنجیره هتل های جهانی این است که شما امتیاز یک مشتری ثابت را هنگام رزرو مستقیم در سایت آن ها به دست می آورید، بنابراین اگر دوست دارید این امتیاز را کسب کنید هتل خود را جای دیگری رزرو نکنید.

با هتل ها تماس بگیرید و در مورد قیمت ها سوال کنید. گاهی اوقات آنها می توانند قیمت های خوب و مناسبی به ویژه در اواسط هفته در برخی از زمان های خلوت تر سال، به شما پیشنهاد دهند.

از نرخ های تخفیف مانند AAA یا AARP استفاده کنید

اگر شما عضو AARP یا AAA هستید، می توانید نرخ های ویژه ای را که ارزان تر است دریافت کنید. جالب است بدانید : هر کسی می تواند عضو AARP شود و از مزایای شگفت انگیز آن بهره مند شود ؛ از جمله معاملات در هتل ها و پروازهای British Airways . پیشنهاد میشود حتما عضو شوید.

کارت های هدیه با تخفیف ویژه تهیه کنید

شما می توانید در زنجیره ی هتل های بزرگ با کارت های هدیه، هتل رزرو کنید. برای این کار به وب سایت Giftcardgranny.com برای تهیه ی کارت های هدیه با تخفیف مراجعه کنید و از آن برای رزرو هتل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : رزرو هتل های خارجی با ویزاکارت و مستر کارت

هتل ارزان

با مراجعه به بخش  Roomer می توانید هتل های رزرو شده را با قیمت ارزان تر، رزرو کنید. شاید بپرسید چگونه؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم که، گاهی پیش می آید که افرادی از قبل هتل رزرو می کنند اما به دلایلی از انجام سفر منصرف می شوند. به این ترتیب هزینه ای به آنها مسترد نخواهد شد، بنابراین، برای از دست ندادن هزینه ی پرداختی شان، این اتاق ها را در Roomer قرار می دهند، جایی که آن ها می توانند اتاق ها را با تخفیف به فرد دیگری واگذار کنند.

پس برای پیدا کردن و رزرو یک هتل ارزان قیمت بهترین راه این است که به صورت مستقیم با هتل ها تماس گرفت و یا از مواردی که ذکر کردیم استفاده کنید تا در مواقع ضروری که رزرو یک هتل لاکچری و لوکس و پرداخت هزینه ای سنگین ضرورتی ندارد، بتوانید با رزرو یک هتل با قیمت مناسب در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

از همراهی شما بسیار سپاسگزاریم. دوستان همیشگی تراپی، در صورتی که سوالی در ذهن دارید و یا با مشکلی مواجه شده اید، آن را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند. لطفا با ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار 26 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر