همه ی فعالان تجارت الکترونیک قطعا راه ها و روش های موفقیت کسب و کار و افزایش فروش را می دانند اما بسیاری از این راه کارها، عمومی و کلی هستند. در مقالات قبلی شما را با فرصت های کسب درآمد و معرفی کسب و کار های برتر در سال 2017 آشنا کردیم. در این مقاله ما قصد داریم تا به برخی از استراتژی های پیشرفته تر اشاره کنیم تا به شما عزیزان آموزش دهیم که در زمینه ی کسب و کار خود چگونه فروش و درآمد بیشتر داشته باشید. با به کار گیری این استراتژی ها، شما قطعا می توانید از مزایای رقابتی تجارت الکترونیک بهره مند شوید. پس با تراپی تا پایان این مقاله همراه باشید تا از راه ها و روش هایی که موجب رشد تجارت الکترونیک می شوند آگاه شوید و در حیطه ی کاری خود آن ها را به کار ببندید.

بیشتر بخوانید :

نحوه ی کسب درآمد از یوتیوب

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام

چگونه فروش و درآمد بیشتر داشته باشیم؟ راه کارهای رشد و پیشرفت در تجارت الکترونیک چیست؟

  1. پیش به سوی تجارت موبایل (Mcommerce

بر اساس آمار دریافتی از IBM نرخ بالایی از کل خریدهای آنلاین، اخیرا از طریق تلفن های همراه یا موبایل می باشد. نیازی به گفتن نیست و این یک مسئله ی کاملا بدیهی است که ما در حال گذراندن دورانی هستیم که تجارت موبایل بسیار متحول شده است و می توان استفاده از تلفن های همراه را نقطه‌ی عطفی در دنیای تجارت الکترونیک دانست. داشتن یک وب سایت ریسپانسیو (سازگار با تلفن همراه)، که برای دنیای تجارت موبایل بهینه سازی شده است، میتواند یک رویکرد پیشرو برای بهبود تجربیات کاربران از بازدید وب سایت شما باشد. پس به منظور فروش و درآمد بیشتر کافیست برای داشتن یک وب سایت رسپانسیو، هزینه ی ناچیزی بپردازید و از مزایای m-Commerce بهره مند شوید. 

فروش و درآمد بیشتر
  1. به منظور فروش و درآمد بیشتر ، راه اندازی یک اتوماسیون برای جمع آوری فیدبک ها، اطلاعات فروش و بازگرداند مشتری بسیار موثر خواهد بود

داشتن چنین اتوماسیونی یک نقطه ی قوت و ارزشمند برای کار شما محسوب می شود. ابزارهای اتوماسیون بازاریابی به شما این اجازه را می دهد که بر اساس رفتار مشتریان به آن ها سرویس دهی کنید. با دانستن اطلاعات کافی در مورد مشتریان ما می توانید حتی برای آن ها بر اساس علاقه مندی و نیازهایشان ایمیل خصوص ارسال نمائید و به طور مثال مشتریانی که چند ماه پیش از شما خرید کرده اند را دوباره برای خرید به سمت وب سایت خود بکشانید.

  1. از تکنیک ریتارگتینگ برای پائین آوردن میزان فروش از دست رفته ی خود استفاده کنید

تبلیغاتی که در فیسبوک انجام می شود به طور قابل توجهی می تواند برای بازگرداندن مجدد مشتریان به وب سایت شما موثر باشد. در تکنیک ریتارگتینگ، یک سری کوکی به کامپیوتر یا سیستم تلفن همراه مشتریان ارسال می شود تا پس از خروج آن ها از وب سایت شما، در فاصله های زمانی مشخص شده ای، پیام های تبلیغاتی از وب سایت تان برای آن ها ارسال شود. به این ترتیب احتمال بازگشت مشتری و انجام خرید از وب سایت شما افزایش می یابد.

  1. در نظر گرفتن شرایط فروش فوق العاده برای روز تولد مشتریان، به صورت فصلی و...

یکی از بهترین راه ها و البته ساده ترین راه ها برای جلب اعتماد مشتری، استفاده از راه های اتوماتیک و شخصی سازی شده برای جذب بیشتر آنها، در روز تولدشان و مواقع خاصی از سال می باشد. ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، می تواند در این زمینه کمک شایانی به شما عزیزان بنماید.

فروش و درآمد بیشتر
  1. از بازاریابی محتوا برای بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت و در نتیجه افزایش فروش استفاده کنید.

یکی از بهترین تکنیک هایی که بسیاری از صاحبان کسب و کار از آن بهره مند می شوند، بهره گیری از مزایای بازاریابی محتوا است. به کارگیری این تکنیک، باعث می شود ترافیک سایت تان افزایش یابد و شانس شما را در افزایش فروش محصولات بالا می برد.

  1. در وب سایت خود از ابزارهای تحلیل و آنالیز سایت استفاده کنید.

به این ترتیب شما قادر خواهید بود در فاصله زمانی های معینی، به بررسی میزان فروش، ریزش یا افزایش فروش و مواردی از این دست بپردازید و همچنین با بررسی رفتار مشتریان شما می توانید علت کاهش و یا افزایش فروش را دریابید و برای رسیدگی به آن، اقدامات لازم را انجام دهید.  

دوستان همیشگی تراپی از توجه و همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم. سوالات و مشکلات خود را با همکاران ما در میان بگذارید. 

تاریخ انتشار 11 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر