آیا می دانید سیستم پرداخت بین المللی وب مانی علاوه بر ارائه خدمات مبادلات ارزی و نقل و انتقال پول، امکان دریافت وام وب مانی را نیز برای کاربران خود فراهم نموده است؛ یعنی اگر شما یکی از صاحبان حساب وب مانی هستید، می توانید تحت شرایطی مشخص، برای درخواست وام از وب مانی اقدام نمایید. آیا می دانید نحوه دریافت وام وبمانی چگونه است؟ لطفا با تراپی همراه شوید؛ ما هرآنچه لازم است در مورد وام وب مانی بدانید در این مقاله آورده ایم.

وام وب مانی چیست؟ (WebMoney Debt)

پس از مراجعه به وب سایت وب مانی، بخشی به نام Debt Service را مشاهده خواهید کرد؛ در این بخش اعضا و کاربران سیستم انتقال وب مانی، می توانند برای دریافت وام وب مانی درخواست دهند. دریافت وام از وب مانی با شرایط سودمند و بدون واسطه برای صاحبان حساب وب مانی امکان پذیر است و کلیه ی عملیات مربوط به صدور درخواست و بازپرداخت وام وب مانی به صورت خودکار انجام می شود.

دوست عزیز! اگر در حال حاضر حساب وب مانی ندارید، و قصد دارید از برای دریافت وام وب مانی اقدام نمایید، کافیست از طریق دکمه ای که در ادامه مشاهده می کنید، برای افتتاح حساب وب مانی درخواست خود را ثبت کنید؛ ما  در مدت زمانی کوتاه یک حساب وب مانی برای شما ایجاد خواهیم کرد.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی، کلیک کنید!

شرایط کلی دریافت وام وبمانی

برای استفاده از سرویس  وام وب مانی ، لازم است که فرد متقاضی یک کیف پول از نوع Z، U یا R داشته باشد، به علاوه پاسپورت WebMoney فرد باید از نوع فرمال یا بالاتر باشد؛ و از آنجا که برای انجام عملیات وام گرفتن از وب مانی به تأیید از طریق پیامک در سرویس Debt وبمانی نیاز است، متقاضی دریافت وام وب مانی باید یک شماره تلفن همراه تأیید شده در گذرنامه WebMoney خود نیز داشته باشد. لازم است بدانید که سرویس وام وب مانی با ارز دلار آمریکا، WMZ کار می کند.

توجه کنید!

کاربرانی که به طور مکرر از سرویس وام دهی وب مانی Debt Service استفاده می کنند، و دارای TL بالاتر از 15 یا 15 می باشند، شرایط دریافت وام وبمانی به صورت آنلاین و خودکار را دارند.

وام وب مانی
نحوه دریافت وام از وب مانی

وام گرفتن از وب مانی با استفاده از Debt service به سرعت و به صورت آنلاین طی سه مرحله امکان پذیر است. مراحل دریافت وام وبمانی عبارتست از :

  • مرحله اول : عمل به تعهدات لازم جهت اخذ وام وب مانی که در وب سایت Paymer ذکر شده است.
  • مرحله دوم : توافق نامه وام را امضا کنید.
  • مرحله سوم : فرم درخواست وام از وب مانی را تکمیل و ارسال کنید.
یکی از خدمات ویژه ی سیستم مالی وب مانی، امکان درخواست وام از وب مانی است؛ دریافت وام وبمانی توسط اعضا و کاربران وب مانی صورت می گیرد و هر کاربر WebMoney به عنوان وام دهنده یا وام گیرنده لازم است واجد شرایط خاص مربوط به سیستم وام وب مانی یا Debt Service باشد.

چگونه به یک وام دهنده در وب مانی تبدیل شویم؟

همانطور که می دانید، سیستم وام دهی در پلتفرم وب مانی به این صورت است که اعضا به یکدیگر وام می دهند و فرد وام دهنده لازم است خود، واجد شرایط باشد تا بتواند به دیگر اعضا وب مانی که متقاضی دریافت وام وبمانی هستند، این سرویس را ارائه دهد.

حتما می پرسید چگونه می توانیم به یک وام دهنده در سیستم وام وب مانی تبدیل شویم؟ برای تبدیل شدن به یک وام دهنده در وب مانی، باید فردی را پیدا کنید که درخواست وام از وب مانی دارد. پس از آن باید WebMoney Passport  آن فرد را چک کنید و برنامه وام در فهرست“Loan Offers”  (پیشنهادات وام) را نیز بررسی نمایید. پس از آن می توانید وام گیرنده واجد شرایط را انتخاب کنید. برای هر وام گیرنده بطور جداگانه و به اختیار وام دهنده یک محدودیت اعتماد (Trust Limit) تعیین می‌شود. Trust Limit، مقدار وام، نرخ بهره و مدت زمان بازپرداخت وام را تعیین می‌کند. برای ورود به روابط قراردادی با وام دهنده، وام گیرنده واجد شرایط، بایستی شرایط مندرج در Trust Limit را بپذیرد.

نکاتی که در مورد بازپرداخت وام وب مانی لازم است بدانید

یک وام را می‌توان در مدت زمان معین شده و تحت شرایط بازپرداخت Trust Limit و یا قبل از برنامه معین شده، پرداخت کرد.

در صورتی که وام صادر شده به صورت آنلاین، به طور کامل از کیف پولی که وام برای آن صادر شده است تسویه نشده باشد، مابه التفاوت وام یا از سایر کیف پول ‌های متعلق به وام گیرنده برداشت می‌شود یا از سایر قوانین موجود در Trust Limit استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که صدور و بازپرداخت وجوه صرفاً در سیستم WebMoney Debt  انجام می‌شود و انتقال وجه به صورت آنلاین از یک وب مانی کیپر به دیگری، به عنوان بازپرداخت وام در نظر گرفته نمی‌شود.

چنانچه بازپرداخت وام وب مانی انجام نشود راه حل چیست؟

هنگامی که وام گیرنده وام را در مدت زمان تعیین شده بازپرداخت نکند، گزینه‌های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد که در این بخش از مقاله به آن ها پرداخته ایم.

  • وجوه معوقه را می‌توان از حساب جاری وام گیرنده یا سایر کیف پول‌های او برداشت کرد.
  • سایر محدودیت ‌های قید شده در طرح اعتماد یا همان Trust Limits  وام گیرنده، در صورت عدم بازپرداخت وام ، به منظور بازگرداندن وجوه، قابل استفاده است.
  • وام را می‌توان با یک چک Paymer تسویه کرد.
  • وام می‌تواند در WebMoney DebtMart Exchange  (یک سرویسی خودکار برای معامله سفته، جهت وام‌های بازپرداخت نشده) قرار گیرد.

وام وب مانی

آشنایی با WebMoney DebtMart Exchange 

DebtMart (debtmart.wmtransfer.com) یک سرویس خودکار برای معامله سفته جهت وام های بازپرداخت نشده است که بر اساس موارد ذکر شده در Trust Limits  در سرویس وام وب مانی عمل می کند.

صرافی DebtMart خدمات زیر را به اعضای WebMoney ارائه می دهد :

  • ثبت و نگهداری سفته وام های بازپرداخت نشده و تراکنش های مربوط با آن ها
  • ارسال سفته برای فروش به درصد معینی از کل هزینه
  • امکان خرید هرگونه سفته، که برای فروش ارسال می شود، برای هر یک از اعضای وب مانی
  • امکان ارائه قیمت از سوی خریدار، برای سفته هایی که جهت فروش ارسال می شوند
  • امکان معامله خودکار، زمانی که قیمت های پیشنهادی فروشنده و خریدار مطابقت دارند
  • امکان معامله نامحدود خرید و فروش برای هر سفته
  • ارائه سفته برای بررسی توسط سازمان های مجموعه
  • امکان دریافت اسناد سفته برای بازپرداخت بدهی

کلام پایانی در مورد وام وب مانی

همراهان و دوستان گرامی! اگر شما یکی از کاربران و صاحبان حساب وبمانی هستید و مایل به دریافت وام وب مانی می باشید، اکنون با مطالعه ی دقیق این مقاله به طور کامل با نحوه وام گرفتن از وب مانی آشنا شده اید؛ همچنین می دانید که چگونه می توانید برای دریافت وام وبمانی اقدام کنید و یا به چه صورت درخواست وام از وب مانی را ثبت نمایید. با این وجود چنانچه در روند دریافت وام وب مانی دچار مشکل شدید و یا با سوال یا مشکلی برخورد کردید، می توانید با مجموعه تراپی تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همکاران ما در تیم تراپی در اسرع وقت به کلیه ی سوالات شما پاسخ خواهند داد.

تاریخ انتشار 05 تیر 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر