دوستان همراه! همانطور که در جریان هستید برای افزایش اعتبار جهت خرید برنامه یا خرید های درون برنامه ای در گوگل پلی، اپ استور و ... نیاز به یکی از کارت های اعتباری مانند مسترکارت یا ویزاکارت دارید. اما ممکن است به هر دلیلی شما به هیچ یک از این کارت ها دسترسی نداشته باشید. به همین دلیل گیفت کارت، انتخاب مناسبی برای شما می باشد. تراپی ارائه دهنده انواع گیفت کارت ها می باشد که شما به آسانی با استفاده از کارت های بانکی، با اعتبار ریالی خود یکی از این گیفت کارت ها را به صورت آنی می توانید دریافت کنید. اما اگر تعداد گیفت کارت های مورد نیاز شما زیاد باشد، بدلیل قیمت بالای دلار خرید گیفت کارت برای شما مقرون به صرفه نیست. در این مقاله به راه های دریافت گیفت کارت رایگان پرداخته ایم. سایت های بسیار زیادی برای کسب گیفت کارت های رایگان مانند گیفت کارت رایگان اپل و گیفت کارت رایگان آیتونز وجود دارند؛ در ادامه چند نمونه از این سایت ها را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

خرید کارت هدیه 

 

راه های کسب گیفت کارت رایگان


یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن گیفت کارت رایگان، شرکت در قرعه کشی ماهیانه سایت تراپی می باشد.

1.    دریافت گیفت رایگان با ثبت نام در قرعه کشی ماهیانه سایت تراپی


تیم تراپی جهت رفاه حال شما کاربران عزیز، به انجام قرعه کشی ماهیانه برای دریافت گیفت کارت به صورت رایگان می پردازد. برای شرکت در قرعه کشی، لطفا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید. در قسمت عنوان، عبارت "قرعه کشی ماهیانه گیفت کارت رایگان" را وارد فرمایید. اکنون اسم شما در سامانه ثبت خواهد شد. همراهان گرامی! اطلاع داشته باشید که، در اولین روز هر ماه قرعه کشی ماه قبل انجام می شود و اسم فرد برنده اعلام می شود ، پس لازم است که ایمیل خود را در اولین روز ماه چک فرمایید. در صورتی شما یکی از برندگان خوش شانس آن قرعه کشی باشید، اسکن گیفت کارت رایگان برایتان ارسال خواهد شد. البته اگر در سایت عضو باشید در قسمت پنل کاربری در بخش سفارش نیز می توانید آن را مشاهده فرمایید.

شرکت در قرعه کشی ماهیانه کارت هدیه رایگان

 

2.    دریافت گیفت کارت رایگان با ثبت نام در سایت My points


با ثبت نام در سایت  My points  نیز می توانید گیفت کارت رایگان دریافت کنید. در این سایت با خواندن ایمیل، پاسخ دادن به نظر سنجی ها، انجام جستجوهای وب و خرید از طریق سایت Mypoints.com گیفت کارت رایگان کسب کنید.

گیفت کارت رایگان


3.    دریافت گیفت رایگان با ثبت نام در سایت Swagbucks 


یکی دیگر از سایت های دریافت گیفت کارت رایگان، سایت  Swagbucks  می باشد. شما با عضویت در این سایت و سپس پاسخ دادن به سوالات، خرید و جستجو می توانید شانس خود را برای کسب گیفت کارت رایگان امتحان کنید.

گیفت کارت رایگان


4.   دریافت گیفت رایگان با استفاده از کارت های اعتباری


استفاده منظم در هرماه از کارت های اعتباری، برای شارژ و خرید، یک راه عالی برای کسب گیفت کارت رایگان می باشد. با شارژ و خرید منظم به شما امتیاز تعلق می گیرد زمانی که مجموع امتیازات به حد نصاب رسید، گیفت کارت رایگان جایزه می گیرید.

گیفت کارت رایگان


5.   دریافت گیفت کارت رایگان با بازی ، قرعه کشی و برنده شدن در همان لحظه


روزانه 15 دقیقه از زمان خود را می توانید در سایت هایی بگذرانید که وارد بازی، قرعه کشی و برنده شدن در همان لحظه شوید که جایزه آنها گیفت کارت رایگان می باشد . این را بدانید که، شانس برنده شدن شما بیشتر از آن چیزی هست که فکر می کنید. 


گیفت کارت رایگان
عزیزان همراه! در صورتی که قصد خرید کارت هدیه دارید، می توانید از طریق تکمیل فرم خرید کارت هدیه اقدام نمائید. همکاران ما در تیم تراپی این کار را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.
تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
جام جهانی فوتبال 2018
تهیه گیفت کارت
Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین
نحوه شارژ اکانت Steam
آموزش شارژ اکانت آمازون
تغییر کشور محل سکونت در اکانت گوگل به آمریکا
redeem
تفاوت ایکس باکس لایو
فضای خالی
نظرات کاربران
فرم ارسال نظرات کاربر