وبلاگ ها معمولا شامل نوشته هایی هستند که می توانند شامل : نظرات، فیلم ها، موزیک ها، رویدادها و یا مطلب ساده باشند. اکثر وبلاگ ها تعاملی هستند و به این ترتیب افراد دیگر می توانند نظرات خود را در مورد اشخاص به اشتراک بگذارند تا بیشترین استفاده از وبلاگ ها به عمل آید. بعضی از مردم از وبلاگ های خود به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می کنند تا بتوانند از آن درآمد کسب کنند. روش های متنوعی برای اینکه چگونه از طریق وبلاگ یا سایت کسب درآمد کنیم وجود دارد که بسته به افراد مختلف، متفاوت است.

چگونه از طریق وبلاگ یا سایت کسب درآمد کنیم

چگونه از طریق وبلاگ یا سایت کسب درآمد کنیم ؟

اولین روش برای چگونگی کسب درآمد از وبلاگ نویسی تحت عنوان big blog شناخته شده است، این روش بهترین انتخاب برای کسب درآمد نقد و پول نقد است اما باید وقت خود را قربانی کنید و زمان زیادی صرف کنید. در این روش چند وبلاگ در شبکه های محبوب ایجاد شده و در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ افزایش می یابد. این روش وبلاگ نویسی نیاز به مهارت های عالی در زمینه بازاریابی دارد.

یکی دیگر از روش های محبوب در مورد چگونگی ایجاد وبلاگ نویسی برای کسب درآمد، روش پرداخت به ازای هر پست است. این روش شامل ارائه وبلاگ ها برای دریافت پول است،بدین معنا که ارسال وبلاگ ها به وب سایت هایی که اجازه نوشتن پست های حمایت شده را می دهند، انجام می شود.زبا این حال وبلاگ ها باید در صفحه گوگل رتبه بندی شوند. در این روش زمان زیادی مصرف نمی شود و باعث افزایش ترافیک وبلاگ ها  نیز نمی شود.

سومین روش وبلاگ نویسی، استفاده از مسیریابی بلاگ splog است؛ در این وبلاگ ها، کارهای بسیار کمی در زمینه نگهداری انجام می شود که می تواند هر زمان انجام شود. تنها نیاز این روش این است که باید یک دانش در مورد زبان موتور جستجو گویا داشته باشد. وبلاگ ها به گونه ای تنظیم شده اند که به صورت خودکار مطالب را از خوراک RSS، موتورهای جستجو و منابع خبر استخرج می کنند.

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از وبلاگ نویسی، استفاده از روش فروش وبلاگ فروش لینک متنی است. در این روش، لینک های متنی را به مدیران وب و شرکت هایی که مایل به بهبود رتبه بندی ترافیک و سایت خود هستند، به فروش می رسانند. این روش در واقع مبتنی بر فروش متن است با این حال، درآمد آن ها بستگی به رتبه بندی آن وبلاگ ها در گوگل دارد. برای این منظور می توانید از وبلاگ هایی در زمینه وام ها و کارت های اعتباری و موضوعاتی از این قبیل بنویسید.

همراهان گرامی! از این که تا به این جا با مقاله " چگونه از طریق وبلاگ یا سایت کسب درآمد کنیم" با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم. چنانچه در این خصوص سوالی به ذهن دارید، با ما در میان بگذارید. شما می توانید از طریق چت آنلاین مشکل خود را با مشاوران مجرب ما در تیم تراپی مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 10 مهر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر